LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuke akties bij Trekpleister !

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

De winkel moet de (voordeel)prijs berekenen die op het schap staat vermeldt.

Ja, natuurlijk
17
68%
Nee, de kassa heeft altijd gelijk
0
Geen stemmen
Ja, maar als je kan zien dat het om een schrijffout gaat natuurlijk niet.
8
32%
 
Totaal aantal stemmen: 25

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Ik was vandaag bij de Trekpleister drogist. Ze hadden douchegels in de aanbieding stond er in het schap vermeld; 2 voor de prijs van 1. Ik koos dus 2 flesjes en ging naar de kassa. Wat bleek nu ? De aktie was van vorige week, en ik moest gewoon 2 flesjes betalen. Ze waren 'vergeten' het bordje van het schap te halen, maar de kassa had gelijk zeiden ze. Daar ging ik dus niet mee akkoord en ik heb 1 flesje teruggegeven.

Ik maak het bij deze winkel veel vaker mee dat 'akties' vaak net niet gelden voor een produkt dat ik uit het schap pak :wink: of dat de kassa iets heel anders aangeeft dan iedereen verwacht. Dan word ik aangekeken alsof ik een gek ben, terwijl een collegaatje met rood hoofd het bordje van het schap verwijdert.

De klant is dus koning, maar niet bij Trekpleister in Soest !

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Jonjo »

U had kunnen eisen dat ze U twee flessen, volgens de aanbieding op het schap, moeten leveren en een betalen. Ik had me niet weg laten sturen met een fles.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door fuiduif »

Bij de trekpleister staat altijd op het bordje voor het schap rechtsonder het weeknr waarin de aanbieding geldig is :)

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Maakt niet uit fuiduif, ze hadden de bordjes moeten weghalen!!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door karr-2 »

Vergissingen maken mogen ze tenslotte niet in een winkel :x

Ivatje
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jan 2005 17:45

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Ivatje »

"Ze waren 'vergeten' het bordje van het schap te halen, maar de kassa had gelijk zeiden ze. Daar ging ik dus niet mee akkoord en ik heb 1 flesje teruggegeven."

Ik heb ook zoiets een paar keer in Den Haag meegemaakt! Echt vervelend en het is geen "incident" meer.
Dan geef ik het ook terug en ga het ergens anders kopen.

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door prof »

Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.

"hartelijk dank voor uw e-mail. wij begrijpen dat het erg lastig voor u is dat de alarm-poortjes steeds af gaan zodra u ons filiaal betreedt. wij willen u in ieder geval duidelijk maken dat wij niet twijfelen aan het feit dat u een onschuldig persoon bent.

om de alarm-poortjes op de juiste manier in te stellen, hebben wij deze melding doorgestuurd naar een monteur teneinde de alarm-poortjes opnieuw in te stellen zodat wij u weer op een normale manier kunnen verwelkomen in ons filiaal.

hartelijk dank voor deze melding."

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Doede Mijnheer
Medewerker Service Center
A.S. Watson (Health & Beauty Continental Europe)
Website: www.eu.aswatson.com


Deze mail is a


Ook een leuke actie van trekpleister
Na een jaar van klachten door rolstoel-gebruikers kinderwagen bezitters en bepaalde prothese gebruikers.
Hebben diverse winkelbedrijven alarmpoortje hebben aan gepast .
En de rolstoel bedrijven al het mogelijke gedaan hebben om te zorgen dat de poortjes niet meer over zouden gaan op boven omschreven.

En ja hoor bij alle trekpleister filiaal gaan de poortjes weer af LEUKE AKTIE van trekpleister doe u voor deel Toch

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wat heeft gezeik van een rolstoeler te maken met het verschil in prijs van flesjes shampoo? Helemaal niets dus.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door tienepien »

Wat ik me afvroeg n.a.v dit topic: Als op de aanbiedingskaartjes aangegeven staat voor welke week deze geldig zijn, is het dan wettelijk gezien nog steeds zo dat je het product voor die prijs mee moet krijgen wanneer de kaartjes niet optijd verwijderd zijn?

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Ik kom vandaag bij de Trekpleister waar de flesjes multivitamine-siroop per 2 voor de prijs van 1 in de aanbieding waren. Ik ging dus meteen twee flesjes halen. De kassiere zei tegen een dame voor me "die aktie gaat officieel pas morgen in volgens mij..." Toen ze mij zag staan, met een gezicht van "heb het lef eens..... 8) " Corrigeerde ze de kassabon van de mevrouw voor mij en van mij.

Ha, eindelijk gerechtigheid ! 8) 8) 8)

babydutch
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2006 20:56

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door babydutch »

Als de winkel weet dat er een fout is en niks doet dan moeten ze de lagere prijs/aanbieding laten staan volgens de wet. Dezelfde geldt voor stickers in een winkel, waarbij elke stuk een fout stickertje heeft en ze zijn niet weggehaalde nadat de fout is gemerkt.

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Te vroeg gejubeld; Trekpleister in Soest is gewoon een trieste zaak. Vandaag kwam ik terug om een extra voorrraad van de lievelingssiroop van mijn jongens aan te leggen. Een onschuldig ogende medewerkster vertelde mij dat er nog 1 flesje op voorraad was (aanbieding was 2 voor de prijs van 1), en dat de nieuwe voorraad volgende week maandag wordt aangevuld. Als de aktie is afgelopen dus ! Er was echter nergens een op=op melding gemaakt in de advertentie.

Slechte service van een waardeloos filiaal van Trekpleister. Ik had het kunnen weten !

Veertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2004 18:16

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Veertje »

Ik zou een tegoed-bon gaan vragen ;-)

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Wat ik me afvroeg n.a.v dit topic: Als op de aanbiedingskaartjes aangegeven staat voor welke week deze geldig zijn, is het dan wettelijk gezien nog steeds zo dat je het product voor die prijs mee moet krijgen wanneer de kaartjes niet optijd verwijderd zijn?
Ik heb zoiets een keer bij AH meegemaakt. Er hing een bordje onder de flessen olijfolie van Carbonell waarop stond dat je met bonuskaart iets van €3,50 korting kreeg. Ik heb eerlijk gezegd niet gekeken naar de datum die erop stond, maar toen ik bij de kassa kwam, bleek deze actie dus al voorbij te zijn. Ze waren vergeten het bordje weg te halen en dat hebben ze gelijk gedaan, maar ik kreeg dus WEL mijn korting.
Vond ik toch netjes van Appie. En zo hoort het eigenlijk ook, vind ik.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Shareena »

Waar ik me zo verschrikkelijk aan irriteer bij de Trekpleister en het Kruidvat is het volgende : er staat een reclame van L'Oreal shampoo NU 3 FLESSEN VAN 12.75 VOOR 5.99! Nou denk ik dan; leuke actie, want dat scheelt me weer ruim 6 EURO! De shampoo die ik namelijk koop kost 4.25 per fles. Als ik 3 flessen van 4.25 neem is dat dus 12.75 bij elkaar en dat staat in de actie dat die afprijzing dus geldt! Dus ik met 3 flessen naar de kassa, zeggen ze; ja maar die geldt niet voor de actie... Alleen op die andere flessen (a 2,29)... Als ik 2,29 x 3 doe kom ik uit op 6,87! En dus niet de afprijzing die in de advertentie staat! Maar ze blijven bij hoog en laag volhouden dat die shampoo er niet bij hoort... Nou steek ze dan maar in je r**t! Dit is pure misleiding!

Jvc
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 apr 2005 21:05

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Jvc »

Deze bedrijven houden bij dit soort acties de advies verkoopprijs van de fabrikant aan. Tevens is het zo dat het vaak alleen om combi verpakkingen gaat, dus geen losse flessen. Dis heeft ook weer met inkoop afspraken te maken.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Shareena »

Nee waren geen combi verpakkingen! Echt losse flessen... Advies verkoopprijs? Die prijs staat op de schappen... Ze naaien je gewoon!

an'tjeee
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jan 2006 21:17

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door an'tjeee »

Advies verkoopprijs is heel wat anders als de prijs die op het schap vermeld staat!

Plucko
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2006 12:21

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Plucko »

Slechte organisatie daar bij die Trekpleister in Soest, dan. Ze hadden je gewoon die 2e fles gratis moeten geven want het was hun eigen fout.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Leuke akties bij Trekpleister !

Ongelezen bericht door Jonjo »

Pluck ga eerst eens leren rekenen en als je dat onder de knie hebt, haal dan geen oude zooi naar boven.

Gesloten