LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Korting Abonnement De Stentor

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ervinhaney
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 okt 2020 15:59

Korting Abonnement De Stentor

Ongelezen bericht door ervinhaney »

Hoe luis je als krant de consument erin. Je stuurt een brief waarin je een abonnement aanbied met 52% korting. De prijs? Vanaf 6 euro per week. Hmmmm denk ik,klopt dat wel? Ik ga naar de site van de betreffende krant en lees dat een maandabonnement 31,95 kost. Ik ga vervolgens naar de extra korting site van die krant en lees dat ik een abonnement kan krijgen met 52% korting voor 25,99 euro per maand. Vraag me dus af of ze daar wel kunnen rekenen. En dan zie ik ineens ergens staan (niet in de tekst als zodanig) dat je in de winkel 12,46 per week betaald en HIER (site van de krant) 6 euro per week. Dus je krijgt geen 52% korting op de abonnementsprijs, nee ze geven je korting op de prijs die je voor losse nummers betaald. Maar nergens in de brief die ze hebben gestuurd wordt je daar op gewezen. Of toch.... achter de korting staat een sterretje en helemaal onderaan, onder de handtekening van de manager klantcontact center staat in kleine letters " voordeel tov de prijs in de winkel" Wat een instinker. Echt iets voor De Stentor. Ze rekenen er gewoon op dat je je blind staart op het getal van 52 % korting en eventueel een gratis tablet. 10.0.0.0.1 192.168.1.254

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Korting Abonnement De Stentor

Ongelezen bericht door Jablan »

Het is niet De Stentor, maar uitgever DPG Media, die zo nieuwe abonnees lokt. Zelfde of vergelijkbare aanbiedingen vind je ook bij alle andere titels.

Erg? We hebben voor minder dan 20 euro per maand een digitaal abonnement. Best veel informatie voor dat bedrag.

Hommer
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 dec 2020 11:39

Re: Korting Abonnement De Stentor

Ongelezen bericht door Hommer »

Maar wat maakt het kortingspercentage überhaupt uit? Het gaat toch over de prijs die u gaat betalen en of u deze acceptabel vindt.

Kortingspercentages zijn alleen leuk voor stoere verhalen op feestjes.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Korting Abonnement De Stentor

Ongelezen bericht door Erthanax »

Veel uitgevers van tijdschriften en kranten, look buitenlandse, geven op die manier de korting weer; niets bijzonders dus.
Het kortingspercentage us ook niet van belang, maar de prijs die u moet betalen. Als die u aanstaat, neemt u een abonnement, anders niet.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Korting Abonnement De Stentor

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U neemt toch niet een krant omdat u daar korting krijgt?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Korting Abonnement De Stentor

Ongelezen bericht door reggie2 »

Met een sterretje is altijd dat je het eerst moet lezen voor je besluit.

Welkom in de realiteit.

J. Deltoer
Berichten: 3083
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Korting Abonnement De Stentor

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik zet De Stentor erbij op mijn excellijst.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Korting Abonnement De Stentor

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Wat maakt De Stentor zo bijzonder dat je überhaupt een heel onderzoek aan wijdt en er ook nog een topic over begint? Als je het niks vindt, neem je gewoon geen abonnement.

Gesloten