LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tattoocursus levert niet het juiste materiaal

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Djajenn
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2018 16:10

Tattoocursus levert niet het juiste materiaal

Ongelezen bericht door Djajenn »

In april heb ik een tattoocursus gevolgd in eindhoven luchthavenweg 81. Deze cursus heeft 500 euro gekost. Tijdens de cursus bieden ze je tattoo machines aan van chayenne hawk aan groothandelprijzen. De tattoo cursus bleek niet veel voor te stellen maar ik was blij dat ik een machine wat normaal 1000 euro kost nu kon inkopen voor 360 euro met naalden. Het moet dan besteld worden en je ontvangt het dan binnen 2 weken. Helaas toen ik het ontving bleek het niet om de echte chayenne hawk te gaan maar waren het producten wat ik allemaal op ali express kon vinden. De naalden zouden 120 euro kosten maar ook deze komen allemaal van ali express af en bleken allemaal de verkeerde maten te zijn. Ik heb direct gebeld en berichten gestuurd, hij beweerde dat de producten echt niet van ali express afkwamen en ik zou een nieuwe voeding krijgen van chayenne hawk en naalden met wel de goede maten. Inmiddels zou dit al 6 keer bij mij afgeleverd worden maar tot op hede heb ik nog steeds niet het goede materiaal ontvangen en ben ik overal geblokkeerd. Zijn er mensen wat ook opgelicht zijn geworden door deze onderneming en wat kan ik hier verder mee doen? De bon heb ik niet ontvangen helaas maar ik heb wel allemaal berichten waarin staat dat ik 1 jaar garantie zou hebben en meerdere data's dat het bij mij zou worden afgeleverd...

Uw Jurist
Berichten: 851
Lid geworden op: 01 apr 2006 10:14
Contacteer:

Re: Tattoocursus levert niet het juiste materiaal

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

Beste vraagsteller,

U hebt 2 opties voor actie (per aangetekende brief):

1. Stel het bedrijf in gebreke en sommeer ze binnen 14 dagen alsnog het juiste te leveren, bij gebreke waarvan u de overeenkomst ontbindt en u recht hebt op terugbetaling.
2. Als u van alles af wil vernietigt u de overeenkomst op grond van dwaling / misleiding en vordert u het geld terug.

In beide gevallen moet u uiteraard de goederen terugleveren.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

Gesloten