LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met aanschaf crosstrainer bij Koopjedeal.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Ennazus
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2018 10:39

Problemen met aanschaf crosstrainer bij Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door Ennazus »

Ik heb pasgeleden een crosstrainer gekocht via Koopjedeal.nl. De communicatie vanuit dit bedrijf is zeer slecht, ze hebben geen idee wat service is. Ten eerste kwam de crosstrainer niet op de afgesproken datum, daarna diverse keren contact gezocht (mail en telefonisch) om te halen wanneer hij geleverd zou worden. Telkens kreeg ik te horen dat hij overhandigd was aan Post XXL en dat ik een track en tracé zou ontvangen. Ik heb nooit een track en tracé ontvangen en opeens stond post.nl voor de deur maar zonder crosstrainer! Tja ik stond wel op de lijst alleen had hij geen crosstrainer bij zich ?!? Misschien dat hij er morgen bij zit, maar ja ik weet niet hoe het bij jullie is, maar er zijn ook mensen die werken en dus niet dag en nacht wachten op een eventuele levering.. Volgende dag werd ik op mijn werk gebeld en hij stond idd voor de deur maar ik was er niet. Gelukkig kunnen regelen dat iemand anders hem in ontvangst kon nemen. Bij het uitpakken kwam ik er achter dat de montage en handleiding alleen in het Duits zijn. Ik heb om een Nederlandse handleiding gevraagd (ik ben immers een Nederlandse consument en ik heb iets gekocht bij een Nederlandse organisatie) maar nee die was niet beschikbaar. Als zij de crosstrainer bij een bedrijf in Rusland had gekocht, dan had je dus een uitdaging gehad om de boel te ontcijferen! Nee voor mij nooit meer Koopjedeal en dat heb ik ook gezegd tegen ze.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Problemen met aanschaf crosstrainer bij Koopjedeal.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Ennazus schreef:Ik heb pasgeleden een crosstrainer gekocht via Koopjedeal.nl. De communicatie vanuit dit bedrijf is zeer slecht, ze hebben geen idee wat service is. Ten eerste kwam de crosstrainer niet op de afgesproken datum, daarna diverse keren contact gezocht (mail en telefonisch) om te halen wanneer hij geleverd zou worden. Telkens kreeg ik te horen dat hij overhandigd was aan Post XXL en dat ik een track en tracé zou ontvangen. Ik heb nooit een track en tracé ontvangen en opeens stond post.nl voor de deur maar zonder crosstrainer! Tja ik stond wel op de lijst alleen had hij geen crosstrainer bij zich ?!? Misschien dat hij er morgen bij zit, maar ja ik weet niet hoe het bij jullie is, maar er zijn ook mensen die werken en dus niet dag en nacht wachten op een eventuele levering.. Volgende dag werd ik op mijn werk gebeld en hij stond idd voor de deur maar ik was er niet. Gelukkig kunnen regelen dat iemand anders hem in ontvangst kon nemen. Bij het uitpakken kwam ik er achter dat de montage en handleiding alleen in het Duits zijn. Ik heb om een Nederlandse handleiding gevraagd (ik ben immers een Nederlandse consument en ik heb iets gekocht bij een Nederlandse organisatie) maar nee die was niet beschikbaar. Als zij de crosstrainer bij een bedrijf in Rusland had gekocht, dan had je dus een uitdaging gehad om de boel te ontcijferen! Nee voor mij nooit meer Koopjedeal en dat heb ik ook gezegd tegen ze.
U heeft uw bericht geplaatst op het Tros Radar Forum alleen kan ik geen vraag ontdekken. Er zijn genoeg review sites waar u uw verhaal kwijt kan om andere te waarschuwen.

Gesloten