LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Alle reclame is misleidend, van allemaal. In reclame worden altijd alleen de plussen belicht. De minnen vind je nooit terug in de reclame. De ene keer heb je naderhand meer last van de minnen als de andere keer. Als je er meer last van hebt dan schop ze maar de grond in, de andere partij waar je toevallig geluk bij hebt gehad zal je daarbij heftig steunen.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Heel veel meer dan wat?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik bedoel als de minnen die niet in de reclame maar in de kleine regels staan toevallig heel vervelend voor je uitkomen.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Ongelezen bericht door Moneyman »

Margarita schreef:Zij maken gewoon misleidende reclame, je bent in de winkel heel veel meer geld kwijt. Het zijn oplichters, ik kom er niet meer!
Misleiding, oplichting, nou nou! Al aangifte gedaan?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Ongelezen bericht door kweenie »

Vraag is of dat "willens en wetens" is, dat zou opzet suggereren, vaak is het wel verwarrend omdat die contracten per jaar veranderen en ook de gecontracteerde partijen per jaar veranderen. Wat ik dan niet begrijp is waarom niet even 1 telefoontje naar je verzekeraar of even op hun website kijken met welke audiciens ze een contract mee hebben.
Als de winkel zo stellig zegt dat het vergoed wordt, en reclames maakt onder het mom dat de kosten nu nog onder het oude eigen risico vallen, dan zou ik ook geen reden zien om daaraan te twijfelen. Ook bij eventuele 'nazorg' zou ik er vanuit gaan dat dit ofwel bij de service hoort (waarvoor je dus in feite in december al betaald hebt), ofwel onderdeel van de eerder gestarte behandeling is en daarom ook onder het oude eigen risico zou vallen.

Achteraf kun je veel zaken wel recht praten, maar als onervaren 'zorgconsument' zijn dat toch geen heel vreemde gedachtes.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Ongelezen bericht door bprosman »

Het enig onduidelijke in het traject lijkt te zitten in het feit dat de leveranccier pas achteraf (na tevredenheid) factureert en dat kan net over het nieuwjaar vallen. A.s. Ma ga ik zelf met mijn moeder kijken voor hoorapparaten, we zullen t zien :-)

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De aanbieding van Specsavers, dat zij de eigen bijdrage voor hun rekening nemen, is geldig tot eind september.

Teun1953
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2018 19:03

Re: Tóch eigen risico betalen voor hoorapparaten Specsavers

Ongelezen bericht door Teun1953 »

Ik heb gehoorapparaten van Specsavers. Nooit problemen, geen eigen risico, top service: parapluutjes worden thuisgestuurd, inloop spreekuren of op afspraak, vriendelijk personeel, enz. Het dus niet om Specsavers maar om de franchiser die in de winkel staat en aangezien mensen verschillen loop je een (eigen) risico qua klantvriendelijkheid.

Gesloten