LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsdeal: betalen voor ongeziene producten?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hollandsdeal: betalen voor ongeziene producten?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
NeoDutchio schreef:En in het Nederlands vertaald?
Er mag per algemene voorwaarden niet meer dan 50% vooruitbetaling worden bedongen. Letwel dit geldt niet voor diensten, alleen oor producten.
Hollandsdeal levert geen product maar een dienst. Voor € 59 per jaar krijg je korting bij diverse winkels. Echter krijg je pas na de betaling te zien waar. Vandaar mijn vergelijk dat je eerst moet betalen om een supermarkt in te mogen.
Maar betaald hoeft er niet te worden, er is geen overeenkomst.

Sonja2008
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2017 13:40

Re: Hollandsdeal: betalen voor ongeziene producten?

Ongelezen bericht door Sonja2008 »

Ik werd evengoed door een incasso bureau gebeld, dat zij het geld wilde innen. Gelukkig had ik een mailtje waarin hollandsdeal bevestigde dat ik netjes had opgezegd binnen die 14 dagen. Overeenkomst is er inderdaad niet en hun e-mail is onbereikbaar waarop je moet replyen.

Ik snap niet waar zij het lef nog vandaan halen om een incasso bureau in te schakelen. Deze mensen van hollandsdeal zijn echt zeer agressief in hun verkoop methode en daarbij handelen zij niet volgens de wet. Ik had bovendien gezegd datf ik eerst wilde weten wat het voordeel dan zou zíjn. Al mijn gegevens waren op de één of andere manier al bekend. Ik zit niet voor het eerste dubbeltje op de rij, ik kan wel slecht soms voor mijzelf opkomen, maar moet er dan gelijk misbruik gemaakt worden door hun agressieve manier van verkoop. En hoeveel oudere mensen zullen hier niet ingetrapt zijn? En zelfs betaald hebben? Ik vind deze manier echt niet kunnen dit soort bedrijven moeten echt aangepakt gaan worden!

theomeyer
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2018 18:09

Re: Hollandsdeal: betalen voor ongeziene producten?

Ongelezen bericht door theomeyer »

Ben ook begin april gebeld door die afzetters van hollandsdeal ik heb er niks van gezien schijn wel een mailtje hebben gehad waar ik op gereageerd heb . op 10 april per mail op gezegd maar niks gehoord op 18 juni een telefoon dat ik geld over moest maken direct anders een deurwaarder.
hoe durven ze na al die jaren nog het lef te hebben om zo te werk te gaan.
maar ik heb wel al de papieren op gezocht

alleen de papieren van het incasso bureau die heb ik nog niet want hollandsdeal is te beroerd om de papieren door te mailen
of het incasso speelt samen met hollandsdealTHeo

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hollandsdeal: betalen voor ongeziene producten?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

theomeyer schreef:Ben ook begin april gebeld door die afzetters van hollandsdeal ik heb er niks van gezien schijn wel een mailtje hebben gehad waar ik op gereageerd heb . op 10 april per mail op gezegd maar niks gehoord op 18 juni een telefoon dat ik geld over moest maken direct anders een deurwaarder.
hoe durven ze na al die jaren nog het lef te hebben om zo te werk te gaan.
maar ik heb wel al de papieren op gezocht

alleen de papieren van het incasso bureau die heb ik nog niet want hollandsdeal is te beroerd om de papieren door te mailen
of het incasso speelt samen met hollandsdealTHeo
Die hele club negeren, dien een klacht in bij Consuwijzer.

Voortaan zulke telefoontjes direct afkappen met “geen interese”. Dan volgt er geen gezeur.

Speedy123
Berichten: 1162
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Hollandsdeal: betalen voor ongeziene producten?

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Sonja2008 schreef:Ik werd evengoed door een incasso bureau gebeld, dat zij het geld wilde innen. Gelukkig had ik een mailtje waarin hollandsdeal bevestigde dat ik netjes had opgezegd binnen die 14 dagen. Overeenkomst is er inderdaad niet en hun e-mail is onbereikbaar waarop je moet replyen.

Ik snap niet waar zij het lef nog vandaan halen om een incasso bureau in te schakelen. Deze mensen van hollandsdeal zijn echt zeer agressief in hun verkoop methode en daarbij handelen zij niet volgens de wet. Ik had bovendien gezegd datf ik eerst wilde weten wat het voordeel dan zou zíjn. Al mijn gegevens waren op de één of andere manier al bekend. Ik zit niet voor het eerste dubbeltje op de rij, ik kan wel slecht soms voor mijzelf opkomen, maar moet er dan gelijk misbruik gemaakt worden door hun agressieve manier van verkoop. En hoeveel oudere mensen zullen hier niet ingetrapt zijn? En zelfs betaald hebben? Ik vind deze manier echt niet kunnen dit soort bedrijven moeten echt aangepakt gaan worden!
Het probleem is niet het bedrijf maar de gebrekkige kennis van veel mensen omtrent consumenten zaken. Hoe lang is het inmiddels niet geleden met de inmiddels fameuze hotelbon? Hoeveel kortings deals zijn hier op het Radar forum de afgelopen tien jaar niet voorbij gekomen? Hotels, vliegtickets, vakanties, noem het maar op. En allemaal eindigen ze in hetzelfde, de kortingen stellen niets voor en de kopers krijgen te maken met incasso buro's.

En het advies is altijd hetzelfde, de overeenkomst direct betwisten en verder al het contact negeren. Nimmer erkenning van iets aan de kopende partij of het incasso buro sturen anders dat er geen enkele sprake is van een overeenkomst danwel dat deze opgezegd was(alleen indien u dit kunt staven, anders gewoon de overeenkomst ontkennen). Dan gewoon voor laten komen, wel komen opdagen en dan mag de tegenpartij aantonen dat er:
a) wel degelijke een overeenkomst is en dat deze niet opgezegd is
b) dat zij wel degelijke dinesten/producten geleverd hebben die in verhouding staan tot de gestuurde rekeningen

Zelden wordt er aan deze punten voldaan en zelden zal de verkopende partij een rechtzaak winnen, als er uberhaupt al een rechtzaak komt.

Spacestar
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2017 17:30

Re: Hollandsdeal: betalen voor ongeziene producten?

Ongelezen bericht door Spacestar »

Hollands Deal, slimme jongens???
Nederland, naïeve mensen/slachtoffers?!

Gesloten