LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
MoniqueTijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2017 09:02

Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door MoniqueTijs »

Goedemorgen,

heeft er iemand ervaring met de website http://www.deyogavereniging.nl ?
Dit is een site die honderden schoenen aanbiedt met hoge kortingen.
Toen ik een bestelling had gedaan en wilde betalen, kon dit alleen met creditcard.
Omdat het maar een klein bedrag was, de slippers kostten 23 euro, heb ik een poging gewaagd.
Helaas werd de betaling niet geaccepteerd. Misschien omdat de bank dit tegen hield ?
ik ben toen naar dezelfde schoenen gaan zoeken via google en kwam op andere sites terecht die dezelfde schoen voor 95 euro ! te koop hadden staan.
bleek een duur schoenkenmerk te zijn.
Ik denk dus dat dit een malafide site is, en ben eigenlijk benieuw of iemand hier ervaringen mee heeft.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door renewouters »

Zijn het yogaschoenen?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door kweenie »

Al zonder de website te bekijken kun je op je vingers uittellen dat dit weer een Chinese website is die een vrije domeinnaam heeft gekaapt. Als je bestelling zou lukken, dan zul je waarschijnlijk wel schoenen krijgen, maar grote kans dat het flut kwaliteit is.

Even een citaat uit hun voorwaarden:
Wij nemen privacy . We zullen lubwymóg controle gebruiken voor alle betekent dat de informatie verzameld in overeenstemming met de wet en in overeenstemming met de wet op de gegevensbescherming van 1998 . Hij gebruikte vertrouwelijk door het personeel en alle transacties dat u deze pagina zult aantrekken verzameld .
Wat moet je daar nou mee...

MoniqueTijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2017 09:02

Re: Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door MoniqueTijs »

renewouters schreef:Zijn het yogaschoenen?

Mucha

Re: Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

MoniqueTijs schreef:Helaas werd de betaling niet geaccepteerd.
Hallo Monique, ik denk dat je beter het woord gelukkig kunt gebruiken i.p.v. helaas.
Er zijn duizenden van dit soort malafide webshops in omloop, zie https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/item/9627/

MoniqueTijs
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2017 09:02

Re: Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door MoniqueTijs »

Ja klopt, maar het ging me eigenlijk nie om het merk. Dus namaak maakt me eigenlijk niks uit. Het waren gewoon goedkope slippers. Ik kende het merk niet eens dus wist ook niet dat de prijs niet reeel was. Anders had ik sowieso geen poging gedaan om de bestelling te plaatsen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

MoniqueTijs schreef:Ja klopt, maar het ging me eigenlijk nie om het merk. Dus namaak maakt me eigenlijk niks uit. Het waren gewoon goedkope slippers. Ik kende het merk niet eens dus wist ook niet dat de prijs niet reeel was. Anders had ik sowieso geen poging gedaan om de bestelling te plaatsen.
Dit is de zoveelste Chinese webshop die een domeinnaam met een .nl adres hebben geregistreerd. Grappig is dat ze veelal wel leveren (al duurt het even) en als ze het niet leveren dan heb je pech.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Hoge kortingen op schoenen bij deyogavereniging.nl

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

MoniqueTijs schreef:Ja klopt, maar het ging me eigenlijk nie om het merk. Dus namaak maakt me eigenlijk niks uit. Het waren gewoon goedkope slippers. Ik kende het merk niet eens dus wist ook niet dat de prijs niet reeel was. Anders had ik sowieso geen poging gedaan om de bestelling te plaatsen.
Gelukkig ben je geen geld kwijtgeraakt dus. Fijn.
Als je eens wat beter rondkijkt op deze site kom je bijvoorbeeld onderstaande zin tegen en moeten er meteen alarmbellen gaan rinkelen.

Wij nemen privacy . We zullen lubwymóg controle gebruiken voor alle betekent dat de informatie verzameld in overeenstemming met de wet en in overeenstemming met de wet op de gegevensbescherming van 1998 . Hij gebruikte vertrouwelijk door het personeel en alle transacties dat u deze pagina zult aantrekken verzameld.

Geen contactinformatie, geen waarborg, geen algemene voorwaarden, bijna nul info over verzenden en retourneren.
Ik zie trouwens dat voor levering binnen Nederland 19 euro in rekening brengen?! Het pakketje zou ongetwijfeld uit Hong Kong zijn gekomen...

Gesloten