LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderparade. niet aan beginnen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
linedancemama
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2005 21:36

kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door linedancemama »

aan de deur heb ik mij laten verleiden tot de koop van drie knutselpakketten voor mijn dochter. kosten 24.85. in grote letters staat op de overeenkomst dat dit een aanbod is voor drie pakketten resp drie maanden. de hele handel was het geld zeker niet waard, maar aangezien het maar voor drie maanden was lieten wij het zo.
helaas na drie maanden werd er voor opnieuw drie maanden 24.85 van mijn rekening afgehaald voor die dure kleurboeken.
bij navraag blijkt dat ik het had moeten opzeggen, anders zit je er automatisch weer voor drie maanden aan vast, terwijl de verkoper mij zeer uitdrukkelijk had bevestigd dat het vanzelf zou stoppen en ik echt niets hoefde op te zeggen.
niet in trappen dus die rommel, je wordt belazerd en het is ook nog troep van een paar euro.

buddy
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 jun 2005 15:01

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door buddy »

heb je iets ondertekend ?????? Zo niet dan gewoon je geld terug laten boeken. Eeven je bank opbellen en ze regelen het voor je hoor.

poll
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 sep 2005 13:14

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door poll »

beste linedancer, het is duidelijk dat je beter bent in linedance als in in lezen van ondertekende bonnen. als je de groene kopie omdraait staat daar in regel 1 dat je indien je wilt opzeggen dit uiterlijk 2 maanden nadat je de overeenkomst hebt getekent moet doen. Daaronder staat notabene een voorgedrukte opzeggingsbrief! makkelijker kan het niet.

yess
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2006 23:24

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door yess »

Zelf ook ingestonken. Heb de bon gelezen en het ging ook echt om 3 maanden verzekerde ze. wat op de bon stond moest ik niets van aantrekken. Ze heeft haar naam opgeschreven: PLEUN...komt jullie misschien bekent voor. Als na 3 maanden nog werd afgeschreven dan kon ik bellen en haar naam doorgeven..dus ik ging bellen.....dacht je dat dat wat uitmaakte......nee dus....Staat ook duidelijk vermeld mondelinge afspraken gelden niet. Maar ik moet zeggen de verkoopster was echt goed....dat je haar wel geloofde. Heb deze maand opgezegd, weet dat ze in hun recht staan maar toch vermeld dat de wijze van verkopen ECHT niet kan...ben dus dus niet de enige. Door deze manier van verkopen halen ze een hoop binnen en wij een hoop troep.. want dat is het!!!

Vorige week stonden ze weer voor de deur..heb meteen nee gezegd. Maar was eigenlijk wel benieuwd wat verhaal ze er nu van zouden maken.

puntjepanter
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 sep 2005 12:36

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door puntjepanter »

Mijn dochter was lid ze kreeg allemaal typisch jongensspellen ik heb ze gebeld en gevraagd hoe zij in de computer stond en ze stond er als jongen in, vervolgens bleef zij jongensspellen krijgen. Ik heb met veel moeite het op kunnen zeggen. :( Mijn vriendin kreeg ook zo een verkoper met een leuk verhaal dat hij niet wist of hij wel goed zat en daar begon het, ik heb haar er vanaf kunnen houden :D

msgbeelen
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2007 15:56

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door msgbeelen »

Vandaag 30 jan 2007 heb ik hiervan een vertegenwoordiger aan de deur gehad. Vanwege zijn aardig opdringer overkomen heb ik hem afgewimpeld. Zo te lezen een goede keuze.

angeladokter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2007 16:57

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door angeladokter »

Ik heb er nu nog problemen mee..

Mijn vriend heeft in 2005 via de deurverkoop zich laten beetnemen,door een verkoper van kinderparade..
Die man vertelde dat hij al bij vrienden van ons aan de deur was geweest en dat die het allemaal ook gedaan hadden.
Uiteindelijk mijn vriend ook overstag gegaan en dacht dat hij een leuke aanbieding kreeg met leuke spulletjes erin..niets was minder waar het waren flut boekjes waar van we maar een keer een pakket hebben gekregn ik heb er uiteindelijk achteraan gebeld en had ook het groene papiertje al op gestuurd naar hun toe,maar hun reactie was ze zijn verstuurd u heeft ze gehad en zoek het maar uit...
Als klap op de vuurpijl krijg in nu 1,5 jaar later van een incassoburo eenbrief dat ik binne tien dagen moet gaan betale nen dat ik anders de deruwaarder bij de deur krijg en dat voor 25 euro wat uiteindelijk volgens kinderparade nu dan 41 euro zou zijn en met de incasso erbij nu inmiddels 61 euro is,belachelijk gewoon ik heb het opgezegd bladen (troep )niet gehad...
En nu zou dit moeten worden betaald...
Ik sleep ze voor de rechter als ze dit door willen zetten.....
dus zolas iemand eerder in de tekst zei terguhalen van je geld is neit voldoende want ze sturen de incasso op je af...

succes voor de personen die er nog in zitten


groeten Angela

wilcomulder
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2007 11:56

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door wilcomulder »

hoi allemaal
ik heb op 23 maart 2007 een brief van het incasso buro FIAD incasso uit meppel gekregen om binnen 10 dagen 159,14 euro te betalen wie kan mij vertellen wat ik moet zit met de handen in het haar
als ik moet betalen gaat die firma kinderparade er ook aan weet iemand wat voor actie ik n u moet ondernemen

mail mij dan aub [email protected]
vriendelijk dank voor jullie medewerking

angeladokter hoe ga jij nu met de situatie om zitten volgens mij in hetzelfde schuitje

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Kinderparade.nl

In ieder geval heb ik gekeken of kinderparade.nl bij hen staat geregistreerd.
Dat lijkt niet het geval te zijn.
In dit soort gevallen is een aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin gesteld dat u bent misleid en dus daardoor (bij het ontbreken van een wilsovereenkomst) er geen geldige overeenkomst is tussen u en Kinderparade.nl

Op grond daarvan mag u het reeds betaalde zelfs terug eisen maar in ieder geval die overeenkomst ontbinden waarna u naar uw bank gaat om alle verdere afschrijvingen te laten storneren + terugboeken op eigen rekening + het verzoek om een selectieve blokkade.

Grootvader

poll
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 sep 2005 13:14

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door poll »

Beste kanovaarder,

Als je die paar zielen hier die iets te klagen hebben wilt helpen.. zorg er dan voor dat je over de juiste info beschikt.
Kinderparade.nl is gewoon en website met kleurplaten e.d. en heeft niks te maken met de kinderboekenclub.

De beste kinderboekenclub van nederland kunt je vinden op:

www.kinderparade.nu

Hierop staan alle vragen en antwoorden duidelijk vermeld evenals de contactgegevens.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Kinderparade.

Typisch, Kinderparade.nl nu Kinderparade.nu

Wel dezelfde? Of sluikreclame?
Dus:
Kinderparade B.V.
Vestigingsadres: Spoorstraat 42 c
Vestigingsplaats: 5451GB Mill
KvK-nummer: 16084505 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Grootvader

poll
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 sep 2005 13:14

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door poll »


knurry
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2008 14:03

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door knurry »

@poll

Als ik je posts in dit forum lees kan ik ongeveer wel raden waar je werkt, of ben je misschien familie / eigenaar?
Voor mensen die willen weten wat de klachtenbond is: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_ ... 98&cat=666

Net zoals kinderparade; erg ver links laten liggen dus.

Kris82
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 nov 2007 23:24

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door Kris82 »

Ook ik had een aantal weken geleden iemand aan de deur van de kinderparade. De meneer bood mij een proefactie aan van 9.90 euro dus 3.30 per maand. Ik vond het een leuke aanbieding. Nu krijg ik al wel een rekening gepresenteerd van bijna 25 euro! En ik heb ook nog GEEN pakket mogen ontvangen! Echt belachelijk, ik heb op de site gekeken en de pagina op mijn pc opgeslagen waarop de actie van het proefabonnement staat. En opzeggen ging via het internet zodat ik het bekende groene papiertje kon bewaren, tevens waar de naam opstaat van de man die aan de deur kwam. Wie weet wat ik hier aan kan doen? Ik ga morgen bellen want het email adres waar je naartoe word gelinkt bestaat niet.

Hichampie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2009 14:34

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door Hichampie »

Dag Allemaal,

ik heb mij op 30-03-09 ook weten te laten omkopen door een man van de Kinderparade. Ik vertrouwde het niet helemaal maar toen hij zei dat allerlei vrienden in de buurt dat ook hebben gedaan ben ik er toch maar mee akkoord gegaan. De man heeft alles ingevuld.
Zoals de naam van mijn 3 kinderen, gironummer , Naam, Straat , Tel, Postcode, Woonplaats .DD (datum)
OOk heeft hij bij 1e pakket MA geschreven maar heeft heel licht M weggekrast volgens hem d8 hij dat het nog Maart was maar heeft er April van gemaakt. Tenslotte heb ik mijn handtekening gedaan dat ik er mee akkoord ging. Ik heb de man duidelijk laten weten dat ik het maar voor 1 maand wilde en zei dat dat goed was en dat er totaal €8,95 van mijn gironummer zou afgenomen worden. Ik kan nergens terug zien dat ik het maar voor 1 maand wil proberen en ben dus bang het €26,85 zal worden.
De man heeft mij gezegd dat ik het pakketje hoog uit op 15-04-09 zou krijgen. Ik heb nog niets gekregen. Vandaar dat ik maar op internet ging kijken en toen trof ik dit aan. Het maakte me bang.
Ik heb de bank gebeld en gezegd of er al een bedrag is afgenomen van 8,95 of 26,85 Hun antwoorde daarop nee.
Kan ik hun rekeningnummer nu zonder problemen blokkeren of moet ik hun ook een brief schrijven. Als ik hun rekeningnummer zonder problemen kan blokkeren wil ik graag het rekeningnummer van 1 van jullie ontvangen omdat ik die nergens heb terug kunnen vinden.

Ik wacht jullie antwoord af :cry:

Hicham

latifa20
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2009 16:16

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door latifa20 »

hey alamaal ik heb ook een vraagje er kwam ook iemand voor mijn deur staan hij heeft mij afgeleid en zij dat ook ander beuren dat hadden ingevuld. Toen was ik akoord gegaan en heb afgetekend.
Dus ik krijg de volgende maand en paket de tweede maand ook toen zij ik nee ik wel alleen maar en keer toen had ik een brief opgestuurd naar hun dat ik wel stopen en heb ook koppie van de bon gemaakt en heb de orgeniel opgestuurd, toen dacht ik dat het gestopt was maar 3 maanden zijn all geweest, dit is de vierde maand en heb nog en paket gekregen, Ik wel er mee stoppen wat moet ik nu ik heb hulp noedig?
Ik wacht nog op jullie reaicties
groeten latifa :(

remix999
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2011 14:32

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door remix999 »

Ik zit met zelfde probleem. Eindelijk kunnen opzeggen en bevestiging ontvangen, maar ze blijven pakketten sturen. Eerste keer teruggestuurd (retour afzender) maar pakketten blijven komen. Iemand nog tips???

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door bprosman »

Brieven zijn aangetekend verstuurd ?

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door plumber »

remix999 schreef:Ik zit met zelfde probleem. Eindelijk kunnen opzeggen en bevestiging ontvangen, maar ze blijven pakketten sturen. Eerste keer teruggestuurd (retour afzender) maar pakketten blijven komen. Iemand nog tips???
bprosman schreef:Brieven zijn aangetekend verstuurd ?
zegt volgens mij genoeg :wink:

remix999
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2011 14:32

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door remix999 »

Mijn opzegbrief is aangetekend verstuurd ja, want ze hebben een bevestiging van opzegging naar ons gestuurd. Dus officieel is lidmaatschap beëindigd. Ze blijven pakketten sturen naar ons adres.

Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, als je een pakket terugstuurt, blijven ze weer sturen.

Zelfs een teek die aan je vastzit kun je vastpakken en eruit trekken maar dit bedrijf... je komt er niet vanaf...

Ik hoop dat iemand deze oplichters kan stoppen...

Gesloten