Reclame verisure

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Hai
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 nov 2021 20:54

Reclame verisure

Ongelezen bericht door Hai »

Ik erger mij niet aan reclame blokken op de npo , hierdoor hoeven wij geen kijk en luistergeld meer te betalen zoals vroeger .
Waar ik mij wel aan erger is , als reclame een soort van hersenspoelen wordt in dit geval de reclames van Verisure !!!
Deze worden al vele maanden dagelijks in ieder reclameblok op de npo uitgezonden . Dit op zowel 1,2 en 3 . en dan de hele dag door !!!

Mijn vraag , Wat kost het zo'n bedrijf per dag aan sterreclame kosten ?
Dit bedrag moet natuurlijk ook terugverdient worden .

PGros
Berichten: 1125
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Reclame verisure

Ongelezen bericht door PGros »

Ja en?
Voor alle reclame geldt dat het terugverdient moet worden. Of het nu veel of weinig is. Maar misschien verdienen ze deze reclame pas over drie jaar terug. Wie zal het zeggen? Eerst verlies nemen is ook een strategie

rwolters
Berichten: 1532
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Reclame verisure

Ongelezen bericht door rwolters »

Zonder reclame weet niemand dat een product of dienst bestaat. Uiteindelijk zal het voor de mensen die zo'n product of dienst toevallig wel kennen duurder uitvallen omdat er minder klanten zijn. En de tarieven zijn gewoon op te zoeken op de site van STER.

juliomariner
Berichten: 4805
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Reclame verisure

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ster meld zelfs in hun reclameblokken op de radio dat een advertentie campagne al vanaf 10.000 euro mogelijk is.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Reclame verisure

Ongelezen bericht door Erthanax »

juliomariner schreef:
08 okt 2022 00:13
Ster meld zelfs in hun reclameblokken op de radio dat een advertentie campagne al vanaf 10.000 euro mogelijk is.
Dat tarief geldt voor de radio en is een vanaf-tarief. Voor televisie is het vanaf-tatief voor de Ster 40.000 euro.

Op deze pagina van een mediabureau staat ook het een en ander. De kosten variëren enorm per zender, tijdstip en programma. Grootafnemers krijgen dan weer grote kortingen.
Deze bedragen zijn alleen voor het uitzenden, de productiekosten voor de commercial komen daar nog bij. Al met al gaat het al gauw om vele tonnen of miljoenen, zie bv dit overzicht van 2021.

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Reclame verisure

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Hai schreef:
07 okt 2022 21:01
Ik erger mij niet aan reclame blokken op de npo , hierdoor hoeven wij geen kijk en luistergeld meer te betalen zoals vroeger.
Deze stelling is onjuist. Ook in de tijd van het kijk en luistergeld was er reclame. Men heeft er op een gegeven voor gekozen om de npo te gaan bekostigen uit de algemene middelen in plaats van uiteen separate belasting.

anita1971
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: Reclame verisure

Ongelezen bericht door anita1971 »

Ik zie het als een P.P.!
Pies pauze.

Plaats reactie