LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reis gewonnen naar Disney.Krijg hem maar niet geboekt.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Willy1958
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:39

Reis gewonnen naar Disney.Krijg hem maar niet geboekt.

Ongelezen bericht door Willy1958 »

Vorig jaar Juli won ik bij een radiospelletje een geheel verzorgde reis voor 4pers. naar Disneyland Parijs.
Een paar weken later lag er een brief van Disney in de bus met de bevestiging dat ik de reis had gewonnen inclusief een reserveringsformulier.
Omdat we de reis pas in Juni willen gaan maken heb ik het reserveringsformulier in November 2005 opgestuurd.
In December kreeg ik een brief dat ze mijn reserveringsformulier ontvangen hadden maar dat ze nog niet konden boeken voor het lente/zomerseizoen.
In Januari maar eens een email gestuurd met de vraag wanneer de reis wel geboekt kon worden.Kreeg daarop het volgende antwoord;Waarschijnlijk Februari.
Tijdje later maar eens gebeld kreeg toen te horen half Februari en als ik eind Februari nog niets vernomen had moest ik maar weer bellen.
Nu in Februari niets vernomen dus weer gebeld.Kreeg toen te horen dat het wel April kon worden eer de reis geboekt werd :x
En wel om deze reden;Mensen die boeken en daar dus voor betalen gaan voor op mensen die zoals ik een reis gewonnen hebben.
Ik heb toen een klacht in gediend daar over per mail en er oa in gezegd dat ik dat dicriminerend vond.
Kreeg wel antwoord maar men is totaal niet op mijn klacht ingegaan.Die wordt gewoon genegeerd door Disney.Het enige wat er in het laatste mailtje(21 Februari) van hun stond was dat ze mijn reis de eerstvolgende dagen zouden boeken.We zijn nu ruim 2 wkn verder en nog altijd niets vernomen van Disney niet per post of via de mail.
Ik begin er zo langzamerhand schoon genoeg van te krijgen.
Ik wil gewoon mijn reis boeken niets meer of minder :twisted:
Begin nu ook te begrijpen waarom Disneyland Parijs met verlies draait als je mensen zo behandeld kan dat ook niet anders.

BLS
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2005 16:58

Re: Reis gewonnen naar Disney.Krijg hem maar niet geboekt.

Ongelezen bericht door BLS »

Van een kennis vernam ik, dat de maand maart gereserveerd wordt voor prijswinnaars :!:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Reis gewonnen naar Disney.Krijg hem maar niet geboekt.

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Krijg je eens wat gratis, is het weer niet goed.... Ik denk dat ze vooral in de zomermaanden liever mensen hebben die betalen dan mensen die gratis komen. Die worden dan in de mindere tijden weggestopt om het park toch nog vol te krijgen.

Willy1958
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:39

Re: Reis gewonnen naar Disney.Krijg hem maar niet geboekt.

Ongelezen bericht door Willy1958 »

Ik moet ook bijboeken voor 2 pers.want we zijn met 6 pers.
En bovendien moeten we per trein naar Disney want hebben helaas geen auto.
Dus vindt dat ze ons net zo horen te behandelen als ieder ander.
En zal ons nu ook nog best een aardige som geld kosten want gaan naar hotel New york verder zat er bij de prijs ook nog 2x een lunch voor 4 pers. 1x diner en de buffalo billshow voor 4 pers.
Dit alles moet dus voor 2 pers. bijgeboekt worden inclusief hotel.

Gesloten