LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Happy Hour actie van Comedy Collection

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Zijn er meer mensen die niets meer horen van de Happy Hour actie van Comedy Collection? Dit betrof een actie tot 31-12 met 2e DVD naar keuze gratis bij aanschaf van een DVD.
Ik wacht al bijna 3 maanden op een paar titels, op mail reageren ze niet.

Diederich

Divo66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2010 21:22

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Divo66 »

Hallo Diederich,

je bent niet alleen... ik heb ook al een drietal mailtjes gedaan, maar krijg gewoon geen antwoord. Misschien was het wel een danig succes, zodat alles een beetje langer duurt dan gepland, maar het zou toch wel beleefder en klantvriendelijker zijn om de mensen dan in te lichten wanneer ze de dvd's wel mogen verwachten...

Zes weken hadden ze gezegd, maar da's ondertussen al 9 weken geleden... maar ja, jij wacht al 3 maand, dus kan nog wel ff duren :roll:

Ik hoop dat het geen luchtbel is, want ik heb zo nog 3 dvd's tegoed :x

Groeten,
Diane

rienvanvliet
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2010 13:52

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door rienvanvliet »

Hallo allemaal,

De dvd-actie wordt verzorgd door 4netecommerce. Ik kreeg een leesbevestiging van een mailtje dat ik aan comedycollection had gestuurd met een e-mailadres van 4netecommerce. Ik heb ze gebeld en ze zeggen dat mijn bestelde dvd's (de happy-houractie) opsturen.

Hier de gegevens:

4Net E-Commerce BV
Ambachtsweg 8
3953 BZ Maarsbergen
Telefoonnummer: 0343-437332
Faxnummer: 0343-437364

Succes!

Rien van Vliet
Leiden

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Bedankt voor de tip - ik vond via Google ook nog een mailadres: [email protected]
Vanavond maar weer eens een poging gewaagd - en anders bellen.
Zit nu ruim 14 weken te wachten ....

rob G
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2010 13:31

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door rob G »

Ik heb ook al drie mailtjes er aan gewaagd en zit ook al een week of 10 te wachten. Helemaal geen reactie! Naar aanleiding van de eerdere berichten hier heb ik nu ook maar een mailtje gestuurd naar [email protected]. Ik wacht het maar verder af. Zijn er anders verder nog ideeen om dit op te lossen?

biancaatje23
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2010 09:17

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door biancaatje23 »

Wordt er ook antwoord gegeven als je een e-mail stuurt naar [email protected]? ik wacht nu al vier maanden op mijn dvd terwijl dit maar zes weken zou duren. En heb hier veel over gemaild naar [email protected] maar ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Zijn er ook nog andere manieren om contact te krijgen?

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Biancaatje, ik heb op 2 maart gemaild naar [email protected] - maar daar nog geen antwoord op ontvangen.

Diederich

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Misschien is dit nog een andere manier:
De domeinnaam comedycollection.nl is geregistreerd door het bedrijf Kega in Sassenheim. Het adres is:
Wattstraat 3
2171TP SASSENHEIM
Telefoonnummer: 0252-750275, mail [email protected]

De slogan op de site is: acties die leiden tot transacties.
Zou mooi zijn als er een keer een reactie kwam ....
:evil:

rob G
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2010 13:31

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door rob G »

Na 6 dagen nog geen antwoord op mijn mail gehad. Ik heb nu ook maar eens gebeld naar 4net e-commerce. Degene die hier over gaat was niet aanwezig, maar zal er dinsdag weer zijn. Ik ben benieuwd of het zo wel zou lukken. Al met al geen goede reclame en al helemaal geen service van zo'n groot bedrijf. Zou dit hun aanpak zijn om het illegaal downloaden tegen te gaan?

Dave1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2010 21:40

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Dave1968 »

Ik kreeg op 25 februari deze email:

Beste Comedy Collection fan,

Wij sturen u deze email omdat u heeft deelgenomen aan onze Comedy Collection Happy Hour promotie.

Door een technische storing zijn wij tot op heden helaas niet in staat geweest alle bestellingen te verwerken. Hierdoor is ook uw bestelling, of een gedeelte daarvan, nog niet verstuurd.

Wij bieden u allereerst onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Daarnaast willen wij u hierbij laten weten, dat het probleem is opgelost en dat we vandaag beginnen met de verwerking van uw order. Dit betekent concreet dat u uw gratis DVD ('s) uiterlijk maandag 8 maart zult ontvangen.

Wij vertrouwen erop u voor nu voldoende te hebben ingelicht. Bij vragen kunt u ons uiteraard mailen door een reactie te geven op deze mail.

Met vriendelijke groet,

Comedy Collection


Maar tot vandaag (8maart) nog geen dvd ontvangen.

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Tja. Het is zowaar een reactie.
Maar wel vreemd dat ze dit zo doen: ze hebben immers de e-mailadressen van alle mensen die nog zitten te wachten op een zending. Kleine moeite om die allemaal even een mailtje te sturen.
Ik blijf het vooralsnog een vage club vinden... !!

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Hey - nieuws: de vriendin van mijn zoon ontving vandaag een DVD - was besteld vlak na Sinterklaas. Dus zeg een maand of 3 / 13 weken. Er is nog hoop.

D.

Miechiel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2010 22:34

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Miechiel »

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de 3 bestelde dvds vandaag in de bus zag liggen.
Ik had ze op 6 oktober besteld, dus meer als 5 maanden geleden.

Wat ik alleen niet snap, is dat mijn vader ze wel binnen de gestelde leverdatum had gekregen.

Maar goed, beter (heeeeeel) laat als nooit.

JohnHoekstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2010 09:39

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door JohnHoekstra »

Ik ben ook al van af eind december 2009 aan het wachten op deel 1 van allo allo.
De 2 andere dvd's (deel 2 en 3) heb ik wel al gekregen.
Heeft iemand het telefoonnummer nog van comedy central ? Deze staat op de brief die je krijgt bij een dvd. Heb zelf de brieven niet meer.

Alvast bedankt.

gr. John

Miechiel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2010 22:34

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Miechiel »

Hallo John,

ik heb toevallig nog 1 van de brieven kunnen vinden.

Het mailadres is: [email protected]
en het telefoonnummer is 0343-437332

Succes met het oplossen van het probleem.

Ze hadden me overigens in een mail een 4e dvd aangeboden ivm
de problemen die er waren, maar ik ben al blij dat ik de 3 bestelde dvds heb gekregen.

mvg
Miechiel

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

En.... ik heb nog niets binnen, dus maar weer eens mails verstuurd. Ik wacht nu 5 maanden en 3 dagen....

D.

jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Ik wacht inmiddels ook al vanaf 25 november op mijn gratis dvd, wat dus een sinterklaas kado voor iemand anders is, die dus ook al ruim 5 maanden wacht...
Ook al meerdere mails gestuurd naar het happy hour mailadres en ook nooit een reactie ontvangen. Heb nu maar dat netecommerce maildres geprobeerd, hoop dat ze daar wel reageren!

jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Nog geen reactie ontvangen, Lekker dan! :(

JoyceK
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2010 18:40

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door JoyceK »

Ik heb ook precies hetzelfde! Ik wacht nu al ruim een half jaar op mijn dvd's! 1 dvd heb ik wel toegestuurd gekregen, gek genoeg is dat de laatste die ik besteld heb. Ik heb inmiddels al 7 mailtjes gestuurd, op de 1e kreeg ik netjes bericht, ik moest mijn adres opgeven en de dvd's die ik nog zou moeten krijgen. Helaas daarna niets vernomen en op mijn overige mailtjes geen antwoord gekregen!

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Naar aanleiding van het volmaken van het half jaar maar eens gebeld naar 0343-437332.
Een aardige dame wist me te vertellen dat de actie was afgelopen :|
Maar ik kon een mailtje sturen en dan ging ze er achteraan....

Ik denk inmiddels wel, dat mailen geen zin heeft, je zult moeten bellen als je ooit nog wat wilt zien - als dat tenminste nog kan, misschien zijn er wel helemaal geen DVD's meer om op te sturen....

D.

Gesloten