LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scheerplan levert niet maar int wel geld

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
rhendriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2020 17:55

Scheerplan levert niet maar int wel geld

Ongelezen bericht door rhendriks »

Goedendag,

Ik heb een klacht over Scheerplan. Ik kreeg namelijk een mail waarin ik gratis mee kon doen om scheermesjes te testen. Ik ben hier op ingegaan en na invullen van alle gegevens moest ik € 2,95 betalen voor verzendkosten. Dit vond ik vreemd maar heb dit toch gedaan.
Ik kreeg een bevestiging dat ik betaald had, via een bevestiging van mijn aankoop. Dat is natuurlijk ook vreemd, omdat ik niets had aangekocht. Tevens kreeg ik gelijk login informatie om naar de status van mijn bestelling te gaan. Toen ik niets ontving heb
ik maar eens gemaild en kreeg als antwoord dat het contract (die ik niet had) was opgezegd.
Ik ben blijven mailen met de vraag of ik de testkit zou krijgen of mijn geld terug. Bellen kun je ze niet. Ze geven doodleuk aan dat ze kosten hebben gemaakt en dat het mijn risico was.

Ze lokken zo heel veel mensen met iets wat ze niet gaan leveren. Ik weet niet of ik de enige ben maar ik neem aan dat veel mensen hier intuinen.

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Scheerplan levert niet maar int wel geld

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dus gratis voor €2,95 via een website die ik niet kan vinden bij een bedrijf die geen telefoon heeft. Sorry dat ik het zeg, maar soortgelijke verhalen spelen al meer dan 10 jaar. Gratis bestaat niet.

De praktijk leert dat u de eerste zending “gratis” krijgt. U zit daarna aan een abonnement vast waarbij u elke maand nieuwe mesjes krijgt tegen een belachelijke prijs.

Voor €2,95 gaat niemand kosten maken om deze terug te vorderen. Zie het als leergeld en onthou heel goed dat gratis niet kan en niet bestaat.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Scheerplan levert niet maar int wel geld

Ongelezen bericht door berndv »

u bedoelt waarschijnlijk www.scheerplan.nl . Maar die bestaan al niet meer. U kunt uw geld waarschijnlijk wel claimen bij hen. Heb alleen geen idee wie "hen" is. Ik vraag me ook af wanneer dit speelde, want scheerplan is in 2013 al verkocht aan "slimscheren".

Of u heeft toch ergens anders besteld en het word een scheerplan genoemd. Heel erg duidelijk bent u niet in uw bericht.

intergra
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2009 14:26

Re: Scheerplan levert niet maar int wel geld

Ongelezen bericht door intergra »

Mijn scheerplan reageert nog steeds het zijn oplichters.
Innen geld maar leveren niks en zeggen gratis proberen maar ze leggen je meteen aan een abonnement vast.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Scheerplan levert niet maar int wel geld

Ongelezen bericht door hebra98 »

FYI

Domeinnaam scheerplan.nl
Status actief
Houder Dusan Bajic
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar web invest GmbH Halleiner Landesstrasse 57 5061 Elsbethen Austria
Technische contactpersoon
[email protected]

Gesloten