LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Ria62
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2018 13:31

Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door Ria62 »

In week 7 - 2018 waren Perla Koffiepads AH in de aanbieding bij AH-XL 2+1 gratis. Heb er 4 gekocht en was 13.16 euro kwijt.
In week 8 -2018 komt er een folder van de AH in de bus met een aanbieding van dezelfde Koffiepads in dezelfde verpakking met dezelfde hoeveelheid pads, wederom alleen bij AH-XL, maar nu 5 voor 9,99 euro.

Heb hierover met de klantenservice contact gezocht en hen gezegd dat ik dit een rara gang van zaken vind. Heb nu ongeveer 1 euro teveel betaald.
Bijzonder dat dezelfde pads in twee opeenvolgende weken in de aanbieding zijn bij AH-XL, maar in de laatste week goedkoper. :?
Van deze marketingstrategie begrijp ik niets.

Het meisje van de klantenservice zei dat ze dit ook niet begreep en dat zij hier niet verantwoordelijk voor was. Ze wenste me sterkte.

Je moet dus kennelijk in het weekend alle folders van de AH naast elkaar leggen en op zaterdag of zondag hollend naar de winkel voor de beste aanbieding.

Kijk dus goed uit voordat je op een drafje naar de AH rent voor een goed lijkende aanbieding.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Voor hetzelfde geldt komt het product de week erna niet nogmaals in de aanbieding en dat heeft u niets. Aanbiedingen zijn nou eenmaal tijdelijk en welke aanbiedingen er in de toekomst zullen komen zijn pas later bekend... Inspelen op dit soort dingen blijft lastig...

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door scontra »

Ria62 schreef:In week 7 - 2018 waren Perla Koffiepads AH in de aanbieding bij AH-XL 2+1 gratis. Heb er 4 gekocht en was 13.16 euro kwijt.
In week 8 -2018 komt er een folder van de AH in de bus met een aanbieding van dezelfde Koffiepads in dezelfde verpakking met dezelfde hoeveelheid pads, wederom alleen bij AH-XL, maar nu 5 voor 9,99 euro.

Kijk dus goed uit voordat je op een drafje naar de AH rent voor een goed lijkende aanbieding.
Een aanbieding blijkt pas goed te zijn geweest als de daaropvolgende aanbieding duurder uitvalt. :oops:
Elke week nieuwe ronde en nieuwe kansen en dat niet alleen bij AH.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Koopt u nu toch gauw een pak of 10? Hebt u toch nog wat voordeel.

Volgens velen zijn ze van de Lidl trouwens lekkerder en nog veel voordeliger.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door witte angora »

Ria62 schreef:In week 7 - 2018 waren Perla Koffiepads AH in de aanbieding bij AH-XL 2+1 gratis. Heb er 4 gekocht en was 13.16 euro kwijt.
In week 8 -2018 komt er een folder van de AH in de bus met een aanbieding van dezelfde Koffiepads in dezelfde verpakking met dezelfde hoeveelheid pads, wederom alleen bij AH-XL, maar nu 5 voor 9,99 euro.

Heb hierover met de klantenservice contact gezocht en hen gezegd dat ik dit een rara gang van zaken vind. Heb nu ongeveer 1 euro teveel betaald.
Bijzonder dat dezelfde pads in twee opeenvolgende weken in de aanbieding zijn bij AH-XL, maar in de laatste week goedkoper. :?
Van deze marketingstrategie begrijp ik niets.

Het meisje van de klantenservice zei dat ze dit ook niet begreep en dat zij hier niet verantwoordelijk voor was. Ze wenste me sterkte.

Je moet dus kennelijk in het weekend alle folders van de AH naast elkaar leggen en op zaterdag of zondag hollend naar de winkel voor de beste aanbieding.

Kijk dus goed uit voordat je op een drafje naar de AH rent voor een goed lijkende aanbieding.
Reclame is alleen maar bedoeld om mensen de winkel in te krijgen, in de hoop dat ze de rest daar ook aanschaffen, en niet bij de concurrent...

Maar ik wil je wel een tip geven: reclames komen om de zoveel tijd weer een keer terug. Op een gegeven moment kun je de interval redelijk inschatten, en je aankopen daarop baseren. Ik koop mijn filterkoffie altijd bij de Plus - smaakt goed, en voor 1 euro per pak van 250 gram. Het is maar zelden dat ik niet met het voorraadje uit kom. Dus - blijf dingen goed in de gaten houden, en op een gegeven moment haal je er echt wel het maximale uit. :wink:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik ren nooit op een drafje naar de AH, ik fiets er langs. :wink: Maar goed, nieuwe week = nieuwe aanbiedingen, soms onder de noemer hamsteren, dan weer onder route 99, of wijnfeest, bierbonanza of de dolle diepvriesdagen, of wat ze ook maar bedenken. De redenen voor aanbiedingen zijn divers, aankomende assortimentswijzigingen waardoor ze de voorraden in de DC's wat willen verlagen, bepaalde thema's zoals "Mexicaans", of bepaalde producten van 1 fabrikant die een actie voor ovenschalen promoot.

Overigens is de Perla pads aanbieding bij de XL winkels een "op = op" dus waarschijnlijk komt er binnenkort een redesign uit van de verpakkingen, net zoals recent met de excellent koffiebonen.

Maar voor alle aanbiedingen geldt natuurlijk, als je het niet nodig hebt, is het altijd te duur.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door scontra »

sjohie schreef:Ik ren nooit op een drafje naar de AH, ik fiets er langs. :wink: Maar goed, nieuwe week = nieuwe aanbiedingen, soms onder de noemer hamsteren, dan weer onder route 99, of wijnfeest, bierbonanza of de dolle diepvriesdagen, of wat ze ook maar bedenken. De redenen voor aanbiedingen zijn divers, aankomende assortimentswijzigingen waardoor ze de voorraden in de DC's wat willen verlagen, bepaalde thema's zoals "Mexicaans", of bepaalde producten van 1 fabrikant die een actie voor ovenschalen promoot.

Overigens is de Perla pads aanbieding bij de XL winkels een "op = op" dus waarschijnlijk komt er binnenkort een redesign uit van de verpakkingen, net zoals recent met de excellent koffiebonen.

Maar voor alle aanbiedingen geldt natuurlijk, als je het niet nodig hebt, is het altijd te duur.
Er "langs" fietsen is niet zo erg, als het daar maar bij blijft ! ;-)

stofzuigertje

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als een aanbieding deze week slecht loopt en je veel voorraad hebt is week later nogmaals want magazijn kost geld en zoveel ruimte hebben ze niet.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door sjohie »

scontra schreef:
sjohie schreef:Ik ren nooit op een drafje naar de AH, ik fiets er langs. :wink: Maar goed, nieuwe week = nieuwe aanbiedingen, soms onder de noemer hamsteren, dan weer onder route 99, of wijnfeest, bierbonanza of de dolle diepvriesdagen, of wat ze ook maar bedenken. De redenen voor aanbiedingen zijn divers, aankomende assortimentswijzigingen waardoor ze de voorraden in de DC's wat willen verlagen, bepaalde thema's zoals "Mexicaans", of bepaalde producten van 1 fabrikant die een actie voor ovenschalen promoot.

Overigens is de Perla pads aanbieding bij de XL winkels een "op = op" dus waarschijnlijk komt er binnenkort een redesign uit van de verpakkingen, net zoals recent met de excellent koffiebonen.

Maar voor alle aanbiedingen geldt natuurlijk, als je het niet nodig hebt, is het altijd te duur.
Er "langs" fietsen is niet zo erg, als het daar maar bij blijft ! ;-)
Doorgaans stop ik er, stap ik af, en winkel ik er ook nog.. :D

Matthijs26
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 nov 2017 00:41

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door Matthijs26 »

Hoe moeilijk kan je doen over een euro?

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door juliomariner »

Matthijs26 schreef:Hoe moeilijk kan je doen over een euro?
Het gaat TS waarschijnlijk om het " Principe"
Ik heb ook wel principes maar niet om 1 euro

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
Matthijs26 schreef:Hoe moeilijk kan je doen over een euro?
Het gaat TS waarschijnlijk om het " Principe"
Ik heb ook wel principes maar niet om 1 euro
Het kan ook zijn dat de topicstarter een beperkt budget heeft en het maximale er uit probeert te halen. En dan is het in zo'n situatie toch even balen. Ik kan me dat goed indenken.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat kan inderdaad maar dan zou ik dus nooit bij de AH inkopen. Zelfs de bonus aanbiedingen zijn vaak duurder dan een vergelijkbaar product bij de discounters

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:Dat kan inderdaad maar dan zou ik dus nooit bij de AH inkopen. Zelfs de bonus aanbiedingen zijn vaak duurder dan een vergelijkbaar product bij de discounters
AH is inderdaad niet de goedkoopste. Toch kun je er op bepaalde momenten best wel leuk scoren. Als ik bijvoorbeeld tijdens de hamsterweken naar binnen kom met mijn tassen beginnen ze al te lachen, van, 'daar is 'tie weer'....En soms betaal je liever iets meer als je betere kwaliteit krijgt. Sommige dingen van het huismerk of het C-merk van Appie zijn nu eenmaal van betere kwaliteit dan die van anderen.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door juliomariner »

witte angora schreef: Sommige dingen van het huismerk of het C-merk van Appie zijn nu eenmaal van betere kwaliteit dan die van anderen.
Bij de meeste testen van de consumenten bond komen de producten van Aldi en Lidl meestal beter naar boven dan de eigen merken van AH

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
witte angora schreef: Sommige dingen van het huismerk of het C-merk van Appie zijn nu eenmaal van betere kwaliteit dan die van anderen.
Bij de meeste testen van de consumenten bond komen de producten van Aldi en Lidl meestal beter naar boven dan de eigen merken van AH
De meeste testen wel. Maar het is in het verleden ook wel voorgekomen dat Appie de beste papieren had (in dat geval letterlijk: wc-papier; intussen is dat dus anders).

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door renewouters »

juliomariner schreef:
witte angora schreef: Sommige dingen van het huismerk of het C-merk van Appie zijn nu eenmaal van betere kwaliteit dan die van anderen.
Bij de meeste testen van de consumenten bond komen de producten van Aldi en Lidl meestal beter naar boven dan de eigen merken van AH
Maar om nou vrijwillig door zo'n armoedige Duitse discounter te lopen....

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar als veel spullen beter zijn en de prijzen lager, ben je dus een dief van je eigen portemonnee, of een snob, als je met een beperkt budget daar niet wilt kopen. Het zijn maar boodschappen.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door juliomariner »

renewouters schreef:
Maar om nou vrijwillig door zo'n armoedige Duitse discounter te lopen....
Ik vind het dan wel frappant dat bij de Aldi en Lidl altijd de grootste en duurste auto's staan. De discounters doen het dan toch niet verkeerd.
Daarbij bij deze duitse discounters wordt het personeel beter betaald dan bij Appie. ( ze moeten er wel hard voor werken trouwens)

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Prijsverschil tussen AH-aanbiedingen Perla koffiepads

Ongelezen bericht door moederslink »

renewouters schreef: Maar om nou vrijwillig door zo'n armoedige Duitse discounter te lopen....
Zo armoedig ingericht vind ik het echt niet :D
Vroeger kleefde dat label daar aan , inmiddels weten we wel beter en slaan ook de " rijkere lui " daar flink in hoor... :wink:
Maar in de OP lees ik dat de TS € 13 heeft betaald voor 4 sets van 2+1 , dus 12 stuks = ÷ € 1.08 per stuk :shock:
Tja en dan 1 week later 15 voor een tientje , dat is dan nog geen € 0.70 per stuk als ik goed heb gerekend , dus das ff balen .
( sowieso idioot duur deze koffiepads , ik zou dit zelf dan ook nooit kopen , maar goed ...) .
Maar zo gaat dat....soms win je wat, soms verlies je wat...

Gesloten