Stay healthy products

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Bob Schurkjens

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens » 07 apr 2020 23:00

Reddragon038 schreef:
07 apr 2020 22:56
Beste mensen die hierboven gereageerd hebben. Zijn er mensen aanwezig die deurwaarders aan de deur hebben gekregen of voor de rechter hiervoor moesten komen? Wij hebben ook een pakket ontvangen en niets besteld. Wel 3 weken later een rekening via afterpay. Bedrijf geeft geen gehoor. Dan wel niet gewenste effect.
De overheid geeft onderstaand advies: niet betalen!

https://www.consuwijzer.nl/misleidende- ... ezendingen

Rientje1979

Ongelezen bericht door Rientje1979 » 09 apr 2020 14:30

Ik volg even want niets besteld, wel een rekening gehad!

marjory.de-meijer

Ongelezen bericht door marjory.de-meijer » 19 apr 2020 13:25

Ik heb ook niets besteld bij Stay Healthy. Krijg een aanmaning van PayPal. Heb gevraagd aan stay Healthy of ik iets besteld heb en graag de bon hiervoor. De mail werd teruggestuurd met de mededeling box is vol. Heb PayPal ook gemaild en gevraagd om.een bewijs van aflevering. Ik ben niet van plan om te betalen.

Gerked

Ongelezen bericht door Gerked » 26 apr 2020 15:16

Ik heb ook niets besteld. Vandaag een rekening via Afterpay. Betaal echt niet. Ben benieuwd hoe het verder gaat

sassie.pringos

Ongelezen bericht door sassie.pringos » 02 mei 2020 10:16

Van de week via mailtjes van Jumbo supermarkten gereageerd op een actie.
Ik dacht dat dit betrekking had op boodschappen.
Maar nee ik werd doorgelinkt naar Stay Healthy en die boden een gratis proefmonster aan van een crème van de Hydrestore.
Gelukkig géén bankrekening toegevoegd! Alleen mijn adres.
Totdat ik een mailtje kreeg en daar zag staan dat je moest betalen, 4,95 voor het proefmonster en dat je een soort abonnement had afgesloten.
Nou echt niet!
Nu krijg ik via de post.nl app de melding dat mijn pakket wordt bezorgd.
Ik zal hem per ommegaande retour zenden en desnoods nog aangetekend ook!
Wat een misleidende actie!
Maar ook dom van mezelf dat ik er ingetuind ben.
Van andere mensen lees ik dat ze bedreigd worden met incasso's. Nou kom maar op!
Ik betaal geen rooie rot cent!

bietje2911

Ongelezen bericht door bietje2911 » 06 mei 2020 11:47

Hallo gedupeerden van stay healthy products,

Zou graag in contact komen met 1 of meerdere van jullie. Mijn moeder is ook door dit bedrijf gedupeerd. Zou zogenaamd iets gratis krijgen. Vervolgens rekening van 59,95. Nu mailtjes van precasso afterpay die maar dreigen. Bedrag is inmiddels opgelopen naar 81,95. Stay Healthy products is telefonisch niet bereikbaar, alleen per mail die door Judith op hele rare tijdstippen wordt beantwoord. Heb vandaag melding gedaan bij ACM. Heeft 1 van jullie al aangifte gedaan bij de politie? Kan toch niet zo zijn dat zo'n bedrijf zo lang blijft bestaan?! Hoor graag meer

Angenes

Ongelezen bericht door Angenes » 25 mei 2020 14:29

mijn dochter heeft ook een potje ontvangen zomaar uit het niets, en ook gelijk een mail met betaling, 59, nog wat , ze heeft niets besteld of wat dan ook , dat kan ook nog voor 25 mei betalen ,,, heb gelijk er op gereageerd dat ze niets besteld heeft en ook niks gaat betalen en dat het ook niet kan omdat ze onder bewind staat ., en u raad het al vandaag 25 mei een mail weer binnen dat ze nu voor 1 juni moet betalen, ik heb net weer direct een mail gestuurd met dezelfde opmerkingen dat ze niets heeft besteld en dat ze maar met bewijzen moeten komen, ze geven overigens helemaal geen antwoord hoor op je mail , helemaal niks . ik heb ook in mijn mail vermeld dat het bedrijf bekend is bij tros radar en opgelicht , en dat ik er geen minuut aan zou twijfelen om ze aan te geven , misschien zijn er meer mensen gedupeerd nu door dit bedrijf ,,,, of misschien al eerder, graag zou ik weten hoen u te handelen , betalen is geen optie en gaat niet gebeuren ook .
m.v.g
A Dumay, Emmen

NvandeKerkhof

Ongelezen bericht door NvandeKerkhof » 05 jun 2020 09:06

We kregen ongevraagd een bestelling van Stayhealthyproducts, zonder pakbon of andere specificatie van de bestelling. Volgens het bedrijf zou mijn 14-jarige dochter de bestelling hebben gedaan. We hebben direct gekeken, maar geen bestelling gevonden in de mail. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, maar kan alleen gemaild worden. We hebben het pakketje meteen retour afzender verstuurd, maar geen bon meer. Vervolgens kregen we een factuur van 60,- euro voor 1 potje creme. Op mail reageert het bedrijf alleen maar met het feit dat ze een bestelling hebben gehad en dat er betaald moet worden.
We hebben uiteindelijk contact opgenomen met afterpay en zij bevestigen dat ook voor hen het bedrijf alleen per mail bereikbaar is. Ze geven ook aan dat Stayhealthyproducts op Facebook adverteert en aangeeft dat er een proefsample aangevraagd kan worden. Vervolgens volgt er toch een (hoge) factuur en komen ze na weken ook met bestelgegevens die we eerder niet gezien hebben in een bevestiging. De kosten zijn inmiddels opgelopen tot 80,- euro, maar het product hebben we niet.
Stayhealthyproducts is onvermurwbaar via de mail en verwacht gewoon dat een meisje van 14 (dus uiteindelijk wij) een potje creme betaalt van 80,- die ze niet heeft, maar waar we verder ook niet vanaf komen...

Plaats reactie