LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Netflix abonnement

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
honda.vtelfhonderd
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2017 21:10
Contacteer:

Netflix abonnement

Ongelezen bericht door honda.vtelfhonderd »

Netflix heeft een actie, de eerste maand gratis kijken.

Je zou na deze proefmaand gemakkelijk kunnen opzeggen.
Bij het aanmaken van een account, volgt als laatste stap dat je bankgegevens dient op te geven.
Dit lijkt mij in een proefperiode geheel niet relevant.
Heeft iemand ervaring met het beeindigen van de proefmaand?
Hoe is het aanbod van films?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Netflix abonnement

Ongelezen bericht door sylvesterb »

honda.vtelfhonderd schreef:Netflix heeft een actie, de eerste maand gratis kijken. Je zou na deze proefmaand gemakkelijk kunnen opzeggen.
Dat klopt, is heel eenvoudig, doe het wel op tijd.
honda.vtelfhonderd schreef: Bij het aanmaken van een account, volgt als laatste stap dat je bankgegevens dient op te geven.
Dit lijkt mij in een proefperiode geheel niet relevant.
Toch wel, een rekening nummer is uniek en het opgeven van een vals rekeningnummer is wettelijk niet toegestaan, hierdoor kunnen ze controleren of u niet 12x een proef abonnement neemt van 1 maand door verschillende adressen perongeluk op te geven.
honda.vtelfhonderd schreef: Heeft iemand ervaring met het beeindigen van de proefmaand?
Ja, verliep prima. Hierna een betaald abonnement genomen.
honda.vtelfhonderd schreef: Hoe is het aanbod van films?
Je moet Netflix niet nemen om het film aanbod, er zitten wel leuke titels bij maar ook veel B-product. De series zijn voor mij persoonlijk te rede om het te behouden. Kijk met veel plezier House of Cards, Narcos e.d. en dit is voor mij persoonlijk die paar euro meer dan waard.

Verwijderd

Re: Netflix abonnement

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Dat je je bankgegevens moet invullen lijkt inderdaad een klein addertje onder het gras. Maar geloof me, het is heel makkelijk om Netflix op te zeggen. Met 3 drukken op de knop heb je het geregeld. Zet in je agenda wanneer je maand afloopt en zorg ervoor dat je 2 of 3 dagen van te voren hebt opgezegd, dan is er niks aan de hand. Bovendien hanteert Netflix nog steeds slechts 1 maand opzegtermijn, dus ook al zou je te laat zijn met opzeggen, dan nog kun je voor slechts 9 euro die ene extra maand Netflix gebruiken. Dus het is ook geen ramp, mocht je toch vergeten om het op te zeggen.
Ik zou zeggen: meld jezelf aan voor die gratis proefmaand, vul je gegevens in (dus inclusief je bankgegevens) en check vervolgens als je binnen bent meteen hoe je het kunt opzeggen; dan ben je goed voorbereid.

Wat betreft het aanbod: dat ligt er aan waar je van houdt. Er is best een breed aanbod voor degene die gewoon af en toe een film of serie willen kijken. Je kunt uit een lijstje titels een paar films van jouw voorkeur aanklikken en op die manier kan Netflix jou een beter overzicht geven van films die jij misschien leuk vindt. Ook op serie-gebied is er genoeg te vinden en Netflix produceert zelf ook uitstekende series! (House Of Cards, Orange Is The New Black, Better Call Saul, Stranger Things).

Wat mijzelf betreft: ten eerste: Nee, ik werk niet voor Netflix ;)
Netflix heeft voor waar ik van hou te weinig films in het assortiment. Ik heb inmiddels al 6 keer een abonnement gehad die ik elke keer na een maand of 4 weer opgezegd heb (vandaar dat ik ook weet hoe makkelijk opzeggen is ;) ). Af en toe ben ik gewoon benieuwd of hun aanbod al is uitgebreid, maar voor wat ik leuk vind is er gewoon te weinig. En wat ik ook wel eens vervelend vond is dat ik wel eens aan een serie begonnen was, en dat Netflix de rechten voor die serie niet meer had en dan was de serie ineens verdwenen. Dit geven ze wel altijd goed van te voren aan.

Maar ik zou het gewoon proberen! Je kunt ook voor je kinderen een profiel aanmaken. Heb ik voor onze dochters ook gedaan en daar kwamen alleen maar kinderfilms en -series op. Hartstikke handig!

honda.vtelfhonderd
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2017 21:10
Contacteer:

Re: Netflix abonnement

Ongelezen bericht door honda.vtelfhonderd »

Dank voor uw reacties.
Ga eens een prorfabonnement starten

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Netflix abonnement

Ongelezen bericht door kweenie »

Er zijn diverse websites waarop je het aanbod kunt bekijken. Vooral handig om de nieuwe films van die maand te bekijken.

Wat opzeggen betreft, ik hoor daar opvallend weinig slechte berichten over. In tegenstelling tot de meeste energiebedrijven en telefoon aanbieders heeft Netflix dit blijkbaar goed op orde.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Netflix abonnement

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Lang leve Netflix... Ik lees eigenlijk liever dan dat ik kijk, maar het is fijn om aan het einde van de avond even Netflix aan te zetten want op de reguliere tv is alleen maar .... poep.
Behalve de hier al genoemde series kan ik ook nog noemen: Dexter, Suits, Fringe, Mr. Selfridge, Downton Abbey, Outlander, The Americans, Shooter en vele anderen. Juist omdat het aanbod zo wisselt is er eigenlijk altijd wel iets te vinden. En zo niet... pak ik gewoon mijn boek weer.

Gesloten