LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hans Anders noemt zonnebrillen 'incomplete brillen'

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Hans Anders noemt zonnebrillen 'incomplete brillen'

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik heb een Zonnebril op sterkte van Hans en dat bevalt prima....
Dan krijg je wel 50% korting op een te hoge adviesprijs en als deze actie is afgelopen komt de volgende of lagere normale prijzen.

Vaak kun je kiezen uit meerdere acties, en bij narekenen komt het toch op dezelfde prijs uit.
Het lijkt wel Stella reclame, die vaste tijdelijke korting op je eigen merk en op de advies prijs....
Korting op je eigen spullen elders niet leverbaar......

Hans Anders doet dit ook een beetje, 2e gratis en als ik niet wil 50% korting.
dus hoe gratis is die 2e dan als ik ze in plaats van 100% voor eerste bril en tweede gratis deze ook als 2x 50% kan kopen?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Hans Anders noemt zonnebrillen 'incomplete brillen'

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Flonsfons even naar Hans Anders sturen, bij de peiling heeft hij de vraag echt niet goed gelezen en een reactie gegeven die hier thuis hoorde!

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Hans Anders noemt zonnebrillen 'incomplete brillen'

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

Moneyman schreef:
03 jul 2019 16:02
NeoDutchio schreef:
03 jul 2019 15:06
Een opticien is geen winkel waar je binnenstapt en met een zonnebril weer naar buiten loopt.
Onzin. Ik doe dat al 20 jaar met al mijn zonnebrillen.

Ik vind de actie overigens niet zo duidelijk. Want op de actiepagina zeggen ze ook:
En als we zeggen 50%, dan bedoelen we ook écht 50% op alles.
Maar dat "alles" blijkt toch niet "alles" te zijn.
Als ik via de zonnebrillen-pagina de brillen van Ray-Ban aanklik, zie ik ook bij de zonnebrillen de rode melding "nu 50% korting op een complete bril". Volgens de gewone betekenis van het woord "compleet" noem ik een gewone Ray-Ban ook "compleet". Logisch, hij is immers niet incompleet... Pas als je dan doorklikt, blijkt dat de korting alleen bij glazen op sterkte geldt.

Kortom, ik snap -als niet-brildrager- best dat TS een verkeerde verwachting had. Wellicht dat het voor mensen die wel een bril (op sterkte) dragen logischer klinkt, maar voor mij in ieder geval niet.
+1, aktie is volledig onlogische en niet transparant wat mij betreft...

en ja, ik draag een bril...

Gesloten