LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plus geeft meer ...!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
wvoossanen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2013 18:58

Plus geeft meer ...!

Ongelezen bericht door wvoossanen »

Plus geeft meer .... Portokosten!! Leuke actie van de luchtballonnen! Mijn dochter van 4 vond een luchtballon met kaartje van een meisje van 9 uit hollandscheveld( van de plus aldaar). In onze argeloosheid hebben we ons adres opgeschreven en de Plus briefkaart op de post gedaan. Wn. Ja hoor, vandaag kregen we wen leuke verrassing!! Een boete van de Postnl omdat we geen portokosten hadden betaald! Plus heeft echt leuke acties! Dat had ik nooit verwacht, strafport. Plus geeft meer... Kosten ja! Ze hebben klanten genoeg zeker?

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Plus geeft meer ...!

Ongelezen bericht door thecure »

wvoossanen schreef:Plus geeft meer .... Portokosten!! Leuke actie van de luchtballonnen! Mijn dochter van 4 vond een luchtballon met kaartje van een meisje van 9 uit hollandscheveld( van de plus aldaar). In onze argeloosheid hebben we ons adres opgeschreven en de Plus briefkaart op de post gedaan. Wn. Ja hoor, vandaag kregen we wen leuke verrassing!! Een boete van de Postnl omdat we geen portokosten hadden betaald! Plus heeft echt leuke acties! Dat had ik nooit verwacht, strafport. Plus geeft meer... Kosten ja! Ze hebben klanten genoeg zeker?
en je had zelf niet kunnen zien dat er geen postzegel op zat?
tssss

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Plus geeft meer ...!

Ongelezen bericht door tenormin »

Heeft U ze al gebeld? 0880-222 4443 (gratis). Of ga naar http://www.plus.nl en u vult uw postcode in en of u stelt uw vraag of ga naar de winkel met de kaart met extra porto kosten. Stond er op de kaart een antwoordnummer of plak hier uw postzegel, want één van de 2 moet er toch op de kaart vermeld staan.

Pythonmaniac
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:07

Re: Plus geeft meer ...!

Ongelezen bericht door Pythonmaniac »

Volgens mij ben je zelf verantwoordelijk voor het versturen van post. Ik neem aan dat je uit eigen beweging de kaart op de bus heb gedaan naar de Plus en hierbij dus gebruik heb gemaakt van het gewone winkeladres (logisch, als je elke supermarktketen een antwoordnummer mee moet geven en dus een postbus voor moet hebben). Daarbij kijk je toch of er zegels op staan? Als jouw vrienden jou een Kerstkaart door de brievenbus gooien (zonder zegel dus) en je stuurt de volgende dag een Kerstkaart terug ook zonder zegel, ga je dan ook boos zijn op je vrienden omdat zij ook geen zegel hadden gebruikt?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Plus geeft meer ...!

Ongelezen bericht door kokka »

het is gewoon de schuld van dat meisje van 9.. voor de rechter ermee :lol: :lol:

Gesloten