LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor 'gratis' boekenpakket van Kinderplezier.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
samsaid
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2017 09:19

Pas op voor 'gratis' boekenpakket van Kinderplezier.nl

Ongelezen bericht door samsaid »

Ik heb al meer klachten gelezen over kinderplezier.nl en bij ons hebben ze precies hetzelfde gedaan. Ze bellen je eerst op om je te feliciteren met je zoon of dochter. Vervolgens geven ze aan dat ze een “gratis” boekenpakket voor je hebben. Deze krijg je netjes thuis gestuurd maar ook met een factuur van 7,95. Blijkbaar zit je dan ook gelijk aan een abonnement vast. En krijg je weer een pakket gestuurd met een nieuwe factuur van 14,95. Mijn vriendin heeft na de eerste zending aangegeven dat ze geen abonnement wilde hebben en heeft dit per mail bevestigd. Helaas krijgen we geen contact met kinderplezier.nl

Het is schandalig dat dit anno 2017 nog kan. Mensen betalen uiteindelijk wel omdat het om een klein bedrag gaat en ze geen gezeik willen. Dit is voor mij nu een principe kwestie geworden en zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat kinderplezier.nl op een eerlijke manier verkoopt. We zijn niet de enige!!!

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Pas op voor 'gratis' boekenpakket van Kinderplezier.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De enige reden waarom dit nog steeds gebeurd is omdat mensen maar ja blijven zeggen. Iedere ongevraagde verkoper staat voor zijn geld te werken, niet voor u. Iedere ongevraagde verkoper moet 2 woorden te horen krijgen: geen interesse. Als niemand meer besteld komen er ook geen klachten meer en sterven bedrijfjes vanzelf wel uit.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Pas op voor 'gratis' boekenpakket van Kinderplezier.nl

Ongelezen bericht door yan »

Indien er in het gesprek niet wordt aangegeven dat het om een abonnement gaat en/of er verdere kosten aan zitten, dan is het gewoon een "Ongevraagde toezending,"
Spullen kunt u houden of weggooien maar betalen is niet nodig.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Pas op voor 'gratis' boekenpakket van Kinderplezier.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

yan schreef:Indien er in het gesprek niet wordt aangegeven dat het om een abonnement gaat en/of er verdere kosten aan zitten, dan is het gewoon een "Ongevraagde toezending,"
Spullen kunt u houden of weggooien maar betalen is niet nodig.
Je krijgt ook het eerste pakket gratis, maar ze bevestigen per brief direct het abonnement. Dus simpel houden/weggooien en niet betalen is niet van toepassing. Ze hebben de overeenkomst bevestigd en je zult nu moeten opzeggen.

Los dat ik de simpele regel heb dat ik nooit aan de deur en/of telefonische iets koop als ik hierom niet zelf heb gevraagd. Wel blijft het me verbazen dat mensen in die in dit soort zaken trappen een topic gaan openen en hierin vermelden dat het internet er al vol mee staat. De vraag is wat hun topic dan toevoegt gezien er al genoeg voorbeelden hiervan op het internet staat en de mensen die erin trappen, net zoals zijzelf, toch niet eerst gaan googlen.

Lady1234
Berichten: 27094
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Pas op voor 'gratis' boekenpakket van Kinderplezier.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ach ja, bij het woord gratis, gaat het verstand op nul.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Pas op voor 'gratis' boekenpakket van Kinderplezier.nl

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Lady1234 schreef:Ach ja, bij het woord gratis, gaat het verstand op nul.
:lol:
Exact.
Ik heb vroeger een tijdje in de fietsenhandel gewerkt. Daar gaven we bidons gratis weg. Fietsen "liepen als een trein".
Die bidons overigens, hoorden gewoon bij die fietsen. We hoefde ze niet eens te monteren :lol:

Mensen, apart volk.

Gesloten