LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Dep
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2020 15:19

Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Ongelezen bericht door Dep »

65 jaar Van Boxtel Hoortoestellen. U krijgt 75% van uw verzekering en 25% vergoeden wij als jubileumactie.

Wij kregen gewoon een factuur. 75% VGZ en 25% te claimen bij VGZ, want u bent aanvullend verzekerd.
Ik gaf aan dit niet te willen claimen op de verzekering, omdat ik mij aanvullende verzekering wellicht voor andere zaken wil gebruiken, en de jubileumactie van Van Boxtel was dat zij die 25% op zich nemen.
Reactie: nee mevrouw, als u aanvullend verzekerd bent is dit niet geldig. ??????
Hoeveel geld zou er vanuit de verzekeraars naar deze jubileumactie gaan? Mensen reageren op deze actie en vervolgens wordt het gewoon bij de verzekeraar gelegd de rekening. Kadootje uit eigen zak.
VGZ gebeld, ja mevrouw, u bent maar 1 klager, dus doen we hier niets aan....
Moet niet gekker worden...
Op de website staat onder het kopje : wat kost een hoorapparaat:

• Gehoorapparaat met vergoeding
Gehoorapparaten die een doelmatige ondersteuning bieden voor uw gehoorverlies
Waar u ook verzekerd bent, bij Van Boxtel hoorwinkels bent u aan het goede adres. Wij werken samen met alle zorgverzekeraars en met ons unieke jubileumcadeau is hoorzorg op maat voor iedereen verkrijgbaar. De zorgverzekeraar vergoedt tot 75% van de kosten. Omdat we in 2020 65 jaar bestaan, ontvangt u nu tijdelijk een jubileumcadeau: wat uw zorgverzekeraar niet vergoedt, vergoeden wij! Dat is kwaliteit zonder prijskaartje.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Ongelezen bericht door Lowieze »

“ Omdat we in 2020 65 jaar bestaan, ontvangt u nu tijdelijk een jubileumcadeau: wat uw zorgverzekeraar niet vergoedt, vergoeden wij! “

Dit zegt al alles. Uw zorgverzekeraar vergoedt wel uw eigen bijdrage van 25%, dus hoeft van Boxtel dit niet te vergoeden.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En die 25% die u niet wenst te gebruiken, kunt u uit de aanvullende verzekering echt nergens anders voor in zetten.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Ongelezen bericht door Lowieze »

Lady1234 schreef:
17 feb 2020 20:07
En die 25% die u niet wenst te gebruiken, kunt u uit de aanvullende verzekering echt nergens anders voor in zetten.
Het kan zijn dat TS een aanvullende verzekering heeft met een budget waaruit de eigen bijdrage van verschillende soorten hulpmiddelen wordt vergoed. Dan zou hij/zij daar nu al een deel van gebruikt hebben.

goola
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2018 14:37

Re: Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Ongelezen bericht door goola »

war van Boxtel doet is pure oplichting. als eerste als je niet aanvullend verzekerd bent betalen ze het rest bedrag maar als je wel aanvullend verzekerd bent moet de verkering het betalen dan is het niet gratis want ik moet wel de aanvullende verzekering betalen.
ten tweede ze proberen je voor 485 euro iets aan te smeren dat in feite gewoon behoord bij de service en dit wordt ook door de verzekering niet betaald. is ook weer een vorm van oplichting. Maar er niemand die hier aan iets doet ook de verzekeraars niet. is gewoon schande

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Ongelezen bericht door cherokee »

@goola: Dat is nogal wat, Van Boxtel als oplichter neerzetten. Want dat is het namelijk niet. Het probleem wordt veroorzaakt doordat mensen niet lezen. Van Boxtel is duidelijk zat: wat de verzekering niet betaalt, betalen wij. En dat is precies wat ze doen. Als mensen geen aanvullende verzekering hebben, betaalt Van Boxtel. Hebben mensen wel een aanvullende verzekering, dan betaalt die en hoeft Van Boxtel dus niet te betalen.
Of je het een goede actie vindt is aan iedereen zelf om te beslissen, maar Van Boxtel doet gewoon wat ze zeggen te gaan doen.

Het verhaal over die 485 euro wat gewoon service moet zijn snap ik niet, ik kan dat nergens terugvinden in de post van TS.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Ongelezen bericht door moederslink »

goola schreef:
11 nov 2020 12:03
moet de verkering het betalen ....
(...) is gewoon schande
Huh? De verkering moet het betalen ? Daar zal hij niet blij mee zijn :D .
:oops: grapje

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Jubileumactie Van Boxtel niet geldig met aanvullende verzekering

Ongelezen bericht door berndv »

goola schreef:
11 nov 2020 12:03
als je wel aanvullend verzekerd bent moet de verkering het betalen dan is het niet gratis want ik moet wel de aanvullende verzekering betalen.
maar die aanvullende verzekering moet u toch sowieso betalen? Uw premie verandert niet als ze iets vergoeden uit die verzekering.

Gesloten