LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Keef
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2007 21:18

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door Keef »

Heeft iemand toevallig nog een paar kilo lood liggen?
:lol:

ridder80

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door ridder80 »

hoeft geel lood te zijn paar kilo veren kan ook

kittyenpaul
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:36

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door kittyenpaul »

Echt licht in LIMBURG!!!!!!!!!!!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Echt licht in LIMBURG!!!!!!!!!!!
Wat wil je daarmee suggereren, dat ze daar ook hun woonadres hebben?

Of dat Limburgers oplichters zijn? De Duitse heren Kurz en Kern hebben er alleen hun post-adres. En het plaatsje Echt krijgt daardoor ten onrechte een slechte naam.

kittyenpaul
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:36

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door kittyenpaul »

Daarmee bedoel ik dat radar goed geinformeerd is.!!!!!!!!!!!!!!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Aha......... 8)


Ik heb een vermoeden dan het postkantoor in Echt hier minder blij mee is. Maar aan de andere kant heeft TNT wel grof verdiend aan het verspreiden van de mailing, dus waarom zouden we medelijden met hen hebben?

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Ik snap mensen hier niet... er staat toch niet dat je MOET reageren ofzo? Als je het niet interesseert gooi het dan weg , maar stuur dan niet allemaal rotzooi op. Zou jij toch ook niet leuk vinden als je een antwoordnummer zou hebben? Dan moeten de mensen maar een NEE NEE sticker op de deur plakken...

zander
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 feb 2007 16:57

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door zander »

dat staat er inderdaad niet, maar het gaat om de manier waarop de enquete is verstuurd! Zonder het lezen van de kleine letters lijkt het om iets heel anders te gaan, pas bij die kleine letter wordt de essentie duidelijk.

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door roland48 »

Dennis, neem je het nou echt op voor die oplichters? Je zou eens moeten weten hoeveel mensen de moeite niet nemen de kleine lettertjes te lezen en in hun onwetendheid aan een abo vastzitten. Niet iedereen werkt zoals jij. Het is onze taak ervoor te zorgen dat ze het wel uit hun hoofd laten nog een dergelijke mailing te versturen. Mensen als jij houden dit zooitje ongeregeld levend.

Lood? Stuur liever je oud ijzer op. Of textiel, oude schoenen, oud vanalles.

@Bodejosm
Helemaal mee eens, van dat postkantoor. Maar het is toch echt het Nederlands muntkantoor dat gaat betalen voor de post, TNT zou in zijn handjes moeten klappen: OMZET!

Meteen maar een paar aandelen TNT kopen?

aylapol
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 feb 2007 10:34

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door aylapol »

Ook ik heb deze brief gekregen, woon in Maastricht... dus door heel NL zijn ze verstuurd, en ik las in het eerste bericht dat iemand Sloveense munten kreeg aangeboden, en ik kreeg Finse munten aangeboden.

Eerst had ik zoiets van ik wil die munten wel voor de verkoop hahaha... maar toen ging ik eens rekenen, en de verzendkosten zijn duurder dan wat je er aan euro's terug voor krijgt.

En inderdaad het eerste wat me opviel was de kinderachtige lay-out...
Ik vertrouwde het niet, en dacht ik stuur 't maar niet op. Had 'm nog niet weggegooid en lag nog naast mijn PC. Nu heb ik er allemaal zinnen ingezet, bijv. dat ik blij ben dat er programma's als Radar en Kassa zijn die mensen waarschuwen voor deze praktijken. En nog een boel lachwekkendheden... hoop dat zij er ook om kunnen lachen :lol:

Heb erbij gezet dat ze maar zelf met hun rommel naar de papierbak moeten lopen, en ga 't zo inclusief de envelop waarmee het is verstuurd op de bus doen... stelletje oplichters, gelukkig werd mijn gevoel bij deze post hier bevestigd!
Bedankt!!!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door bot321 »

Zie mijn bijdrage bij het forum oplichters :wink:

gedding
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2007 19:32

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door gedding »

De TPG is alleen maar blij als je de enquette hoe dan ook retour stuurt. Dan wordt er door hen namelijk nog een keer verdiend aan de mailing.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

TPG?

Overigens is het niet erg dat ze er dan iets voor moeten doen.

TNT, zoals ze al maanden heten, heeft immers ook 2 miljoen exemplaren verspreid.

Maar de grote kostenpost gaat weldegelijk naar het muntkantoor, want die moeten die verzonden poststukken, zoals eerder aangegeven: lichter dan 10 kilo, zelf betalen.

Ik denk dat ze niet op deze tegenactie hadden gerekend.

barth1950
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jan 2007 15:38

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door barth1950 »

Inderdaad ook mijn persoonlijke opinieformulier heeft nummer
259/847

barth1950
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jan 2007 15:38

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door barth1950 »

Oh ja, ik vergat er nog bij te vermelden dat ook ik, bijna vanzelfsprekend, de enveloppe met complete inhoud heb terug gestuurd ! :idea:

Qno
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2007 15:33

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door Qno »

Ik heb deze organisatie geholpen, ze vroegen namelijk om mijn mening. Nou dat heb ik gedaan dus!

Heb een aantal fijne opmerkingen geplaatst op hun brief en opinieformulier. Onder andere de opmerking:
"Denkt u echt dat ik hier in trap? Een zeer lachwekkende 'direct'mail!
Het malafide straalt er vanaf!"

Wellicht kunt u hetzelfde doen? Ik zou iedereen willen oproepen die troep zoveel mogelijk terug te sturen...kunnen ze fijn betalen! :D

Deze organisaties zijn uiteraard grote oplichters en kunnen alleen bestaan als er een publiek voor is. Blijkbaar is dit laatste het geval. Bij 1 blik op die envelop was het mij al duidelijk dat dit oplichterij was. Ik bezit hiervoor geen speciale gave of iets dergelijks. Als men logisch nadenkt en goed de inhoud van zó een commercieel schrijven bekijkt zal men hetzelfde constateren.

De hedendaagse consument moet misschien eens wat beter opletten waar hij of zij voor tekent.

ridder80

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door ridder80 »

ik heb net een paar enveloppe gekocht en met paier en kapotte pennen allemaal opgestuurd
eigen schuld dikke bult zo is mijn huis ook weer opgeruimd

Raben
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2007 16:03

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door Raben »

de nominale waarde van een setje is 3,88 echter unc munten (dus bijna onbeschadige munten zijn )niet te verkrijgen voor de ze prijs. deze liggen normaal een paar euro hoger. op marktplaats staan genoeg geregistreerde mensen die deze verkopen.
Laatst gewijzigd door Raben op 10 feb 2007 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

ridder80

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door ridder80 »

vraag aan iedereen

kan het nederlandse muntenkantoor door onze actie failliet gaan.
mvg

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Nederlands Muntkantoor OPLICHTING?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

@Raben,

een setje euromunten kost nominaal 3,88

en jij vraagt er 7 euro voor?

Het is hier niet de bedoeling reclame te maken voor je eigen site, Je noemt terecht Marktplaats. DAT is hiervoor bedoeld.


Uit de gedragsregels van deze site:
Het is niet toegestaan advertenties te (doen) plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten

vraag aan iedereen

kan het nederlandse muntenkantoor door onze actie failliet gaan.
mvg
Nee, er zit een buitenlands miljoenenbedrijf achter, dat hooguit een beetje zal lachen bij deze actie, maar het is wel goed dat er eens tegengas wordt gegeven.

Gesloten