LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
hallotjes
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 dec 2006 21:15

telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door hallotjes »

Hallo

Ik vroeg me af, waarom worden niet op al die spotjes op tv van telsell, tvshop, best of shopping enz regels gemaakt? Dus dat ze alleen op tv mogen verschijnen als ze echt werken(bijv door experts getest). Je hoeft overdag noggeneens de tv aan te zetten of je verzuipt al in al die oplichtings spotjes van de biostabiel(of beter gezegd biodebiel) steam buggie enz

groeten

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door eeliane »

ongelooflijk maar nog steeds waar er wordt dus duidelijk gekocht van de tell sell, het loont nog steeds de moeite deze rotzooi op de tv te laten zien, als we nu mewt z'n allen niet meer bestellen zullen ze wel van de tv verdwijnen. Al die zooi wordt niet in de winkel verkocht omdat geen enkele winkelier met deze rommel wil worden opgescheept in zijn zaak. Dan regent t de hele tijd klachten, met de tv toch stukken makkelijker om je als fabrikant achter te verstoppen.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Je kunt bij misleidende reclame altijd beklag doen bij de ReclameCode Commissie. Volledig gratis voor particulieren.
http://www.reclamecode.nl/pagina.asp?paginaid=73

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Al die zooi wordt niet in de winkel verkocht omdat geen enkele winkelier met deze rommel wil worden opgescheept in zijn zaak. Dan regent t de hele tijd klachten, met de tv toch stukken makkelijker om je als fabrikant achter te verstoppen.
Dat is dus niet waar. Je kunt het, tegen dezelfde idioot hoge prijzen, bij Kijkshop aanschaffen. Daar hebben ze zelfs een aparte vitrine.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

als we nu mewt z'n allen niet meer bestellen zullen ze wel van de tv verdwijnen.
Ach, dan komt er wel weer zo'n achterlijk belspelletje voor in de plaats :lol:

Je bent toch baas over je eigen afstandsbediening? Dit soort programma's worden (als ik sowieso de tv al ooit overdag aan heb) toch net als de reclame onmiddellijk weggezapt?
Reclame, belspelletjes en koopprogramma's staan voor mij op hetzelfde lage niveau als spam en telemarketing. Negeren dus die hap :!:

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door Meghan »

Al die zooi wordt niet in de winkel verkocht omdat geen enkele winkelier met deze rommel wil worden opgescheept in zijn zaak. Dan regent t de hele tijd klachten, met de tv toch stukken makkelijker om je als fabrikant achter te verstoppen.
Dat is dus niet waar. Je kunt het, tegen dezelfde idioot hoge prijzen, bij Kijkshop aanschaffen. Daar hebben ze zelfs een aparte vitrine.
en de dingen die weldegelijk werken, worden voor veel minder geld bij de blokker verkocht.

cossie300
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 feb 2007 23:31

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door cossie300 »

Soms is het ook wel vermakelijk. Vooral als er iets nieuws gedemonstreerd wordt wat of niet werkt of de host weet niet hoe het werkt.

Dat mensen die rommel daadwerkelijk kopen, begrijp ik al helemaal niet!
Mijn Biostabiel draait zich spontaan in de rondte! :roll:

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Laat ik het anders zeggen. Die Tell Sell apparaten werken wel als je deze op de TV gedemonstreerd ziet. Soms zijn het handige apparaten, echter veel te duur. Een voorbeeld, ik heb eens een demonstratie gezien van een keukenhulp, een bijzonder veelzijdig apparaat waarvan ik dacht, dat kan best handig zijn. Deze was te koop voor "slechts"
FL 99.50. Toen ik bij Blokker was, stond dit zelfde apparaat voor "slechts" FL 19.50 in de winkel. Ik heb het gekocht en het bevalt uitstekend! Als deze reclame er niet geweest was, zou ik het niet hebben geweten en dus zeker niet gekocht.

Vr. Gr. Hans.

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door Meghan »

dat dus.
zelf ben k ook telsell fan (bij gebrek aan hobbys) en kijk daarna altijd ff bij de blokker of op ebay.

alles (ong. 5 aparaten) die ik gekocht heb, werken perfect!
en dat terwijl op ebay alleen maar niet-goed-geld-terug-aparaten van de telsell worden verkocht.

maarja. zelf ben ik niet zo dom om ze rechtstreeks via telsell te kopen hoor! (ka-ching!)

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door phv »

bij de biostabiel is het aangetoont dat het niet werkt daar was eens een item over bij radar of kassa het werkte voor geen meter en dat het daarom verboden was om het uit te zenden maar ja als de regering daar niets aan doet( ze doen zoveel niet) de regering, dan blijven ze het gewoon uitzenden.

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door resp00112469 »

De Biostabiel werkt wel, als sleutelhanger dan en is in de uitzending ook aangetoond! Voor de rest vind ik het onzin, op zich wel een leuk hangertje, maar ook niet meer dan dat.
Die kreten van wereldwijd gepatenteerd doen het ook wel aardig.
Zo hadden zij een koekenpan met gepatenteerde speciaal ontwikkelde concentrische ringen voor een goede warmte verdeling.
Pure nonsens, dit is gewoon bij iedere pan een onderdeel van het bewerkings proces.

Vr. Gr. Hans.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: telsell en andere tv reclames, mag het wel?

Ongelezen bericht door bot321 »

Zo hadden zij een koekenpan met gepatenteerde speciaal ontwikkelde concentrische ringen voor een goede warmte verdeling.
Pure nonsens, dit is gewoon bij iedere pan een onderdeel van het bewerkings proces
Nou weet ik eindelijk hoe het komt dat het
in een duinpan af en toe bloedheet is :wink:

Gesloten