LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stay healthy products

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Reddragon038 schreef:
07 apr 2020 22:56
Beste mensen die hierboven gereageerd hebben. Zijn er mensen aanwezig die deurwaarders aan de deur hebben gekregen of voor de rechter hiervoor moesten komen? Wij hebben ook een pakket ontvangen en niets besteld. Wel 3 weken later een rekening via afterpay. Bedrijf geeft geen gehoor. Dan wel niet gewenste effect.
De overheid geeft onderstaand advies: niet betalen!

https://www.consuwijzer.nl/misleidende- ... ezendingen

Rientje1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2020 14:27

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Rientje1979 »

Ik volg even want niets besteld, wel een rekening gehad!

marjory.de-meijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2020 12:33

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door marjory.de-meijer »

Ik heb ook niets besteld bij Stay Healthy. Krijg een aanmaning van PayPal. Heb gevraagd aan stay Healthy of ik iets besteld heb en graag de bon hiervoor. De mail werd teruggestuurd met de mededeling box is vol. Heb PayPal ook gemaild en gevraagd om.een bewijs van aflevering. Ik ben niet van plan om te betalen.

Gerked
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2020 15:12

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Gerked »

Ik heb ook niets besteld. Vandaag een rekening via Afterpay. Betaal echt niet. Ben benieuwd hoe het verder gaat

sassie.pringos
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2020 10:02

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door sassie.pringos »

Van de week via mailtjes van Jumbo supermarkten gereageerd op een actie.
Ik dacht dat dit betrekking had op boodschappen.
Maar nee ik werd doorgelinkt naar Stay Healthy en die boden een gratis proefmonster aan van een crème van de Hydrestore.
Gelukkig géén bankrekening toegevoegd! Alleen mijn adres.
Totdat ik een mailtje kreeg en daar zag staan dat je moest betalen, 4,95 voor het proefmonster en dat je een soort abonnement had afgesloten.
Nou echt niet!
Nu krijg ik via de post.nl app de melding dat mijn pakket wordt bezorgd.
Ik zal hem per ommegaande retour zenden en desnoods nog aangetekend ook!
Wat een misleidende actie!
Maar ook dom van mezelf dat ik er ingetuind ben.
Van andere mensen lees ik dat ze bedreigd worden met incasso's. Nou kom maar op!
Ik betaal geen rooie rot cent!

bietje2911
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2020 23:00

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door bietje2911 »

Hallo gedupeerden van stay healthy products,

Zou graag in contact komen met 1 of meerdere van jullie. Mijn moeder is ook door dit bedrijf gedupeerd. Zou zogenaamd iets gratis krijgen. Vervolgens rekening van 59,95. Nu mailtjes van precasso afterpay die maar dreigen. Bedrag is inmiddels opgelopen naar 81,95. Stay Healthy products is telefonisch niet bereikbaar, alleen per mail die door Judith op hele rare tijdstippen wordt beantwoord. Heb vandaag melding gedaan bij ACM. Heeft 1 van jullie al aangifte gedaan bij de politie? Kan toch niet zo zijn dat zo'n bedrijf zo lang blijft bestaan?! Hoor graag meer

Angenes
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2020 14:09

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Angenes »

mijn dochter heeft ook een potje ontvangen zomaar uit het niets, en ook gelijk een mail met betaling, 59, nog wat , ze heeft niets besteld of wat dan ook , dat kan ook nog voor 25 mei betalen ,,, heb gelijk er op gereageerd dat ze niets besteld heeft en ook niks gaat betalen en dat het ook niet kan omdat ze onder bewind staat ., en u raad het al vandaag 25 mei een mail weer binnen dat ze nu voor 1 juni moet betalen, ik heb net weer direct een mail gestuurd met dezelfde opmerkingen dat ze niets heeft besteld en dat ze maar met bewijzen moeten komen, ze geven overigens helemaal geen antwoord hoor op je mail , helemaal niks . ik heb ook in mijn mail vermeld dat het bedrijf bekend is bij tros radar en opgelicht , en dat ik er geen minuut aan zou twijfelen om ze aan te geven , misschien zijn er meer mensen gedupeerd nu door dit bedrijf ,,,, of misschien al eerder, graag zou ik weten hoen u te handelen , betalen is geen optie en gaat niet gebeuren ook .
m.v.g
A Dumay, Emmen

NvandeKerkhof
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2020 08:53

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door NvandeKerkhof »

We kregen ongevraagd een bestelling van Stayhealthyproducts, zonder pakbon of andere specificatie van de bestelling. Volgens het bedrijf zou mijn 14-jarige dochter de bestelling hebben gedaan. We hebben direct gekeken, maar geen bestelling gevonden in de mail. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, maar kan alleen gemaild worden. We hebben het pakketje meteen retour afzender verstuurd, maar geen bon meer. Vervolgens kregen we een factuur van 60,- euro voor 1 potje creme. Op mail reageert het bedrijf alleen maar met het feit dat ze een bestelling hebben gehad en dat er betaald moet worden.
We hebben uiteindelijk contact opgenomen met afterpay en zij bevestigen dat ook voor hen het bedrijf alleen per mail bereikbaar is. Ze geven ook aan dat Stayhealthyproducts op Facebook adverteert en aangeeft dat er een proefsample aangevraagd kan worden. Vervolgens volgt er toch een (hoge) factuur en komen ze na weken ook met bestelgegevens die we eerder niet gezien hebben in een bevestiging. De kosten zijn inmiddels opgelopen tot 80,- euro, maar het product hebben we niet.
Stayhealthyproducts is onvermurwbaar via de mail en verwacht gewoon dat een meisje van 14 (dus uiteindelijk wij) een potje creme betaalt van 80,- die ze niet heeft, maar waar we verder ook niet vanaf komen...

Mark—-
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2020 19:41

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Mark—- »

boevenbende

Ongevraagd vitaminepillen gekregen, niet besteld en nog nooit van dit hele bedrijf gehoord.
Maand later ‘laatste waarschuwing’ gekregen maar dus eerder geen idee omdat er geen enkele brief of rekening bij de producten zat.
Contact gezocht met afterpay en later ook met ‘stayhealthyproducts’ maar wat een ongelooflijke fraudeurs. Lang verhaal kort, ene Judith komt met het ene verwijt na het andere, geen excuses of oplossing maar zij beschuldigen mij nu aangezien ik ‘pas’ na 3 maanden aan de bel trek, wat in werkelijkheid 2 dagen na het ontvangen van de aanmaning is (wat mijn eerste geschreven bericht van hen was). Bizar dat een bedrijf als afterpay zaken doet met dit bedrijf. Ze sturen iets naar je toe waar je nooit om hebt gevraagd en willen dan een torenhoog bedrag van je. Internet staat vol met soortgelijke klachten, bestel niets bij deze boeven en betaal nooit!!

WellnessMalden
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2020 18:48

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door WellnessMalden »

Hallo lieve mensen, ook ik ben er ingetuind via Instagram en had voor mijzelf en voor mijn zoon een proefpakket crème besteld. Vervolgens op 25 - 06 een dagtekening brief gekregen waarin in staat dat uit hun administratie is gebleken dat onderstaande factuur nog niet is voldaan ondanks meerdere verzonden e-mails.

Ik heb nooit een e-mail ontvangen maar wel 2 rekeningen van hen per post 2x €59.95 + €20,00 administratiekosten dus totaal zonden deze 2 proefpotjes mij € 159,90 gaan kosten!!!

Denk het toch echt niet, oplichters zijn jullie!

Er staat ook op dat als de rekening niet op tijd betaald wordt er een vordering aankomt van minimaal €40 buitengerechtelijke kosten.

Per mail en telefoon is dit bedrijf niet te bereiken!!!

Wat doen we hieraan?
Radar, hoe lossen we dit op?

Bouk69
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2020 21:37

Re: Stay healthy products

Ongelezen bericht door Bouk69 »

9 juli ontvang ik een brief van info score, mijn minderjarige zoon heeft volgens deze brief 12-04 multivitamines besteld bij StayHealtyProducts.com. Hij had volgens hen moeten betalen met afterpay maar zou dit hebben verzuimd en daarom wordt het volgende geincasseerd: bestelling 59,95
rente 00, 24
incasso 40,00
totaal bedrag van 100,19, te betalen binnen 5 werkdagen.

Mijn zoon zegt niks te hebben besteld, we checken zijn mail en zijn internet verkeer en uit niks blijkt dat dit wel het geval zou zijn.
Omdat ik overdag werk kies ik ervoor om te appen met infoscore,
volgens hen zou mijn zoon een ander geboortejaar hebben opgegeven maar omdat hij minderjarig schijnt te zijn willen ze mij wel te woord staan.
later krijgt mijn zoon een sms bericht met een betaal link voor info score.
En dan gaan mijn alarmbellen rinkelen , dit is raar, ik heb toch net contact met ze gehad en toegezegd dat ik het uit zal zoeken en nu sturen ze een sms?
Ik vertrouw het niet en ga op internet zoeken en al snel kom ik bij allerlei klachten, vragen en opmerkingen terecht op verschillende sites.
Ik ga verder zoeken naar kvk nummers, dan blijkt dat afterpay ook arvato finance heet en dat beide bedrijven bij infoscore staan ingeschreven.

Ik bel het 0900 nummer van de politie want wat moet ik nu doen? is dit echt, is dit oplichting?
De politie verteld mij dit niet te vertrouwen, nooit op een betaallink in een sms klikken zegt hij, dan is de kans groot dat binnen enkele tellen je bank rekening leeg is.
De politie verteld mij ook dat het waarschijnlijk om oplichting gaat en vraagt mij dit te melden bij de fraudehelpdesk, indien er meer meldingen binnen komen dan neemt de fraudehelpdesk nl contact met de politie op.

Ik ben boos, woest, dus ik stuur nog een boze app naar info score en blokkeer hun nummer.
Yot mijn grote verbazing wordt ik de volgende dag gebeld, voicemail wordt ingesproken met de vraag of ik contact wil opnemen met infoscore.
Nog steeds boos en erg strijdvaardig besluit ik dit te doen, de man die de telefoon opneemt kan niks in het systeem terug vinden over telefonisch contact met mij, mmmm vreemd.
Daarna geef ik mijn postcode en huisnummer, na een poosje ( ja ja systeem moet even zoeken mevrouw) vindt hij inderdaad de incasso.
Maar, vanwege privacy kan hij er verder niks over zeggen, ik moet dan eerst meer gegevens geven.
Daarop antwoord ik dat hij alle gegevens heeft, er via de app ook niet moeilijk over privacy werd gedaan en dat ik bewijs wil van de zogenaamde rekening.
Nogmaals wordt gezegd dat ik meer gegevens moet geven , ik zeg ik bel de politie wel want ik vertrouw dit niet, waarop mij wordt gezegd dat ze dan door zullen gaan met hun procedure en dat ik het dan wel zal horen.

Weer contact met de politie gehad, deze agente was iets minder daadkrachtig, ik kon aangifte doen maar, zei ze, stel dat het bedrijf echt was dan deed ik valse aangifte en was ik strafbaar, enz enz. het gesprek eindigde met het advies dat ik een advocaat in moest schakelen via mijn rechts bijstand verzekering.
Toch besluit ik eerst zelf verder onderzoek te verrichten
Ik kom veel tegen, met name over de combinatie info score en stay healty products.

De volgende punten heb ik gevonden:
* infoscore en afterpay staan onder hetzelfde kvk nummer ingeschreven, afterpay heet hier ook arvato finance, ook staan ze allemaal
ingeschreven op de kr poststraat in Heerenveen ( verschillende huisnummers)
* stay healty products verkoopt maar 1 product nl multivitamines a 59.95
* stay healty staat ingeschreven onder 2health freaks, een bedrijf zonder website en zeer vaag in wat ze verkopen, van boeken tot
software wordt er genoemd
* op de website van stay healty staan verschillende betaal mogelijkheden maar afterpay staat daar niet tussen
* acm noemt malafide incasso bedrijven op hun site en meld dat bedrijven snel van naam wisselen
* een incasso moet je wettelijk 14 dagen de tijd geven niet 5
* er moet bewijs zijn van afgifte goederen

Al met al een duister verhaal, ik kom heel veel klachten tegen op internet, ik lees veel verhalen en allemaal gaan ze over info score en over stay healty products.
Allemaal klachten over onterechte aanmaningen, dreigementen, valse brieven, valse emails, valse betaallinks en dit op vele verschillende sites.

Ik ga actie ondernemen!!!

Ik heb via het juridisch loket een voorbeeld brief gevonden welke ik op mijn situatie heb aangepast en deze ga ik nu persoonlijk langs brengen, ik ben woonachtig in Heerenveen dus voor mij makkelijk om langs te gaan. ik ga foto's en een filmpje maken zodat ik bewijs heb. indien er binnen 7 werkdagen niet een bewijs/reactie komt dan ga ik aangifte doen bij de politie.

Ik adviseer iedereen die dit ook meemaakt om melding te doen bij www. fraudehelpdesk.nl als er genoeg meldingen komen dan komen zij en de politie in actie!

Gesloten