LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Monopoly Actie van Super de Boer

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Is het Monopoly spel van SdB oplichterij?

Peiling eindigde op 31 mei 2007 04:27

ja, sommige straten zitten er niet bij
1
17%
nee, ik heb de zeldzame straten al wel gezien
2
33%
weet niet/geen mening
3
50%
 
Totaal aantal stemmen: 6

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Monopoly Actie van Super de Boer

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ga voor dit soort reacties naar Ebay of marktplaats, dit forum is daar niet voor bedoeld.

En wat grootvader zegt, klopt ook niet, want in Barneveld was slechts 1 auto in Barneveld uitgereikt, de anderen zijn onder meer in Weert terechtgekomen. Je kreeg ook niet meteen een auto met de goede combinatie, je deed mee aan een trekking, wat overigens niet vantevoren bekend werd gemaakt.

En dat laatste klopte dus niet met de voorwaarden vooraf.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Monopoly Actie van Super de Boer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

De 4 auto's van de cassière.

Hallo, ik maakte maar een grapje omdat de zinsbouw ..........
hoorde dat er 4 autos inzaten vd cassiere. ook uitgelegd kan worden dat die cassière 4 auto's erin had zitten.

Lezen is een vak.

Grootvader

RobinB
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2010 20:56

Re: Monopoly Actie van Super de Boer

Ongelezen bericht door RobinB »

Huh? Hoe komen de meesten van jullie erbij dat Kalverstraat en station noord moelijk te krijgen zijn? ik bedoel, ik heb 2x station Noord en 1x kalverstraat en ik ken iemand die kalverstraat 3x heeft dus noem ik niet zeldzaam.

Leidsestraat, station zuid en hofplein, op die straten vallen leuke prijzen maar probeer maar es 1 van die 3 kaartjes te krijgen. dan ben je de man!

Marina89
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2010 09:47

Re: Monopoly Actie van Super de Boer

Ongelezen bericht door Marina89 »

Ik zou even naar de datum kijken :oops:
Het gaat hier over een topic uit 2006, dus een eerdere actie.
Bij deze actie blijkt kalverstraat een van de minst zeldzame kaartjes te zijn, dus de leidsche zal moeilijk te krijgen zijn.

TBreda
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2010 14:05

Re: Monopoly Actie van Super de Boer

Ongelezen bericht door TBreda »

Volgens mij zijn de Kalverstraat en Station Noord niet zo zeldzaam. Ik heb ze beide dubbel..... Ik las ergens in dit forum dat bepaalde kaartjes pas later in de actie worden ingebracht en hier geloof ik eigenlijk meer in...

Het zou inderdaad vreemd zijn wanneer de "grote" prijzen meteen in de eerste week eerste twee weken eruit vliegen.....

Maar goed ik ben al blij met twee gratis pakken Fristi:D

Gesloten