LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende reclame AH

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Jetsertje »

grun schreef:
Jetsertje schreef:
grun schreef:je krijgt gewoon 50% korting over het totaalbedrag, ongeacht of je 2, 3, 4 of 5 zakken neemt, zolang het er maar meer dan 1 is. Die 50% staat ook zo op de kassabon. Ook bij andere aanbiedingen is me dit wel eens opgevallen.
Die korting geldt alleen op de producten die daarvoor in aanmerking komen. In het geval van een 1+1 gratis of 2e gratis actie en bij aankoop van 3 producten, geldt een korting van 50% op twee producten. Voor het derde product betaal je 100%, tenzij je een vierde product bijneemt waarna op beide producten een korting van 50% op de totaalprijs wordt berekend.

Daar zal de kassière je vast op gewezen hebben.
Ja, en jij maakt dezelfde denkfout als de cassiere. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar stel een zak drop kost 1,50. De tweede krijg je gratis, dus 2 zakken voor 1,50. Volgens jou zou ik dan de derde voor 1,50 moeten kopen, dus alledrie samen voor 3 euro. Dat klopt echter niet, ik heb maar 2,25 betaald. AH rekent gewoon de volle prijs van drie zakken, namelijk 3x1,50=4,50 en neemt daar de helft van. Zo staat het ook op de bon.
Vandaag kreeg ik eens de kans om het te testen omdat ik tandenborstels nodig had. Er is nu een 1 + 1 gratis bij producten van Aquafresh . Ik heb dus drie pakken met tandenborstels gepakt en na afrekenen om de bon gevraagd. Op de bon staat helemaal onderin:

Bonus Guhl Aquafresh -3,04
50.00% EUR 6,08
2 Aquafresh

Dus helaas, wat jij zegt is niet (altijd) het geval. De korting is slechts verrekend op 2 artikelen en niet op 3.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door gosewijn »

Als ik het goed begrijp koopt 6 stuks ,totaal 6,08
u krijgt 50 % korting -3,04
betalen 3,04

Dan betaald u toch 3 stuks , of zie ik het verkeerd ?.
die 2 aquapak bedoelen ze mee 2 in een pak.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Student90 »

gosewijn schreef:Als ik het goed begrijp koopt 6 stuks ,totaal 6,08
u krijgt 50 % korting -3,04
betalen 3,04

Dan betaald u toch 3 stuks , of zie ik het verkeerd ?.
die 2 aquapak bedoelen ze mee 2 in een pak.
Het gaat om deze actie:
https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... gue-medium

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door BL2 »

Voor 2e gratis geldt: per combinatie kan de prijs verschillen. Je krijgt 50% korting op de totaalprijs.
Het is heel simpel.....

-Het is bij twee DEZELFDE producten: De tweede gratis
-Bij twee VERSCHILENDE producten met VERSCHILLENDE prijzen: 50 procent korting over het totaalbedrag.

Bij een oneven aantal dus geen korting over het "derde" product.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het lijkt wel of er een hoop mensen op leeftijd hier zitten. Cassieres die producten aanslaan, kortingen verrekenen en weet ik wat nog meer. Een bliepmiep haalt de barcode over de laser heen en de computer doet de rest. De hoge heren in Zaandam programmeren de acties in deze computer. En om te voorkomen dat computers gaan vastlopen kunnen ze geen uitgebreide rekenmethodes toepassen. Zoals het in de kleine lettertjes staat krijgt u bij een 1+1 actie 50% korting over het geheel. Een kassasysteem heeft geen zoekfunctie om te zien welk artikel in die actie het goedkoopste is, dan zou immers elke mogelijke combinatie ingeprogrammeerd moeten zijn. Eigenlijk heeft iedereen nog een extra voordeel. Als u 2 artikelen koopt met verschillende prijzen is normaal het goedkoopste artikel gratis. Stel 1 artikel is € 2 euro en de ander € 1,00. De goedkoopste is gratis en u betaald € 2,00. Bij AH krijgt u 50% korting op het totaal, dus (2+1)/2=€1,50

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Student90 »

NeoDutchio schreef:Het lijkt wel of er een hoop mensen op leeftijd hier zitten. Cassieres die producten aanslaan, kortingen verrekenen en weet ik wat nog meer. Een bliepmiep haalt de barcode over de laser heen en de computer doet de rest. De hoge heren in Zaandam programmeren de acties in deze computer. En om te voorkomen dat computers gaan vastlopen kunnen ze geen uitgebreide rekenmethodes toepassen. Zoals het in de kleine lettertjes staat krijgt u bij een 1+1 actie 50% korting over het geheel. Een kassasysteem heeft geen zoekfunctie om te zien welk artikel in die actie het goedkoopste is, dan zou immers elke mogelijke combinatie ingeprogrammeerd moeten zijn. Eigenlijk heeft iedereen nog een extra voordeel. Als u 2 artikelen koopt met verschillende prijzen is normaal het goedkoopste artikel gratis. Stel 1 artikel is € 2 euro en de ander € 1,00. De goedkoopste is gratis en u betaald € 2,00. Bij AH krijgt u 50% korting op het totaal, dus (2+1)/2=€1,50
De acties zien vaak op merken en niet zozeer op producten. Binnen een merk verschillen de prijzen van producten nogal. En om geen discussie te krijgen over welk product gratis is, wordt standaard 50% berekend.

Overigens zijn er ook winkels waarbij wel geldt dat het goedkoopste product gratis is.

P.s. als u goed oplet, dan zult u merken dat cassiers wel degelijk aangeven/aanslaan hoeveel producten worden gepakt, m.n. als je er veel pakt (scheelt in het bliepen), maar ook met acties. Probeer maar een keer één product mee te nemen bij een bepaalde 1+1 actie.

En het zijn echt niet de hoge heren die dit voorprogrammeren, die hebben wel wat anders te doen;)

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Jetsertje »

gosewijn schreef:Als ik het goed begrijp koopt 6 stuks ,totaal 6,08
u krijgt 50 % korting -3,04
betalen 3,04

Dan betaald u toch 3 stuks , of zie ik het verkeerd ?.
die 2 aquapak bedoelen ze mee 2 in een pak.
Het gaat hier om 3 verpakkingen met inderdaad de Aquafresh van € 3,04 uit de link. De 2 Aquafresh lijkt mij dat dit het aantal pakken is waarop de korting geld. Het derde pak is niet meegerekend in de korting.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Julie4444 »

grun schreef:
Student90 schreef:Vaak gaan ze er vanuit dat je het juiste aantal pakt; dan slaan ze het al aan als 2x 1+1gratis. Als ze dan zien dat je er 1 te weinig hebt, sturen ze je terug of wordt het gecorrigeerd.
Volgens mij zitten die acties gewoon in het kassasysteem geprogrammeerd, de cassiere haalt de artikelen langs het electronisch oog en doet verder niks handmatig. Dan zou ze alle acties uit haar hoofd moeten leren, dat geloof ik niet. Je zou ook het ene artikel aan het begin op de band kunnen leggen en het bijbehorende tweede artikel 20 boodschappen verderop, dan gaat het nog steeds goed.
Correct. Bonuskorting wordt automatisch verrekend na het scannen van een bonuskaart. Dit geldt echter niet voor 35% stickers, maar daar hebben we het nu niet over.

Verder heeft student90 ook ongelijk over gecorrigeerd worden. Dit is afhankelijk van de persoon die achter de kassa zit. Ik gaf altijd aan dat er sprake was van een aanbieding wanneer ik een vaste klant voor me had, het eerstvolgende product dan gratis was, of de totaalprijs minder zou zijn met een extra product. Een actie waarbij meer ook meer kost geeft vrijwel niemand aan, en dat is maar goed ook want daar zitten de meeste klanten helemaal niet op te wachten.
grun schreef:Ze was trouwens zelf ook nieuwsgierig wat de computer ervan gebakken had en ging de kassabon bestuderen voordat ze hem aan mij gaf. Ze leek oprecht verbaasd dat de korting ook bij oneven aantallen werkt, zolang het er maar meer dan een is.
Dan is die cassière zeer onervaren of niet zo snugger. Het is vrij standaard dat de korting over het totaal wordt berekend. Bij 2+1 gratis is dat 33,333% van de totaalprijs, ook als je er 4, 5, of 7 pakt. Evengoed geldt dat voor "2e halve prijs", waarbij standaard 25% van de totaalprijs wordt afgehaald.

Aanbiedingen waar dat dan weer niet voor geldt zijn bijvoorbeeld "2 voor 3 euro" aanbiedingen. Daar wordt het per set berekend.
grun schreef:ik hou er verder over op, zoals ik al zei, 't is onduidelijk. ;-)
Dat betwijfel ik. Schapkaartjes zijn standaard en geven de bonus weer plus een datum waarvoor deze geldt. De klant heeft gewoon niet goed gelezen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door GJvdZ »

NeoDutchio schreef:Het lijkt wel of er een hoop mensen op leeftijd hier zitten. Cassieres die producten aanslaan, kortingen verrekenen en weet ik wat nog meer. Een bliepmiep haalt de barcode over de laser heen en de computer doet de rest. De hoge heren in Zaandam programmeren de acties in deze computer.
Mensen die dat werk doen vind jij al "hoge heren"??????
NeoDutchio schreef: En om te voorkomen dat computers gaan vastlopen kunnen ze geen uitgebreide rekenmethodes toepassen.
Mag ik even heel, maar dan ook heel hard lachen? Vastlopende computers hebben niets met algoritmes te maken.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door kweenie »

Julie4444 schreef:.
grun schreef:ik hou er verder over op, zoals ik al zei, 't is onduidelijk. ;-)
Dat betwijfel ik. Schapkaartjes zijn standaard en geven de bonus weer plus een datum waarvoor deze geldt. De klant heeft gewoon niet goed gelezen.
Nou, zoals je zelf al aangeeft is het allemaal niet zo heel duidelijk. De ene keer wordt een korting gegeven als je maar meer dan het minimale aantal koopt, de andere keer moet je per se een veelvoud van dat aantal kopen om korting te krijgen. Vind ik niet echt duidelijk.

Om het nog verwarrender te maken, als een bonus artikel wordt afgeprijsd, dan heb je de ene keer 35% korting over de bonusprijs en de andere keer over de originele prijs. De logica daarachter is mij ook nog steeds niet duidelijk.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Student90 »

Julie4444 schreef: Correct. Bonuskorting wordt automatisch verrekend na het scannen van een bonuskaart. Dit geldt echter niet voor 35% stickers, maar daar hebben we het nu niet over.

Verder heeft student90 ook ongelijk over gecorrigeerd worden. Dit is afhankelijk van de persoon die achter de kassa zit. Ik gaf altijd aan dat er sprake was van een aanbieding wanneer ik een vaste klant voor me had, het eerstvolgende product dan gratis was, of de totaalprijs minder zou zijn met een extra product. Een actie waarbij meer ook meer kost geeft vrijwel niemand aan, en dat is maar goed ook want daar zitten de meeste klanten helemaal niet op te wachten.
grun schreef:Ze was trouwens zelf ook nieuwsgierig wat de computer ervan gebakken had en ging de kassabon bestuderen voordat ze hem aan mij gaf. Ze leek oprecht verbaasd dat de korting ook bij oneven aantallen werkt, zolang het er maar meer dan een is.
Dan is die cassière zeer onervaren of niet zo snugger. Het is vrij standaard dat de korting over het totaal wordt berekend. Bij 2+1 gratis is dat 33,333% van de totaalprijs, ook als je er 4, 5, of 7 pakt. Evengoed geldt dat voor "2e halve prijs", waarbij standaard 25% van de totaalprijs wordt afgehaald.

Aanbiedingen waar dat dan weer niet voor geldt zijn bijvoorbeeld "2 voor 3 euro" aanbiedingen. Daar wordt het per set berekend.
grun schreef:ik hou er verder over op, zoals ik al zei, 't is onduidelijk. ;-)
Dat betwijfel ik. Schapkaartjes zijn standaard en geven de bonus weer plus een datum waarvoor deze geldt. De klant heeft gewoon niet goed gelezen.
95% van de tijd gaat het gewoon goed, daar twijfel ik niet aan. Ik heb echter zelf meegemaakt dat ik 3 producten heb gepakt, bij een 1+1 actie, en de cassiere/het automatische systeem dit aansloeg als 2x2 producten. Dit ging de cassiere (die wel wist dat 3 niet 4 is) toen handmatig aanpassen. In het voorbeeld van grun ging ik uit van een onervaren cassiere. Ik ga er dus vanuit dat de cassiere het verkeerd heeft aangeslagen (of het is verkeerd erin gezet) en dat een ervaren cassiere dit had gecorrigeerd.

Hoe kom je er trouwens bij dat ik aangeef dat een cassiere aan moet geven dat er een actie loopt waarbij meer ook meer kost?? Bestaat zo'n actie überhaupt?

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Student90 »

grun schreef:Ja, en jij maakt dezelfde denkfout als de cassiere. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar stel een zak drop kost 1,50. De tweede krijg je gratis, dus 2 zakken voor 1,50. Volgens jou zou ik dan de derde voor 1,50 moeten kopen, dus alledrie samen voor 3 euro. Dat klopt echter niet, ik heb maar 2,25 betaald. AH rekent gewoon de volle prijs van drie zakken, namelijk 3x1,50=4,50 en neemt daar de helft van. Zo staat het ook op de bon.
Dit klopt volgens mij dus niet. Volgens grun betaalt je 50% per product. Waarom zou je dan nog een 4e product erbij pakken? Dat maakt de actie toch niet aantrekkelijk. De bedoeling is toch juist dat men meer af gaat nemen, vaak doe je dat alleen als dat voordelig voor je is. Bij de 1+1 actie zou het bedrag bij een oneven aantal gelijk moeten zijn aan het bedrag bij een even aantal.

Als het klopt wat grun zegt, dan ben je juist duurder uit als je een 4e product pakt, namelijk 4x1,50×0,50=3,- versus 3×1,50×0,50=2,25.

In werkelijkheid: in theorie krijg je bij 3 producten 33% korting over de producten. Maar op de bon krijg je 100% van de prijs te zien - de bonus = 3×1,50 - 2x1,50x0,50 = 4,50 - 1,50 = 3,-.

ETA: de manier waarop het berekend wordt is: 1, 1+1 gratis, 2+1 gratis, 2+2 gratis, 3+2 gratis, 3+3 gratis, 4+3 gratis, etc.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Julie4444 »

kweenie schreef:
Julie4444 schreef:.
grun schreef:ik hou er verder over op, zoals ik al zei, 't is onduidelijk. ;-)
Dat betwijfel ik. Schapkaartjes zijn standaard en geven de bonus weer plus een datum waarvoor deze geldt. De klant heeft gewoon niet goed gelezen.
Nou, zoals je zelf al aangeeft is het allemaal niet zo heel duidelijk. De ene keer wordt een korting gegeven als je maar meer dan het minimale aantal koopt, de andere keer moet je per se een veelvoud van dat aantal kopen om korting te krijgen. Vind ik niet echt duidelijk.
Nou, hoe dat berekend wordt is in principe niet relevant, maar mocht je dat ook willen weten staat dat stiekem ook gewoon in de kleine letters van het bonusboekje en op de kassabon. Als je gewoon de aanbieding volgt en dus per setjes van de actie meepakt behoort het gewoon goed te gaan.
kweenie schreef:Om het nog verwarrender te maken, als een bonus artikel wordt afgeprijsd, dan heb je de ene keer 35% korting over de bonusprijs en de andere keer over de originele prijs. De logica daarachter is mij ook nog steeds niet duidelijk.
Dat vind ik vreemd. De normale gang van zaken is eerst de bonus eraf en dan van het resterende bedrag 35%. Uitzondering hierop is als er geen bonuskaart gescand wordt, in welk geval de bonus er niet af gaat.

Student90 schreef:
grun schreef:Ja, en jij maakt dezelfde denkfout als de cassiere. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar stel een zak drop kost 1,50. De tweede krijg je gratis, dus 2 zakken voor 1,50. Volgens jou zou ik dan de derde voor 1,50 moeten kopen, dus alledrie samen voor 3 euro. Dat klopt echter niet, ik heb maar 2,25 betaald. AH rekent gewoon de volle prijs van drie zakken, namelijk 3x1,50=4,50 en neemt daar de helft van. Zo staat het ook op de bon.
Dit klopt volgens mij dus niet. Volgens grun betaalt je 50% per product. Waarom zou je dan nog een 4e product erbij pakken? Dat maakt de actie toch niet aantrekkelijk. De bedoeling is toch juist dat men meer af gaat nemen, vaak doe je dat alleen als dat voordelig voor je is. Bij de 1+1 actie zou het bedrag bij een oneven aantal gelijk moeten zijn aan het bedrag bij een even aantal.
Lees mijn post over de berekening van bonus nog maar een keer door. Grun heeft gelijk.
Student90 schreef:In werkelijkheid: in theorie krijg je bij 3 producten 33% korting over de producten. Maar op de bon krijg je 100% van de prijs te zien - de bonus = 3×1,50 - 2x1,50x0,50 = 4,50 - 1,50 = 3,-.
Nee. 33,333% wordt aangehouden bij "2+1 gratis".
Student90 schreef:95% van de tijd gaat het gewoon goed, daar twijfel ik niet aan. Ik heb echter zelf meegemaakt dat ik 3 producten heb gepakt, bij een 1+1 actie, en de cassiere/het automatische systeem dit aansloeg als 2x2 producten. Dit ging de cassiere (die wel wist dat 3 niet 4 is) toen handmatig aanpassen. In het voorbeeld van grun ging ik uit van een onervaren cassiere. Ik ga er dus vanuit dat de cassiere het verkeerd heeft aangeslagen (of het is verkeerd erin gezet) en dat een ervaren cassiere dit had gecorrigeerd.
Als het 2e gratis is maakt dat dan toch niet uit? Cassières kunnen de prijzen in de kassa niet aanpassen. Wel kunnen ze een product voor een zelf bepaalde prijs aanslaan.

Niet dat dat verder on-topic is, want het ging hier om de reclame die m.i. iig niet misleidend is. Kwestie van lezen wat er staat.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Student90 »

Julie4444 schreef:
Student90 schreef:
grun schreef:Ja, en jij maakt dezelfde denkfout als de cassiere. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar stel een zak drop kost 1,50. De tweede krijg je gratis, dus 2 zakken voor 1,50. Volgens jou zou ik dan de derde voor 1,50 moeten kopen, dus alledrie samen voor 3 euro. Dat klopt echter niet, ik heb maar 2,25 betaald. AH rekent gewoon de volle prijs van drie zakken, namelijk 3x1,50=4,50 en neemt daar de helft van. Zo staat het ook op de bon.
Dit klopt volgens mij dus niet. Volgens grun betaalt je 50% per product. Waarom zou je dan nog een 4e product erbij pakken? Dat maakt de actie toch niet aantrekkelijk. De bedoeling is toch juist dat men meer af gaat nemen, vaak doe je dat alleen als dat voordelig voor je is. Bij de 1+1 actie zou het bedrag bij een oneven aantal gelijk moeten zijn aan het bedrag bij een even aantal.
Lees mijn post over de berekening van bonus nog maar een keer door. Grun heeft gelijk.
Student90 schreef:In werkelijkheid: in theorie krijg je bij 3 producten 33% korting over de producten. Maar op de bon krijg je 100% van de prijs te zien - de bonus = 3×1,50 - 2x1,50x0,50 = 4,50 - 1,50 = 3,-.
Nee. 33,333% wordt aangehouden bij "2+1 gratis".
In theorie; verder zie de ETA in mijn vorige post.
Julie4444 schreef:
Student90 schreef:95% van de tijd gaat het gewoon goed, daar twijfel ik niet aan. Ik heb echter zelf meegemaakt dat ik 3 producten heb gepakt, bij een 1+1 actie, en de cassiere/het automatische systeem dit aansloeg als 2x2 producten. Dit ging de cassiere (die wel wist dat 3 niet 4 is) toen handmatig aanpassen. In het voorbeeld van grun ging ik uit van een onervaren cassiere. Ik ga er dus vanuit dat de cassiere het verkeerd heeft aangeslagen (of het is verkeerd erin gezet) en dat een ervaren cassiere dit had gecorrigeerd.
Als het 2e gratis is maakt dat dan toch niet uit? Cassières kunnen de prijzen in de kassa niet aanpassen. Wel kunnen ze een product voor een zelf bepaalde prijs aanslaan.

Niet dat dat verder on-topic is, want het ging hier om de reclame die m.i. iig niet misleidend is. Kwestie van lezen wat er staat.
Het gaat om het 3e product. Daar betaal je 100% voor. In het voorbeeld van grun loopt de AH 0,75 cent mis; dat tikt wel aan als het verkeerd voorgeprogrammeerd is. Een oplettende of ervaren cassiere zou dit corrigeren, lijkt mij.

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Vandaag weer naar de AH geweest en gebruik gemaakt van de actie, maar dan op de Nivea deodorant. En tot mijn verbazing, heb ik deze keer wel korting op de drie artikelen gekregen. De bon ziet er ook anders uit.

Bonus Nivea -4,99
50,00% EUR 9.97
1 Moestuintje
1 Nivea Spray
1 Nivea Spray
1 Nivea Spray

Dus niet 3 Nivea Spray zoals het bij de Aquafresh wel was maar allemaal apart. Misschien omdat het verschillende geuren deodorant is geweest terwijl de tandenborstels identiek waren. Waarom het bij de een dus wel werkt en de ander niet, is mij een raadsel. Het komt dus vooral op geluk neer.

Maar het leukste is dat ik 3 moestuintjes heb gekregen in plaats van 1.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Student90 »

Jetsertje schreef:Vandaag weer naar de AH geweest en gebruik gemaakt van de actie, maar dan op de Nivea deodorant. En tot mijn verbazing, heb ik deze keer wel korting op de drie artikelen gekregen. De bon ziet er ook anders uit.

Bonus Nivea -4,99
50,00% EUR 9.97
1 Moestuintje
1 Nivea Spray
1 Nivea Spray
1 Nivea Spray

Dus niet 3 Nivea Spray zoals het bij de Aquafresh wel was maar allemaal apart. Misschien omdat het verschillende geuren deodorant is geweest terwijl de tandenborstels identiek waren. Waarom het bij de een dus wel werkt en de ander niet, is mij een raadsel. Het komt dus vooral op geluk neer.

Maar het leukste is dat ik 3 moestuintjes heb gekregen in plaats van 1.
Nu ben ik toch benieuwd naar de prijzen per stuk :lol:

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Student90 schreef:
Jetsertje schreef:Vandaag weer naar de AH geweest en gebruik gemaakt van de actie, maar dan op de Nivea deodorant. En tot mijn verbazing, heb ik deze keer wel korting op de drie artikelen gekregen. De bon ziet er ook anders uit.

Bonus Nivea -4,99
50,00% EUR 9.97
1 Moestuintje
1 Nivea Spray
1 Nivea Spray
1 Nivea Spray

Dus niet 3 Nivea Spray zoals het bij de Aquafresh wel was maar allemaal apart. Misschien omdat het verschillende geuren deodorant is geweest terwijl de tandenborstels identiek waren. Waarom het bij de een dus wel werkt en de ander niet, is mij een raadsel. Het komt dus vooral op geluk neer.

Maar het leukste is dat ik 3 moestuintjes heb gekregen in plaats van 1.
Nu ben ik toch benieuwd naar de prijzen per stuk :lol:
2 stuks van 2,99 en 1 stuk van 3,99.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Misleidende reclame AH

Ongelezen bericht door Student90 »

Jetsertje schreef:
Student90 schreef:
Jetsertje schreef:Vandaag weer naar de AH geweest en gebruik gemaakt van de actie, maar dan op de Nivea deodorant. En tot mijn verbazing, heb ik deze keer wel korting op de drie artikelen gekregen. De bon ziet er ook anders uit.

Bonus Nivea -4,99
50,00% EUR 9.97
1 Moestuintje
1 Nivea Spray
1 Nivea Spray
1 Nivea Spray

Dus niet 3 Nivea Spray zoals het bij de Aquafresh wel was maar allemaal apart. Misschien omdat het verschillende geuren deodorant is geweest terwijl de tandenborstels identiek waren. Waarom het bij de een dus wel werkt en de ander niet, is mij een raadsel. Het komt dus vooral op geluk neer.

Maar het leukste is dat ik 3 moestuintjes heb gekregen in plaats van 1.
Nu ben ik toch benieuwd naar de prijzen per stuk :lol:
2 stuks van 2,99 en 1 stuk van 3,99.
Geweldig :lol:

Gesloten