LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
dutch1
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2008 17:21

Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door dutch1 »

Lees alles als er een Kruidvat-aanbieding is, het kost geld bewerken

Onlangs op het internet 8 zoals dat wordt genoemd op de voucher en de bestel-mail "" Trein Dagkaarrt""
I.v.m. bezoek door familie uit China die o.a. Koningsdag wilden bezoeken 8 vouchers besteld.
Totale kosten 100+ euro.
Gisteren dus de eerste vouchers geprobeerd te verzilveren.
Helaas, ede vouchers zijn alleen geldig in het weekend.
Via de spoorwegen en het kruidvat gevraagd of er een oplossing is, echter die denken had hij maar goed moeten lezen, want er staat vermeld ""alleen in het weekend""
Ik heb de ontvangen informarie er op nagelezen, echter nergens wordt
"" alleen in het weekend "" gebnoemd.
Volgens de mevrouw van het Kruidvat staat het op de aanbieding vermeld.

Gevraagd om een oplossig werd mij zowel door de NS als door de medewerkster van het Kruidvat verteld dat zij niets konden doen.
Denkelijk is de regelgeving belangrijker dan de klant, dus bezint eer ge begint met de aanbieding van het Kruidvat. Het is een halve vorm van oplichterij, in ieder geval zeer onduidelijk naar de klant toe.

dutch1

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door Dieke83 »

dutch1 schreef:Lees alles als er een Kruidvat-aanbieding is, het kost geld bewerken

Onlangs op het internet 8 zoals dat wordt genoemd op de voucher en de bestel-mail "" Trein Dagkaarrt""
I.v.m. bezoek door familie uit China die o.a. Koningsdag wilden bezoeken 8 vouchers besteld.
Totale kosten 100+ euro.
Gisteren dus de eerste vouchers geprobeerd te verzilveren.
Helaas, ede vouchers zijn alleen geldig in het weekend.
Via de spoorwegen en het kruidvat gevraagd of er een oplossing is, echter die denken had hij maar goed moeten lezen, want er staat vermeld ""alleen in het weekend""
Ik heb de ontvangen informarie er op nagelezen, echter nergens wordt
"" alleen in het weekend "" gebnoemd.
Volgens de mevrouw van het Kruidvat staat het op de aanbieding vermeld.

Gevraagd om een oplossig werd mij zowel door de NS als door de medewerkster van het Kruidvat verteld dat zij niets konden doen.
Denkelijk is de regelgeving belangrijker dan de klant, dus bezint eer ge begint met de aanbieding van het Kruidvat. Het is een halve vorm van oplichterij, in ieder geval zeer onduidelijk naar de klant toe.

dutch1
Als ik ga kijken op de website van kruidvat staat er wel heel erg duidelijk dat de kaart alleen door 1 persoon op eeen zaterdag of zondag kan worden gebruikt.

https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... -nieuw.pdf
https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes

dutch1
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2008 17:21

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door dutch1 »

dat klopt, alleen staat het nergens op de voucher of de koop-mail
dutch1

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door witte angora »

dutch1 schreef: Gisteren dus de eerste vouchers geprobeerd te verzilveren.
Helaas, ede vouchers zijn alleen geldig in het weekend.
Bij mijn weten is het vandaag maandag 11 september 2017. Gisteren was het dus zondag 10 september 2017. Dan waren ze toch gewoon geldig? Tenzij de zondag ineens geen weekend meer is, maar dan heb ik ergens iets gemist. Koningsdag is blijkbaar ook verplaatst, daar weet ik ook niks van.

Verder ben ik het niet met je kwalificatie 'oplichting' eens. Tijdens het bestelproces heb je duidelijk kunnen lezen dat ze alleen in het weekend geldig zijn. Dat geef je zelf aan. Je wist waar je aan begon. Dat het niet op het voucher staat snap ik niet. Bij mij staat het er wel altijd op. Of ik nu een Kruidvat-kaartje haal of een e-ticket heb of wat dan ook. De conducteur moet immers ook de geldigheid kunnen beoordelen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door newmikey »

dutch1 schreef:dat klopt, alleen staat het nergens op de voucher of de koop-mail
dutch1
Maar die krijgt u toch alleen als u via de website heeft besteld? U heeft dus gewoon niet goed gelezen wat u bestelde en dan ligt de de zaak toch even anders dan wat u met veel omhaal duidelijk probeert te maken...

dutch1
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2008 17:21

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door dutch1 »

@newmikey
U heeft volstrekt gelijk, ik de aanbieding niet goed gelezen.
Bij het ontvangen van de mail met de bestiging en de vouchers staat het hergens.
Ik vind het gevoelsmatig dubieus, vandaar mijn opmerking.
Daarbij had ik ook enige compassie verwacht van de klantenservice

dutch

dutch1
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2008 17:21

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door dutch1 »

ja dus, echter ik bedoelde tevens een bezoek aan Den Haag.
Excuus

dutch

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door Dieke83 »

dutch1 schreef:@newmikey
U heeft volstrekt gelijk, ik de aanbieding niet goed gelezen.
Bij het ontvangen van de mail met de bestiging en de vouchers staat het hergens.
Ik vind het gevoelsmatig dubieus, vandaar mijn opmerking.
Daarbij had ik ook enige compassie verwacht van de klantenservice

dutch
Ik snap het dubieus gedeelte niet U heeft de vouchers via internet besteld? dus toen kon u al leze dat ze alleen in het weekend geldig waren tevens kon u ten alle tijden de algemene voorwaarde erop nalezen.
Waarop moet de klanteservice compassie tonen? Omdat u verkeerd heeft gelezen? Wat hadde ze voor u moeten doen de vouchers geldig verklaren?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door kweenie »

Eigenlijk is de boodschap in je eerste zin al vrij helder.
Lees alles als er een Kruidvat-aanbieding is
Als je kijkt wat je koopt, dan loop je niet tegen deze problemen aan. Om het dan een halve vorm van oplichterij te noemen, terwijl gewoon duidelijk staat aangegeven wat je koopt, dat gaat mij wel wat ver.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door witte angora »

dutch1 schreef:@newmikey
U heeft volstrekt gelijk, ik de aanbieding niet goed gelezen.
Bij het ontvangen van de mail met de bestiging en de vouchers staat het hergens.
Ik vind het gevoelsmatig dubieus, vandaar mijn opmerking.
Daarbij had ik ook enige compassie verwacht van de klantenservice

dutch
Dat begrijp ik dus ook niet. Ik zit net even te kijken naar een bevestigingsmail van een seizoensretour. Ergens in de mail staat een knop 'voorwaarden'. Als ik die aanklik zie ik direct dat het om weekenddagen gaat en in welke maanden de drie kaartjes geldig zijn. Ik zou toch nog even goed naar de mail kijken. Waarschijnlijk staat die knop onder het overzicht van je bestelling.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door Brahms »

dutch1 schreef:U heeft volstrekt gelijk, ik de aanbieding niet goed gelezen
Dutch1: Misschien is het nu tijd om openbaar excuses aan te bieden richting Kruitvat en NS.
Zelf de voorwaarden niet lezen en dan Kruitvat en NS openbaar van oplichting, onduidelijkheden en slechte klantenservice te beschuldigen gaat toch echt veel te ver !

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door renewouters »

Zo gek is het toch niet dat op een product zelf niet alle informatie is te vinden die wel in de verkoopdocumentatie is te vinden? Als was het maar omdat de ruimte op een product vaak beperkt is.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door Brahms »

renewouters schreef:Zo gek is het toch niet dat op een product zelf niet alle informatie is te vinden die wel in de verkoopdocumentatie is te vinden? Als was het maar omdat de ruimte op een product vaak beperkt is.
Het staat er gewoon op, voor een afbeelding zie hier:

http://www.treinreiziger.nl/kruidvat-tr ... 2-oktober/

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kruidvat, aanbiedingen NS, Voorwaarden en alle onduidelijkhe

Ongelezen bericht door Moneyman »

Klopt. Ik heb hier ook neer gekeken en ze laten liggen vanwege de weekend-voorwaarde.

TS heeft gewoon niet goed gekeken en geeft nu onterecht kruidvat de schuld.

Gesloten