LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rare acties bij kaufmannmatrassen.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Rare acties bij kaufmannmatrassen.nl

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Jack Leidschendam schreef:Voel me in de maling genomen door die actie van kaufman door die 3 dagen ding ik had dus nog maar een paar uur en heb maar besteld anders was ik veel meer kwijd. Dus geld voor de kids vacantie weken er aan gegaan.nu blijkt dat het altijd die actie is en had ik na de vakantie kunnen bestellen .
Ben alleen staande vader van drie en loop onder bewind dus moet met leefgeld doen.
Ben hier erg pissig om en dat dit mag en kan gebeuren
En nu kan je wel ineens het Radarforum vinden om je gal te spuwen, maar eerst kijken op Internet voordat je gast bestellen was niet mogelijk.
Je had nog een paar uur, dus even kijken nasr reviews van een bedrijf was nog steeds mogelijk

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Rare acties bij kaufmannmatrassen.nl

Ongelezen bericht door Brahms »

Loopt die klok nu al meer dan vier jaren terug. Dat is toch wel heel apart en vindingrijk.
Zeker geen oplichting, wel humoristisch.

De link tussen de matrassen en de nu gemiste kindervakantie snap ik niet helemaal. Het geld voor de vakantie is er nu ook nog, of was er toch al niet. Immers waarvan zou je de matrassen dan betaald hebben na de vakantie ?

stofzuigertje

Re: Rare acties bij kaufmannmatrassen.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

En mag ik ze gratis meenemen als de actie over 3 dagen niet is afgelopen?

Ja, want als je iets belooft moet je het waarmaken en bij zelfde aanbieding en geen hogere prijzen is het misleiding!
De verkoper werd boos, ik dronk de gratis koffie op en ging......

En ja hoor, ik had afspraak enkele deuren verder dus kwam er weer.....
Met camera de nog steeds niet afgelopen laatste 3 dagen gefotografeerd dus geen Maandag maar Donderdag... en zelfde prijzen.
Weer koffie gedronken en opnieuw geprobeerd deze afspraak te maken.
Ik betaal graag teveel voor deze goedkope zooi.

Voor Vaste Lage Prijzen ga ik wel naar Ikea....!
Dezelfde Pocket vering met zelfde aantal veren, maar dan iets dunner.... en Ikea is dus met 25 jaren garantie die zij niet bieden een dikkere en betere matras en dat is te zien in de opengewerkte modellen!

Ja, als ik Ikea roep, worden ze boos en moet ik de gratis prima koffie buiten opdrinken!
Ik heb een winkel verbod daar en dat vind ik erg leuk!

Kaufmann is hetzelfde als de helft van de helft verkopers, 25% van extreem hoge adviesprijs en onduidelijke nooit van gehoord namen erop geplakt....
Niets genaaid en altijd de bekende stickers.....
Er zijn meerdere handelaren die van alles beloven maar gewoon goedkope zooi verkopen met hun eigen sticker merk erop!

Paul Jongen
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2018 16:57

Re: Rare acties bij kaufmannmatrassen.nl

Ongelezen bericht door Paul Jongen »

De communicatie tussen KaufmannMatrassen.nl en het vervoer/bestel-bedrijf verloopt moeizaam. Geen berichtgeving vooraf dat de terug te nemen matras in plastic verpakt moet zijn. Geen pinbetalingen bij aflevering maar contante betaling gevraagd ondanks de keuzemogelijkheid. Ook verloopt het telefonisch contact problematisch. KaufmannMatrassen.nl kan ondanks mijn verzoek geen bericht inspreken in mijn voicemail, maar vraagt terug te bellen waarna ik 50 minuten in de wacht gezet wordt: kassa voor mijn telefoonprovider!

F. Knol
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2006 17:47

Re: Rare acties bij kaufmannmatrassen.nl

Ongelezen bericht door F. Knol »

Ik heb in augustus 2018 een boxspring twee eenpersoonsbedden + 1 matras zwart besteld.
bij levering werd attent naar boven gebracht echter met vernieling van lamp en stopcontact. En stof van 1 bed.
Bed mocht geruild. Helaas bij brengen was het de verkeerde kleur.
Vervolgens bij 3e levering op 15 december 2018 weer de verkeerde kleur. 4 maanden laten dus nog geen goed bed.
Tevens een vernielde lamp en stopcontact en 3 dagen thuis moeten blijven voor de levering.
Bed slaapt goed maar service verpest alles.
Chauffeurs zijn hulpvaardig (op 1e na!) maar communicatie met magazijn is waardeloos.
Tevens is Kaufman slecht bereikbaar. Na 45 minuten nog geen contact. Zelfs niet als vanaf het begin wordt gezegd dat ik de tweede wachtende in rij is.
Ik hoop dat met deze recensie en de mail die ik maar weer gestuurd heb ik nog in 2018 het goede bed heb.

Gesloten