LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
filiz1978
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2009 16:31

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door filiz1978 »

bedankt voor jullie reactie.
maar het is echt een winkel waar ik niet meer in zee ga!!!

ben vandaag terug gegaan,hem het logboek laten zien en apparaatbeheer.
en wat denk je wat hij zegt.
ja heb geen zin om morgen weer hier met jou te staan.

ik wee niet of dit wel echt een fout is want hij gebruikt de windows stuurprogamma's :?

ja maar wel op basisfuncties zei ik en niet voor wat ik hem heb gekocht.
na veel discusies zei ik:
is goed ik ga ermee naar mycom en laat hem na kijken of hij goed is geinstalleerd en werkt eventueel recovery door hun.
maaarrrrde kosten kom ik bij jou halen :wink:

neee dat kan niet.
na veell bla blaaa heb ik hem afgesloten en gezegd
krijg ik een andere maar geen acer of niet???
ik heb wel wat andes te doen na 5 dagen met een kapotte laptop bezig te zijn.
ja zegt hij is goed want anders ga je andere dingen doen!
ik zeg ja dat heb je goed , want dan trek ik je voor de tv of rechter!!
nee nee u krijgt een nieuwe ik zal alles in orde maken en u kan boven een andere uitzoeken.
en afgelpen week hadden wij de actie 16% korting(ook door klachten :wink: )maar die is eigenlijk afgelopen maar ik wil het toch toepassen bij u!!

nou,fijn maar wel een hoop gezeik voor af.
maar uit eindelijk een msi van 799 voor 657 gehad

ennnn het werktttttt.

dank aan media markt
dus die

Desotronics
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2009 21:33

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door Desotronics »

Ik heb zelf altijd gezegd dat mediamarkt vervelend is ...

Nu heb ik zelf ook een probleem ik heb pas een nieuwe computer gehaald een acer aspire..
Ik had heel veel problemen met opstarten en installeren ... (vista)
Ik hoorde van mijn vader dat ik hem even opnieuwe moest installeren (vista) nja dan moet je dus een document zoeken over vista nergens te vinden maar ik zie dus op mijn 2de harde schijf allemaal data staan ik ga dus kijken blijkt het van iemand persoonlijk te zijn ik heb dus een nieuwe 2de handse computer gehaald .. echt zo van waaaaat? allemaal foto's dat die kerel blowt en muziek en filmpjes.... tjaa. we gaan er morgen mee terug.. kijken wel wat het brengt... maar ik vindt dit niet te geloven daarom had ik zoveel problemen met opstarten hij sloeg ook telkens vast Met 4gb werkgeheugen heb je niet het recht om vast te slaan ...

Mediamarkt faalt...

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door maybe »

@ Desotronics
Ik heb zelf altijd gezegd dat mediamarkt ***** is ...
Maar toch koop je er je pc????

Ga dan gelijk naar een fatsoenlijke winkel.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door magel725 »

Ja, want andere winkels gooien een laptop weg wanneer die wordt teruggebracht...

Mensen zijn zo heerlijk naief. Wel het recht willen om te ruilen of geld terug, maar geen artikelen accepteren die door iemand anders zijn uitgepakt. Maak toch niet overal zo'n probleem van. Vind je het niks dan breng je hem ook terug, net als je voorganger deed. Zo spannend is het niet.

Desotronics
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2009 21:33

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door Desotronics »

Heb hem als cadeau gekregen :) ... nu heb ik een nieuwe computer die het wel doet.. en wat korting gekregen..

FFF
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 jul 2008 08:51

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door FFF »

Hmmz,

Ik heb alleen goede ervaringen met de mediamarkt in Breda.
Defecte cd-rom drive werd gewoon direct omgeruild of geld terug.

O hij is afgelopen week in de aanbieding gegaan, dan krijg je het verschil terug.

ikbenik maakt een goed punt wat weinig mensen zich realiseren.

mensen kopen van alles en nog wat (zonder advies of informatie) en thuisgekomen is de Tv ietsje te groot, de harde schijf niet passend of de stofzuiger maakt iets teveel lawaai...

De verpakking is inmiddels behandeld alsof hij door de papierversnipperaar is geweest en de kassabon ook vaak vergeten (ja maar er zit toch een sticker van jullie op? Of hij zit toch in jullie tasje?

Het product is opnieuw in de verpakking gefrot en steekt er nog half uit. Bij controle blijkt de voedingskabel en de afstandsbediening nog thuis te liggen en er zitten wat krasje op het scherm.

Tja, jij als ondernemer kan dit plasma scherm niet weg gooien, jij hebt er immers ook voor betaald... Zie dat nog maar eens te verkopen.

Ik ben benieuwd hoe die zelfde groep het zou ervaren als thuis aangekomen blijkt dat ze zo'n teruggebracht product zelf treffen.

Wat verwacht je van een mediamarkt? Ik vind het een perfecte winkel en kom er graag. Je moet als consument echter al geörienteerd zijn voordat je de drempel over stapt.

Je product is vaak ruim voorradig, veel keuze en de prijzen zijn scherper als die van de kleine elektronica boer op de hoek. Je kan naar een winkel toe als je een klacht hebt ipv dat je een 0900 nummer moet bellen bij defect...

Natuurlijk heeft de elektronica boer op de hoek een betere service. Maar ja waarom heb je bij de mediamarkt gekocht?

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door maybe »

anders werk je gewoon bij de mediamarkt en probeer je hier ff schamteloos reclame te maken.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door magel725 »

anders doe je nog een onnozele ad hominem beschuldiging omdat iemand een andere mening heeft dan jij.

Profiteur
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2009 13:50

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door Profiteur »

Haha, voorheen toen je nog geld teruggarantie had, heb ik 4 maal thuis een laptop uitgeprobeerd en daarna teruggebracht.(de 5e was wel naar mijn zin..:-)
DUS,..Mediamarkt was voor mij de beste zaak.

Ennuuuhh, ze verdienen bakken met geld hoor, dus medelijden heb ik echt niet.

8)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door jor »



Geplaatst op 02 Aug 2009 14:00 door Profiteur
Haha, voorheen toen je nog geld teruggarantie had, heb ik 4 maal thuis een laptop uitgeprobeerd en daarna teruggebracht.(de 5e was wel naar mijn zin..Smile
Je doet je naam in ieder geval eer aan. Net wat magel725 een stukje terug al meedeelde, word nu verwacht dat de mediamarkt de 4 eerdere laptops in de container gooit? Als alles goed word herverpakt en de garantie is dezelfde als bij een nieuwe aankoop zou ik het wel gewoon kopen.Een ander verhaal is dat ik iets kocht dat wel opnieuw verpakt was maar waar alles gebruikt was, de bijgevoegde batterijen verdwenen waren, en er tientallen sms'jes van vreemde in stonden van weken daarvoor. Dat artikel heb ik toen ook teruggebracht als zijnde gebruikt. Geen geld terug wel een andere meenemen waar ik acoord mee ben gegaan.

soepinblik
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2009 22:48

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door soepinblik »

Best wel heel leuk allemaal, opnieuw verpakken en misschien al poetsen om de indruk te wekken dat je een nieuwe koopt.
Nee ben dan gewoon zo erlijk en geef als mediamarkt aan dat het al een verkochte is. Wek niet het idee dat je een nieuwe verkoopt!

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door BBCS »

Best wel heel leuk allemaal, opnieuw verpakken en misschien al poetsen om de indruk te wekken dat je een nieuwe koopt.
Nee ben dan gewoon zo erlijk en geef als mediamarkt aan dat het al een verkochte is. Wek niet het idee dat je een nieuwe verkoopt!
Dat is dus egoïstisch van de consument! :twisted:

Wel de producten terug willen brengen naar de winkel, maar die terugebrachte producten niet accepteren als diezelfde consument een nieuw product gaan kopen.

Zoals magel725 en Jor aangeven:
Wat moet de winkelier dan met die producten doen?

Als tweedehands gaan verkopen?

Kan hij gelijk zijn toko sluiten, omdat veel consumenten zo nodig impulsief spullen gaan kopen en eerst willen proberen. En als er dan niks mis mee is, maar het bevalt hun niet, moeten ze zo nodig de producten terugbrengen. En diegene die dat vaak doen hebben wel de grootste bek dat ze geen teruggebrachte producten accepteren als ze een nieuw product gaan kopen.

Ik heb daar maar één woord voor: zielepoten!

Wat dacht je wat in de kledingzaken gebeurd als er een product teruggebracht wordt?

soepinblik
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2009 22:48

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door soepinblik »

Zielepoten? Nee gewoon duidelijkheid geven je betaald voor een nieuw produkt dus verwacht je een nieuw produkt! En of dat produkt nu een notebook is of een mixer maakt niets uit. Als het wel gebruikt is geef het dan aan, of maak het echt perfect in orde. Dus geen notebook met de instellingen van de vorige eigenaar erop, kost 10 minuutjes werk maar je zit niet met een toestel waar de instellingen van tante Sjaan nog op staan. Ook ik ben wel eens aan zo een balie geweest waar je je handel retour kan brengen. allemaal hele aardige mensen, meest studenten die zo wat bijverdienen, die zal het verder een rotzorg zijn of het scheerapparaat wat jou niet bevalt, gebruikt terug komt. Tandenborstel bevalt niet? We ruilen toch gewoon om, staat ook opgeplakt. Wij doen niet moeilijk om wat om te ruilen of geld terug. En doen ze wel moeilijk, nou aan een ding hebben die pubertjes een grote hekel "Lastige Klanten" jazeker eentje zoals ik, omdat ik dat scheerapparaat heb gekocht waar gvd de baard nog in zit. Kijk het kost dan wel minder maar neem verdomme de moeite om dat ding na te kijken voor je het simpelweg retour neemt. Nee dan dat ene meiske die wel oplet en zegt"mijneer hij is gebruikt" Wij nemen niets gebruikt terug!!!

Dan wordt het eventjes wit voor mn ogen, schuim op mn lippen en toch tot 10 tellen, om dat aardige meiske uit te leggen hoe het wel zit...
En na een paar minuten, met haar hakken vast verankerd in de grond weet ze nog maar een ding te zeggen, NEE KAN NIET wij nemen niks gebruikt terug!

Ondertussen is die rij aan de balie zo lang dat ook d beveilinging zich ermee gaat bemoeien, altijd lachen als pikman erbij komt...


Die praat het vriendelijk doch blozend meiske aan de balie na, en verzoekt dan of je weggaat, tja ... begint ineens heel erg Duits te worden zo'n mediamarkt..


Dan maar een mail naar de Metro groep in Duitsland, en dan kan ineens alles..... Je hebt het heilige van het heilige gemaild,, excuses bij bosjes van functionarissen waarvan je de functie nog nooit hebt gehoord, en natuurlijk wordt het teruggenomen.



Gewoon alles in perfecte staat terugbrengen voordat ze het weer het verkooptraject inbrengen is de oplossing!! kost tijd en geld maar dan weet je wat je aan service hebt, geen loze kreten aan de wand.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door BBCS »

Als zo'n product teruggebracht wordt en die wordt weer netjes schoon en in orde in de doos teruggedaan en de verkoop in gedaan, dan is daar niets mis mee.

Ik ben zeker met je eens dat de winkelier daar zeker naar moet kijken en niet dat je een smerig gebruikt product krijgt.

Waar ik op doelde met die zielepoten, is dat men wel de producten terug wilt brengen en als ze een product gaan kopen dat de doos dichtgesealed moet zijn. Dus ze accepteren dan geen doos die geopend is. En zeker geen producten accepteren die terugebracht zijn (en tuurlijk netjes schoongemaakt en mooi weer verpakt.)

Wat ik ook persoonlijk niet vind kloppen is dat minstens 50% van de teruggebrachte producten niets mis mee is.

thomas zeferer
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2010 13:13

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door thomas zeferer »

Het is weer een tijd geleden, maar toch nog een reactie over de mediamarkt. Kennis van producted is onvoldoende, in mijn geval een navigatie systeem dat niet aan de gevraagde eisen voldoet. Zeg dan idd dat je er geen verstand van hebt! . Wordt je dan verteld door een arrogante 19 jarige puistekop die zojuist het eerste haar in zijn schaamstreek ontdekt heeft en het junglegevoel verder ter uiting wenst te brengen.

Ik vind trouwens ikbenik wel grappig. Als je een product verkocht krijgt door de verkoper en het doet niet wat het zou moeten doen dan heb je geen rechten meer. Verkoopt zeker tweedehands auto's? Nou hoop ik alleen dat deze mijnheer niet in de motivatie / customer service opleidingshoek werkzaam is. Aan de andere kant, als het wel zo is verklaart het een hoop. Als klant ben je tegenwoordig een soort hardnekkige infectie die te vuur en te zwaard bestreden hoort te worden 8)

madelief1966
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:16

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door madelief1966 »

in principie moet het niet uitmaken waar je electronica haalt. je verwacht als klant dat je correct en netjes wordt geholpen. en je hebt toch altijd de wettelijke garantie van 1 jaar. of je die nu haalt bij de media markt of bij een kleine ondernemer. de kleine ondernemer zal wel meer moeten doen dan bijv. de mediamarkt. maar ik haal dit soort dingen niet bij de media markt. ga wel naar de kleine ondernemer. goede service en uitleg men komt je tv aansluiten en hij wordt geprogrammeerd. dit hebben zij ook gedaan bij mijn dvd recorder. zonder extra kosten :lol: maar garantie is garantie en ook de kleine ondernemer zal proberen er onderuit te komen :) je mag als consument best wel op je strepen staan als je dit maar netjes en correct doet. dus geen grote mond geven.
werk namelijk zelf ook in een winkel en ik merk dat ik mensen die mij benaderen met eengrote mond snel afkap en weinig voor ze doen.

Baselier
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2013 12:43

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door Baselier »

Misschien ook een late reactie, maar ik heb dezelfde ervaring. Mediamarkt Breda is heel slecht bereikbaar en service kennen ze niet. De regels die ze zelf opgesteld hebben doen ze niet handhaven en ze laten de klanten voor kosten opdraaien die onterecht zijn. Persoonlijk heb ik problemen met mijn laptop die ze niet gerepareerd kregen. Na de derde keer (€ 60,- brandstofkosten verder) horen ze een oplossing te bedenken in de zin van geld terug of anders, maar bij mij sturen ze hem nog een keer op en komen ze met een vaag verhaal wat niet klopt en laten de garantie vervangen.
Oftewel: Mediamarkt heeft geen personeel die laptops kan repareren.

Advies: koop nooit bij mediamarkt!!!!!! En als je wat koopt bid dat het niet kapot gaat!

woutvandervet
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2014 13:38

Re: mediamarkt breda klachten garantie/service!!!!!!

Ongelezen bericht door woutvandervet »


Het is bij Mediamarkt in Zoetermeer minstens even erg als in Breda
11:47:54 06-06-2014 klacht bij Mediamarkt (vervolg)
Zojuist gebeld met Powerservice met de vraag om langs te komen en de Tv goed in te stellen. Omdat ik gisteravond zelf allerlei pogingen had gedaan om het probleem te verhelpen willen ze niet kosteloos langskomen want zeggen ze u bent er zelf mee bezig geweest. Maar hoe het ook is ik heb recht op een TV die goed ingesteld is. Dat koste uiteindelijk 104 euro. Schandelijk.
Vandaag werd mijn TV geleverd door een jongeman die zijn schroevendraaier en zijn pinapparaat (dat werkte trouwens toch niet goed) vergeten was.Waardoor ik via Ideal op de computer bijna 2000 euro moest overmaken in zijn nabijheid. Ik heb daar een heel naar gevoel aan overgehouden waardoor ik nu om de haverklap mijn saldo bekijk. Voor 69 euro installeerde hij de TV, achteraf maar half zodat ik de hele procedure heb over moeten doen, waar ik uren mee bezig ben geweest,voordat ik door begon te krijgen hoe het moest. Ook had ik op aanraden van de verkoper Tobias Jansen (die mij trouwens verzekerde dat ik bij de bezorger kon pinnen) voor 35 euro het beeld laten instellen omdat volgens de verkoper dat met speciale apparatuur moest worden gedaan. Maar nee hoor de installateur deed het gewoon met de hand en vroeg dan steeds aan ons of het zo goed was.Op deze manier had ik 104 euro uit kunnen sparen. Kortom ik voel me behoorlijk in de maling genomen door beide bovenstaande figuren en Mediamartkt. De TV is oke, maar de behandeling door jullie mensen is ver beneden peil.

Gesloten