LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huawei levert welkomstgeschenk niet

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Moirana
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mar 2019 13:59

Huawei levert welkomstgeschenk niet

Ongelezen bericht door Moirana »

Op 26 januari 2019 heb ik de Huawei PSmart2019 aangeschafd. Aantrekkelijk was dat ik een Huawei band 3 pro activity tracker met een winkelwaarde van 99 euro kado zou krijgen. Deze actie zou per 12 februari eindigen dus ik zou n aanmerking komen voor dit kado.
Na aanmelding via de website ktreeg ik een reactie dat door de grote belangstelling ik drie weken zou moeten wachten alvorens ik de Tracker toegezonden zou krijgen.
Op 2 maart jl.heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de tracker kan verwachten. Vanaf 5 maart ben ik aan het mailen gegaan met de klantenservice van Huawei.
Mijn aanvraag is niet gehonoreerd omdat het IMEI nummer niet op de aankoopbon vermeld stond. Ik ben naar BCC gegaan alwaar ik de smartphone heb gekocht en zij geven aan dat zij nooit het IMEI nummer vermelden op de nota en dit ook nooit gedaan hebben.
Als service hebben zij de oorspronkelijke aankoopbon voorzien van de codes die op de verpakking stonden en heeft de manager verklaard dat het vermeldde IMEI nummer klopt met het toestel aankoopbon en datum.

In de veronderstelling dat dit nu juist is en blijkt nu de termijn van de actie verstreken, dat is logisch ja.

Van de klantenservice mederwerker die ik belde kreeg ik te horen dat ik had moeten weten dat het IMEI nummer op de bon had moeten staan. Dit is de wereld omdraaien. Huawei had mij moeten inormeren dat de aanvraag onvolledig is en niet moeten vragen of ik het geduld op kon brengen om drie weken te wachten. Wanneer er direct met mij gecommuniceerd was had ik aan de voorwaarden voldaan.

Overigens was de actie bedoeld voor de aankopen van dit toestel in de betreffende periode, daar heb ik aan voldaan. Dan zou de afhandeling, al dan niet met vertraging afgehandeld moeten worden.

het Huawei die mij verkeerd heeft voorgelicht en verkeerd behandeld.
Ik heb voldaan aan de voorwaarden en heb recht op de Huawei band 3 pro activity tracker.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Huawei levert welkomstgeschenk niet

Ongelezen bericht door Icasheb »

Ik heb eens gekeken naar mijn BCC factuur (via internet gegaan) en daar staat IMEI nummer wel vermeld.

Persoonlijk vind ik, maar dat ben ik, op de schofterige toon van huawei na is dit niet hun fout. De fout ligt in mijn optiek bij de BCC. Zij zijn op de hoogte van de actie en moeten het IMEI nummer vermelden. En ja ik zeg moeten, want als u een fabrieksdefect krijgt aan uw telefoon, dan is die factuur uw garantie bewijs. Het IMEI nummer is een uniek nummer en telefoon gebonden. Deze dient u dan ook te overhandigen, anders zou die factuur voor elke huawei P smart 2019 gebruikt kunnen worden.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huawei levert welkomstgeschenk niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat heb je nodig?
- De actiesite: h​ ttps://consumer.huawei.com/nl/campagnes/promoties/
- Foto/scan van de aankoopbon/de factuur van je nieuwe toestel
- Foto/scan van de EAN-code en het IMEI-nummer op de verpakking van je toestel

Een foto/scan van de verpakking was dus voldoende geweest.

Gesloten