LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Magnum Pathé actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Judje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2019 16:52

Magnum Pathé actie

Ongelezen bericht door Judje »

Een leuke actie voor de feestdagen! Tenminste dat dacht ik, bij aankoop van een pot Magnum ijs een voucher van Pathé thuis.
IK heb vier potten gekocht en tot op heden nog niets ontvangen (eerste twee potten 20 december gekocht). Om te kunnen deelnemen moest de Tessa app gedownload worden. Al meerdere keren contact opgenomen met de diverse partijen zowel Unilever als Tessa geven geen gehoor.
Unilever zegt dat het aan Tessa ligt.
Hoe dan ook ik voel mij bedonderd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Magnum Pathé actie

Ongelezen bericht door berndv »

Judje schreef:
04 jan 2019 10:53
Een leuke actie voor de feestdagen! Tenminste dat dacht ik, bij aankoop van een pot Magnum ijs een voucher van Pathé thuis.
IK heb vier potten gekocht en tot op heden nog niets ontvangen (eerste twee potten 20 december gekocht). Om te kunnen deelnemen moest de Tessa app gedownload worden. Al meerdere keren contact opgenomen met de diverse partijen zowel Unilever als Tessa geven geen gehoor.
Unilever zegt dat het aan Tessa ligt.
Hoe dan ook ik voel mij bedonderd.
Tja, vervelend natuurlijk. Waar de fout ligt kan ik zo moeilijk zien, als ik op internet kijk dan kom ik genoeg mensen tegen waar het gewoon werkt. Die hebben de bon gescand in die app en hebben vervolgens de code in de mail gekregen om die vervolgens via Pathe Thuis te gebruiken om een film te huren. U heeft ook in uw spam of ongewenste mail gekeken? Daar kunnen dergelijke mailtjes ook wel eens terecht komen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Magnum Pathé actie

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Is je telefoon wel geschikt?

De oude Android 4.2 kan ook niet elke app aan.... dus welke heb je?

Judje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2019 16:52

Re: Magnum Pathé actie

Ongelezen bericht door Judje »

Hoi, ja spam ook bekeken, gek genoeg de bonnen zijn wel goedgekeurd door Tessa.
Ik héb een Samsung Galaxy S7, dus daar kan het probleem niet liggen. Het irritante is dat niemand zijn verantwoordelijkheid neemt.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Magnum Pathé actie

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je hebt die App? Was het ijs lekker?

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Magnum Pathé actie

Ongelezen bericht door k2p »

Heb je het ijs wel opgegeten? Volgens mij is dat een voorwaarde. Anders gaan mensen de code aanvragen en het ijs terugbrengen ;)

Gesloten