LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleidende kortingsaktie V&D

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Markark
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2014 09:38

misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door Markark »

Van V&D een brief ontvangen dat ik als VIP-klant in de periode van 15 okt tot 20 okt 15% korting zou krijgen op veel artikelen. Op 18 okt inkopen gedaan in een filiaal van V&D, maar bij het afrekenen geen 15% korting. Ik werd verwezen naar de klantenservice, en daar werd mij verteld dat de aktie pas volgende week inging. Helaas had ik de brief niet bij me. Thuis nog eens de brief goed bestudeerd, maar bovengenoemde data stonden toch echt vermeld.
Voor de zekerheid ook op de Web-site van V&D gekeken, maar daar werd vermeld dat er 'kortingsregio' waren. Maar hier stond in de brief niets van vermeld. De brief was aan mij gericht, op het juiste adres, dus ik verwacht dan wel dat men de juiste data doorgeeft die voor mijn regio geldt. Anders had ik wel een week gewacht met mijn aankoop.Ik vind dit zeer misleidend. Uiteraard mail gestuurd naar klantenservice, maar tot op heden geen reaktie. Niet echt een VIP behandeling dus.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nee idd spullen niet gekocht neem ik aan dan?
Bellrn idd klantenservice,ik hrb ook bep zaken,bv hunkemoller,douglas,esprit,krijg ik bericht uitnodiging voor die en die vestiging....

Zou idd er achteraan gaan niet netjes,ben ik mee eens,geen piepkleine letters in brief,zie onze site??voor geval dat

Markark
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2014 09:38

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door Markark »

de achterkant van de brief staat helemaal vol met kleine lettertjes, en in dit geval dus allemaal gelezen. Maar ik haal er niet uit dat de korting niet voor mij van toepassing zou zijn.
Data van de kortingsdagen staan n.b. vetgedrukt in de brief.
Ik laat het er natuurlijk niet bij zitten, het kortingsbedrag is niet zo schokkend (15 euri) maar het gaat om het principe.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door mika21 »

Waarom toch alles gekocht? Ik denk dat ik eerst naar huis gegaan zou zijn om alles te bestuderen en dan even terug naar de winkel.

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door Jefdus »

mika21 schreef:Waarom toch alles gekocht? Ik denk dat ik eerst naar huis gegaan zou zijn om alles te bestuderen en dan even terug naar de winkel.
Omdat voor sommige mensen die tijd misschien meer waard is dan 15 eurotjes?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door tenormin »

Krijg, als ik Google, alleen maar kortingsactie te lezen van online aankopen met kortingscode. Hebben de stenen winkel wel goed verstopt. :mrgreen: Zou toch, als je er trek in hebt, met brief, aankoop en bon teruggaan, vooral als het uit principe is. €15,00 is ook geld, toch? Als er niet teveel voor moet worden gereisd dan.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door mika21 »

Jefdus schreef:
mika21 schreef:Waarom toch alles gekocht? Ik denk dat ik eerst naar huis gegaan zou zijn om alles te bestuderen en dan even terug naar de winkel.
Omdat voor sommige mensen die tijd misschien meer waard is dan 15 eurotjes?
Blijkbaar niet: er is al veel tijd verstreken/besteed aan opnieuw lezen kleine lettertjes, mailen en posten op Radar-forum.
En als het dan zo'n principe kwestie is: ik had het echt niet meegenomen en thuis alles nog eens rustig doorgelezen en alsnog terug. Is de afstand te ver: dan kunnen mailtjes altijd nog.

Succes, laat nog eens weten hoe alles afgelopen is?

Markark
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2014 09:38

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door Markark »

mika21 schreef:Waarom toch alles gekocht? Ik denk dat ik eerst naar huis gegaan zou zijn om alles te bestuderen en dan even terug naar de winkel.
Op het moment dat mij in de winkel met alle stelligheid verteld werd dat de aktie pas volgende week inging begon ik aan mijzelf te twijfelen. Achteraf gezien had ik toch gelijk, maar als ik eerst de brief was gaan halen thuis dan was ik de korting al bijna kwijt aan reis/parkeer kosten. Ik dacht ook wel op dat moment dat als ik gelijk had dat ik de zaak via een email met de klantenservice wel even op kon lossen. Maar daar heb ik mij blijkbaar in vergist. V&D stuurt wel ontvangstbevestiging maar zwijgt verder in alle talen. Dit valt me echt tegen.

Lvdklein
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2014 14:48

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door Lvdklein »

Betreft VIPKorting 20% op kerstinkopen

Mooi horloge uitgezocht op de site en korting vipkerst20 , 20% wordt direct vermeld voor afrekenen. Prima zou je zegen maar helaas!
In de vestiging Eindhoven horloge gaan bekijken en omdat mijn kleindochter ook nog een horloge van mij zou krijgen, besloten wij met de kortings- bon op zak om maar direct de beide horloge aan te schaffen samen +/- 300,00 euro.
Als eerste kreeg van een verkoopster een brief te zien welke merken buiten de korting zouden vallen. Daar stonden de beide merken van onze keuze niet bij, dus korting dacht ik. Maar helaas er kwam een zeer klant onvriendelijke cheffin bij en zij vermelde dat wij helemaal geen korting krijgen en de 250 extra airmails die je alleen in een winkel aankoop krijgt konden wij dus ook fluiten. Letterlijk vermelde zij dat de website niets te maken heeft met de Winkels 'vreemd hoor"
Elder horloges aangeschaft, V&D 300,00 minder..
advies aan V&D niet meer klagen dat de winkels zo slecht lopen en daarom bezuinigen op het personeel V&D kan BETER SLUITEN
IK heb mijn VIP kaart ingeleverd!

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: misleidende kortingsaktie V&D

Ongelezen bericht door flepp »

kras en Win kaart V&D altijd prijs wincode ingevuld daarna mogen we u eenmalige mail sturen.
Deze mail geopend daarna moet je eerst naam adres etc gegevens invullen en accoord gaan dat je mail wilt ontvangen om je prijs te ontvangen. Het is misleidend niet gedaan dus.

Gesloten