LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Piccolo card

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gerard Spruijt
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2015 11:55

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Gerard Spruijt »

Ook wij hebben problemen met de mensen van Piccolo card.
Dit speelt al enige tijd...en we hebben vorig jaar de kaart en vouchers terug gestuurd en per direct opgezegd.En dat we per rato een bedrag aan lidmaatschap wel willen betalen maar geen 50 euro ( 50 plus 39 euro administratie)
Nu worden we regelmatig bestookt met email of we inmiddels al 89 euro willen betalen,doen we dit niet dan kan dat oplopen naar een bedrag van 510 euro aan bijkomende kosten.
Ik heb het helemaal gehad met die piccolo card.
Ik weet ook niet hoe we dit tot een goed einde kunnen brengen..
Op de 4 email's die wij inmiddels hebben verstuurd krijgen we geen antwoord...dan alleen de sommering tot betaling over te gaan.

doenja18
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2015 22:47

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door doenja18 »

Ik ben vrijdag gebeld door een vriendelijke mijnheer .
Had een prijs gewonnen proficiat !!!
Ik vroeg wat is de maar ??
Nee hoor geen maar .
Ik ben er ingetrapt ik kon ook helemaal niet herrinneren dat ik aan een prijsvraag had mee gedaan .
O dat kan wel een jaar geleden zijn .
Dat zei hij zo vriendelijk
Ik vind zo stom dat ik er ben ingetrapt .
Mensen let op ze liegen niet mee in zee gaan mee ophangen .
het zijn gladjanussen .
:evil: :evil: :evil:
Laatst gewijzigd door Radar op 01 apr 2015 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

SaschaCosta
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2015 13:28

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door SaschaCosta »

Ook ik ben zojuist gebeld door iemand van de Piccolo kaart.

Ik had in het verleden een vragenlijst ingevuld... in BLEISWIJK... dat klopt daar woon ik.
(Ook ik kon het mij niet meer kan herinneren, maar het zal wel want ze wist mijn gegevens).

Ze vertelde mij dat ze mij de Piccolo card kon aanbieden, en een reis naar Schotse Eilanden

Ik moest mijn geboorte datum zeggen.
En ik moest al mijn bankrekening nummer via de telefoon doorgegeven.
Dat doe ik nooit,
Het zal wel weer het een en ander aan complete oplichting zijn.
Onbekend telefoon nummer ....

Dus kijk uit !

Dhr. Sascha Costa
Bleiswijk

Carolien.w
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2015 12:45

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Carolien.w »

Ik ben heel benieuwd of er ooit iemand geweest is die mee is geweest op de stedentrip. Jen66, zijn jullie inderdaad gegaan in april? Hoor graag!!!

Yunus1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2015 18:03

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Yunus1989 »

Ik ben een half uur geleden gebeld door iemand van piccolocard. Zij begon over hoe leuk en voordelig het kaartje was en of ik geïnteresseerd was in een reis naar Praag. Zo te lezen lijkt het dat zij elke keer dezelfde truc gebruiken zogenaamd gratis reisje naar Praag. Ik zei dat het nu niet goed uitkwam, dat ik bezig was met met mijn scriptie wat ook waar is. Om er van af te zijn zei ik dus dat ik verder moest en zo opgehangen. Ik keek dan gelijk op internet en ja hoor allemaal mensen die opgelicht zijn. Zelf heb ik ooit bij een callcenter gewerkt dus ik weet hoe dit soort dingen gaan. Geef nooit je bankrekeningnummer door aan de telefoon. Welke bedrijf dan ook. Doe dit gewoon nooit. Ben blij dat ik het maar kort gehouden heb met die vrouw.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jun 2015 09:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Maryam17
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2015 01:49

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Maryam17 »

Beste Jen66,

Ik ben heel benieuwd hoe je vakantie is geweest.
Kan jij vertellen of je het naar je zin hebt gehad en of er extra kosten bij kwamen waar je niet op had gerekend?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Maryam

Maryam17
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2015 01:49

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Maryam17 »

Jen 66,

Ik ben ben heel benieuwd hoe jij de vakantie hebt ervaren !
Kwamen jullie nog voor niet van te voren gemelde onkosten te staan?
Wat vond je van de reis en het hotel.
Ik heb namelijk een aanbod vAn premium kaart gekregen met een reis naar Turkije.
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt.
Mvg,
Maryam

Zui
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2015 22:56

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Zui »

Goeden dag allemaal,
Ik ben voornemens een kaart aan te schaffen voor 100 euro.
Ik lees alleen maar negatieve verhalen over mensen die de kaart niet meer willen.
Ik zou graag ervaringen lezen van mensen die een reis hebben meegemaakt en die ervaringen hebben met het reserveren en verblijven in de te kiezen hotels.

Betsy10
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 aug 2015 18:51

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Betsy10 »

Hoop echt dat er door deze waarschuwingen mensen weerhouden worden om de PiccoloCard aan te schaffen; ik heb eind juni de Card besteld en nooit gekregen! Wel een afschrijving van 59 euro, na stornering diverse aanmaningen met oplopende bedragen, terwijl ik tijdig heb laten weten de kaart niet te hebben ontvangen.
De vrouw die mij de kaart tel. heeft aangesmeerd vroeg nog wel even of ik niet in de schuldsanering zat, want dan mocht zij mij deze uiterst aantrekkelijke Card niet aanbieden........had hier natuurlijk nooit op in moeten gaan!
Kan de Radar-redaktie aangeven of ik deze aanmaningen voor een kaart die ik nooit ontvangen heb serieus moet nemen; het bedrijf reageert absoluut niet op mails en is maar beperkt bereikbaar op tel.nr. 070-3184252, alleen op ma/di/wo. van 12.00 tot 17.00.

neris
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2015 13:42

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door neris »

Op een dag ontdekte ik dat er 39 euro van ons rekening afgeschreven was via domiciliëring naar een voor mij onbekende firma. Dus vroeg ik mijn man of hij hier meer over wist. En hij vertelde mij doodleuk, dat hij een piccolocard en een reis naar Praag had gewonnen door het invullen van een enquette, maar dat hij daarvoor eerst een eenmalige domiciliëring moest aanvaarden. Hij had mij niets verteld, omdat het een verrassing zou zijn voor ons 19de huwelijksverjaardag. Bij mij gingen er onmiddellijk duizenden alarmbellen rinkelen. Ik belde naar het nummer dat op zijn brief stond, niemand nam op. Dus stuurde ik een mail, maar kreeg na een week nog altijd geen reactie en ondertussen was het bijna het vertrekdatum wat hij kreeg. Toen ik dan wat onderzoek deed op het web, kwam ik hier terecht, na het lezen van al de reacties, was ik woest. Na een flinke ruzie, besloten we dat het nu toch te laat was en dat we eens op datum van vertrek gingen kijken of er wel echt zo een reis was of niet. Ik heb dan ook ons valies ingepakt onder veel gemopper. Heel de rit naar opstapplaats heb ik hem zitten verwijten, dat wij er voor niets naartoe gingen en dat hij wel zou zien dat er helemaal geen bus ging komen. Dat het maar een truc is om mensen zoals hij op te lichten en dat hij daar nog eens met open ogen is ingetrapt. Maar daar aangekomen was ik verbaasd, hoeveel andere mensen er ook ingetrapt waren. Na 10 minuten wachten, kwam er echt een bus af. We zijn dan toch ingestapt en vertrokken naar een 4-daagse naar Praag. Organisatie was een ramp, de meeste hadden zoals wij niet veel uitleg gekregen. Niemand wist tot op laatste moment welke hotel dat we zouden verblijven, niemand van de organisatie wist de juiste uur van vertrek op de laatste dag. De personeel op het bus sprak geen Nederlands, Engels, Duits of Frans. Pas toen we aan het hotel toe kwamen, kregen we een Nederlandstalig gids, die zelf ook niet veel van de programma door had gekregen. Maar de excursies, eten en drinken, de mensen die we daar hebben ontmoet en vooral Praag zelf was zeker het moeite waard. Dus al bij al hebben we een heel leuk vakantie gehad. Maar of ik de piccolocard ook aanraad aan anderen, dat weet ik toch niet zo zeker. Er zijn nog veel te veel fouten in hun organisatie. Voor iemand zoals mij, die eigenlijk liever maanden op voorhand alles tot in de puntjes op papier wil hebben, blijft het wel heel frustrerend. Ik moet nu wel al 2 weken aanhoren dat ik niet zo pessimistisch moet zijn en de mensen wat meer credit moet geven en meer op mijn man moet vertrouwen :roll:

Josien123
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2016 12:53

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Josien123 »

Hallo


Ik ben ook benaderd door de picollo card/ premium card en had ook een reis gewonnen naar Turkije.

Dis is ongeveer 4 weken geleden gebeurt, heb mij alles laten uitleggen en ook waar de reis werd geboekt dat bleek bonusfly te zijn ook daar contact mee gehad en ja hoor ik ga naar Turkije.

Er werd ons netjes uitgelegd dat wij 49 euro p.p. moeten betalen voor luchthaven belasting.
Dat is alles.

Het is een excursie reis, die ben je niet verplicht af te nemen voor 169 p.p. hebben wij dan ook niet gedaan, wij moeten wel mee naar een ander hotel omdat het een excursie reis is.

Dus wij gaan eerst naar antalya 1 nacht en dan naar cappadosie. voor 3 nachten en dan weer naar Antalya voor 3 nachten. Vliegtuig land in Antalya
Ontbijt smorgens was er bij in begrepen, dat blijkt niet zo te zijn, dus wij konden dus geen verplichting voor 49p.p. ontbijt en dinee bestellen voor 7 dagen niet verkeerd dus ook gedaan.

Alles bij elkaar kost het ons 198,00 euro voor 8 dagen Turkije. dus vliegen en eten en hotel en tranfsfer van vliegveld en naar ander hotel.
Voor 2 pers. Nou lijkt mij niet verkeerd wij hebben geboekt voor 7 maart en komen 14 maart terug.
Ben dus benieuwd.

Vogelzang68
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2016 19:14

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Vogelzang68 »

Josien123 wil jij mij op de hoogte houden van je reis Turkije? Wij hebben het zelfde verhaal als jij maar gaan 21 maart naar Turkije. Ik ben benieuwd of deze reis doorgaat en hoe de reis is als je geen excursie pakket boekt? Ik wordt al twee jaar aan het lijntje gehouden steeds vrij nemen maar de reis gaat steeds niet door ivm te weinig deelnemers.

Als het goed is hoor je 6 weken van te voren of de reis door gaat en in welke hotels je zit. Wij willen de reis graag goed voor bereiden om onze eigen excursie te maken. Als jij iets hoort van blue travel dan hoor ik het graag van je

Carmen01
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2016 00:29

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Carmen01 »

Wij gaan ook 7 maart - 14 maart met dezelfde reis naar Turkije. Ook geen excursiepakket geboekt nog. Dit doen we misschien daar. Prijs was ook €98 per persoon (inclusief eten). Ik ben nu best wel gespannen of dit allemaal echt is. Als we geweest zijn laat ik weer van mij horen.

veldmuis30
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2012 18:07

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door veldmuis30 »

Heeft iemand ook contactgegevens van dit bedrijf? Ik ben donderdag gebeld, heb het pakketje nog niet ontvangen en wil wel zeker zijn dat ik het tijdig krijg en eerst alles even kan lezen voordat ik besluit of ik akkoord ga of het terugstuur.

Califer
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2016 15:22

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Califer »

Ik ben vandaag voor het eerst aangesproken door het bedrijf, het heet tegenwoordig een premium card van premium kiosk. Ze probeerden me gisteren te bellen, maar omdat ik aan het werk was kon ik niet opnemen. Ik belde terug, maar ik kreeg ze neit te pakken. Ik ben op het moment druk aan het solliciteren, dus ik dacht aanvankelijk dat het om een mogelijke sollicitatie ging en het kantoor intussen gewoon gesloten was. Vannochtend werd ik erdoor wakker gebeld, maar was net te laat met de telefoon opnemen. Weer belde ik terug, enkele seconden nadat ik het telefoontje gemist had, weer kreeg ik ze niet aan de telefoon. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd maar het lukte niet, ik wist toen dat het waarschijnlijk geen mogelijke sollicitatie betrof, wel raar als ik dat bedrijf niet te pakken kan krijgen.

Dus later op de middag werd ik weer gebeld. Een dame met zo'n typische verkoopstem + praat je nam op. Ik was meteen wantrouwend, want ik sta in het bel-me-niet-register en al begreep ik niet waar ze het over had, het was duidelijk dat ze me iets wilde verkopen. Ze zei dat ik ooit mee had gedaan aan een prijsvraag... ik wist dat niet echt meer (misschien iets op Facebook wat ik had aangeklikt en direct weer WEGGEKLIKT?) maar ze had ook al mijn actuele gegevens dus het zal wel. Heel verhaal wat een beetje overkwam alsof ik een prijsvraag gewonnen had, met allemaal gratis restaurantjes en ook een gratis reisje. Ik moet zeggen, ik trapte er heel even in. Ik dacht echt 'wint de persoon die nooit iets wint nu eindelij iets tofs? Gaat mijn vakantie dan toch eindelijk iets worden?' Ik was wel skeptisch, vroeg haar enkele keren waar het nou precies om ging want ik snapte het niet helemaal (ik geloofde eig heel naief niet dat ik zo'n geluk kon hebben) op een gegeven moment had ze het over een aanbetaling van 49 euro na 2 weken. Klonk als een shady bookclub abbo die ook ooit met moeite ontweek, dus toen begonnen bij mij de alarmbellen al af te gaan. Maar goed, ze herhaalde vaak geneog dat het me geen rode cent zou kosten tot ik de goedkeuring zou geven. Ze kon me alles sturen, kon ik het thuis lekker gaan doorkijken etc. Ik zei "OK prima, je mag alles opsturen dan kijk ik het wel door." OK, nu moest ik alleen mijn rekeningnummer nog doorgeven ter bevestiging. Ik weigerde dit want ik geef nooit zomaar mijn rekeningnummer door voor dit soort onzin. Ik ben zelf vakkunding in de media en weet wat voor een idiote praktijken er rond spelen. Ze probeerde me gerust te stellen door te zeggen dat het veilig was, dat niets kon zonder goedkeuring, dat ik beschermt werd door een of andere 'nieuwe wetregeling'. Maar ik hield voet bij stuk. Ik vroeg haar toen bij welk bedrijf ze eigenlijk hoorde, want ik besefte ineens dat ze dat niet gezegd had. Premium Kiosk. Ik belde toevallig terwijl ik voor mijn laptop zat, dus terwijl ze haar praatje deed Googelde ik haar. Ze had dit geloof ik door, dus ze verwees me door naar de website, maar ik Googlede eigenlijk naar "Premium Card + ervaringen". Toen ik te weinig ervaringen las besloot ik eig al direct dat dit hem niet ging worden. Ik vroeg nog wat extra info om misschien nog wat info over het bedrijf te kunnen lospeuteren, wie ze was, welke prijsvraag ik had gedaan etc. Hoe ze aan mijn gegevens kwam?! Ik ben niet bijzonder voorzichtig met dit, ik verkoop ook op Marktplaats en bestel regelmatig online allerlei spulletjes maar het is toch wel anders als ik ineens opgebeld wordt en mensen kennen mijn persoonlijke gegevens. Ze werd vervolgens nerveus. Ik gaf uiteindelijk aan dat ik geen 50 euro heb voor een geheimzinnige vakantie, ze gaf aan dat ze mij zou uitschrijven.

Beetje raar allemaal, maar ik ben blij dat ik er niet ben in getrapt. Ze had me wel ff, maar gelukkig vroeg ik een beetje door. Als het te mooi klinkt om waar te zijn is dat het inderdaad ook. Nog steeds sta ik paf hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen! Ik woon namelijk niet zo heel lang op dit adres.

Milaisa
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2016 18:47

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Milaisa »

veldmuis30 schreef:Heeft iemand ook contactgegevens van dit bedrijf? Ik ben donderdag gebeld, heb het pakketje nog niet ontvangen en wil wel zeker zijn dat ik het tijdig krijg en eerst alles even kan lezen voordat ik besluit of ik akkoord ga of het terugstuur.

Beste veldmuisveld30
Ik wou graag weten hoe het verder is gegaan met u situatie.
Ik zit in het zelfde probleem als die van u. Kunt aub reageren op mijn vraag.

In afwachting op u reactie

Henk Nowee
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2016 17:24

Re: Piccolo card

Ongelezen bericht door Henk Nowee »

vandaag ook gebeld door premium kiosk kreeg de gekste dingen cadeau, diner voor 4 personen een reis van 8 dagen turkije of 6 dagen dubai en nog veel meer en dat voor 75 euro .. op de site vertelde deze man mij dat ie erop staat voor 185 euro .. kon 14 dagen bedenktijd erbij krijgen en het zou tien dagen duren voor ik het pakket heb .. toen vroegen ze me dus om de bank gegevens toen heb ik gelijk afgehaakt .. blijkt dus dat deze samen werkt met Myclics ook zo'n duistere .. dus pas op mensen ga niet in zee met deze bedrijven

Gesloten