LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuke actie van de Bijenkorf!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Tyalo
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2017 12:35

Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door Tyalo »

Leuke actie van de Bijenkorf.
Ik ben op zoek naar een giftset van rituals met de naam “laughing buddha giftset L” en vul dit dan ook in op mijn zoekmachine. Ik zie foto’s van deze set, in de tweede link zie ik deze set staan met een aanbiedingsprijs van €11,55 bij de Bijenkorf. Ik druk op de link en meld mij aan, immers na aanmelding wordt het gratis thuisbezorgd en kan je ook gratis retourneren. Scheelt toch weer in de kosten toch?
Ik kan hem echter niet aan mijn winkelwagentje toevoegen, vreemd. Na diverse pogingen besluit ik hulp in te roepen. Ik bel met de Bijenkorf via het 0800 nummer.
Ik krijg een jongedame aan de telefoon die mij op een hele nette menier te woord staat. Zij maakt mij duidelijk, of doet haar uiterste best, dat ik beter kan overstappen naar een ander merk telefoon omdat de site vaak problemen heeft met de Apple iphone8+
Uiteraard vind ik dit geen optie, bovendien is dat dan niet mijn fout maar van de programmeurs van de site waar ik mij op bevind, dus die van de Bijenkorf.
Het blijft een leuk gesprek met deze jonge dame, zij besluit het even na te vragen aan haar leidinggevende. Na enige tijd komt het verlossende antwoord. Ik bevind mij op een oude site!!!
De aanbieding van bovenstaand profijt bestaat helemaal niet, was een aanbieding van vorig jaar!!

Dan nu mijn vraag:
Mag ik er van uit gaan dat het product voor het bedrag te koop is wat op de site staat vermeld, dus €11,55 ???

Op dit moment is de site nog steeds bereikbaar
Zoek op: “laughing buddha giftset L” en je ziet hem als 2e link staan.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door Har45 »

De link is nog steeds operationeel echter eenmaal op de site aangekomen staat er nu

RITUALS
Laughing Buddha giftset L

38,50

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door witte angora »

Het feit dat je niet kunt bestellen is dus omdat die actie niet meer geldig is. Staat er overigens geen actieperiode vermeldt?

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Uitgebreid gezocht en kan het probleem hier niet vinden op hun site. Enige manier dat ik op die prijs kom is via google cache pages. (Oude niet meer bestaande sites) op bijenkorf alleen de prijs die er hoort te staan.
En ja hier ook iphone.
Spijtig genoeg zal het of een ander pakket worden of de originele prijs

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat bv Google een bepaalde (oude) aanbieding weergeeft, geeft een bedrijf nog niet de plicht om die aanbieding te blijven aanbieden

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door Moneyman »

kweenie schreef:Dat bv Google een bepaalde (oude) aanbieding weergeeft, geeft een bedrijf nog niet de plicht om die aanbieding te blijven aanbieden
Zeker niet omdat er ook bij deze oude aanbieding "online uitverkocht" staat.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door renewouters »

Dat je een andere telefoon zou moeten gebruiken omdat hun site het niet goed doet is natuurlijk onzin.

Tyalo
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2017 12:35

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door Tyalo »

Vanavond gekeken, zoals Har45 terrecht opmerkte is er nu een verandering.

In de link staat nog steeds het bedrag €11,55
Echter wanneer je nu op de link drukt staat het bedrag van €39,50

In een schriftelijke verklaring van de Bijenkorf is mij verteld dat de link van een oude site (actie) van 2016 geweest zou zijn.

Echter is deze “oude” site nu veranderd.
Zoals ik hierboven heb vermeld.
In mijn ogen dus beetje jammer dat de Bijenkorf de fout wel toegeeft, immers ze hebben de “oude” site veranderd, maar niet als zodanig handeld naar de klant toe.

@witte angora, er stond geen actie datum.

@moneyman, het “uitverkocht” zinnetje stond óók niet op de dan wel niet “oude” site.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door witte angora »

Tyalo schreef:Vanavond gekeken, zoals Har45 terrecht opmerkte is er nu een verandering.

In de link staat nog steeds het bedrag €11,55
Echter wanneer je nu op de link drukt staat het bedrag van €39,50

In een schriftelijke verklaring van de Bijenkorf is mij verteld dat de link van een oude site (actie) van 2016 geweest zou zijn.

Echter is deze “oude” site nu veranderd.
Zoals ik hierboven heb vermeld.
In mijn ogen dus beetje jammer dat de Bijenkorf de fout wel toegeeft, immers ze hebben de “oude” site veranderd, maar niet als zodanig handeld naar de klant toe.

@witte angora, er stond geen actie datum.

@moneyman, het “uitverkocht” zinnetje stond óók niet op de dan wel niet “oude” site.
Er is dus geen fout gemaakt, het was een oude, verlopen actie. Waarom denk je dat je nog aanspraak op die actie kan maken? Als je op supermarkten zoekt bijvoorbeeld, kom je ook flink wat verlopen folders tegen. Maar dat die verlopen folders nog steeds in te zien zijn geeft geen enkel recht op betreffende aanbiedingen.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door Dirkie »

Tyalo schreef:Leuke actie van de Bijenkorf.

bla bla bla

Het blijft een leuk gesprek met deze jonge dame, zij besluit het even na te vragen aan haar leidinggevende. Na enige tijd komt het verlossende antwoord. Ik bevind mij op een oude site!!!
De aanbieding van bovenstaand profijt bestaat helemaal niet, was een aanbieding van vorig jaar!!

Dan nu mijn vraag:
Mag ik er van uit gaan dat het product voor het bedrag te koop is wat op de site staat vermeld, dus €11,55 ???

Op dit moment is de site nog steeds bereikbaar
Zoek op: “laughing buddha giftset L” en je ziet hem als 2e link staan.
Ik heb dit gedaan en als ik op de tweede link klik zie ik niet meer de prijs van 11,55 staan. En als die er niet meer is dan kan ik die dus ook niet in de winkelwagen leggen. Als ik op de link klik zie ik hetzelfde als ik direct naar de Bijenkorf site ga en daar zoek op de tekst. Kortom, U mag van mij overal vanuit gaan maar ik ga ervan uit dat het zoeken op de Bijenkorf pagina mij naar de juiste prijs brengt. En dat is niet 11,55.
En dat de site nog bereikbaar zou zijn kan komen omdat U in een archief zat te kijken en niet naar de huidige pagina.
Je moet maar zo denken: vroeger was alles goedkoper.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door witte angora »

Of het moet een kwestie zijn van cookies of iets dergelijks die op de eigen computer zijn opgeslagen, die je dus naar de oude gearchiveerde pagina en de oude prijs leiden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door crazyme »

Jouw internetverbinding werkt niet goed met de website van de bijenkorf. Ik zou een ander abonnement nemen.

Verder gaat dit nergens over. De aanbieding klopt niet, dus wat wil je nu ?
Net zo lang doordrammen tot je wat korting krijgt ?

Lenny2011
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 dec 2011 13:11

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door Lenny2011 »

Heb even op de Website van de Bijenkorf gekeken en daar staat deze set voor € 39,50 en ook dat deze gratis verzonden wordt mits men een Webaccount aanmaakt! Dus ze zullen inmiddels e.e.a. aangepast hebben! Na even Googlen heb ik echter precies deze zelfde set gevonden op de Website van Hair & Beauty Body Plaza (www.hbb24.nl) voor € 19,50 en dan krijg je óók nog een gratis Kerstkaars meegezonden! Wellicht dat dit een redelijk alternatief is?

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Dat is dezelfde geur maar een kleinere set ;-). Rituals heeft 3 maten: klein, middel, groot. De grootste is die van 39,50. Als je nou voor minder dan 20 euro een leuk kerstcadeau zoekt is het inderdaad een goed alternatief maar voor dat geld kan je de set overal kopen. Rituals is eigenlijk bijna nooit voor minder dan de gewone prijs te krijgen.
Tip: bij zowel T-mobile als Menzis kan je punten sparen en met die punten kan je ook Rituals-pakketten aanschaffen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Leuke actie van de Bijenkorf!

Ongelezen bericht door crazyme »

Gewoon volgend jaar de actie van dit jaar proberen te bestellen

Gesloten