LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TomTom cashbackactie via de ANWB

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
yvo2020
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2020 12:17

TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door yvo2020 »

‘ Ruil bij de aanschaf van een TomTom GO Essential 5" bij ANWB een oud navigatiesysteem in en ontvang €50,- cashback’.

Alles gedaan zoals vermeld bij onderstaande eisen.
In mijn TomTom account staat nog steeds dat gegevens ontbreken.
Na herhaalde e-mails met alle gegevens en foto’s blijven de door mij opgestuurde nummers (zie punt 4.7) blijkbaar onvindbaar. Ik kan natuurlijk ook niets opnieuw opsturen, want de originele nummers heb ik via de post verstuurd.
Mijn vraag om opheldering ligt nu, na dreigen met RADAR’ bij het management.

Zijn er meer mensen die van deze actie gebruikt hebben gemaakt? Ik ben heel benieuwd naar de ervaring. Is mijn ervaring uniek of probeert TomTom stelselmatig om de terugbetaling te blokkeren?

(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080:)
Deelnemers moeten aan onderstaande eisen voldoen om in aanmerking te komen voor de Promotie:
4.1 De Deelnemer moet een TomTom Promotioneel Product kopen bij een van de Geautoriseerde Deelnemende Verkooppunten (ANWB).
4.2 De Promotie is geldig op aankopen binnen Nederland tussen 1 maart en 29 maart 2020 door een Deelnemer ("Aankoopperiode").
4.3 De Deelnemer dient binnen 7 dagen na aankoop zich te registreren. Bij aankoop op 29 maart 2020 is de laatste mogelijkheid om te registreren dan ook 5 april 2020 en geldt als "laatste Registratiedatum".
4.4 In geval van inconsistenties heeft de Deelnemer de mogelijkheid om correcties of wijzigingen aan te brengen tot 15 april 2020.
4.5 De Deelnemer is verplicht om een oud navigatiesysteem in te leveren en tijdens de registratie is de Deelnemer verplicht de merknaam op te geven van het ingeleverde product.
4.6 De Deelnemer dient een foto of scan van het aangeschafte product in te sturen via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie
4.7 De Deelnemer dient het EAN-nummer (nummer onder streepjescode beginnend met 06) en serienummer (nummer onder andere streepjescode beginnend met S/N) dat te vinden is op onderkant verpakking uit te knippen. Van het uitgeknipte deel dient een foto gemaakt te worden en ingediend te worden via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie. Vervolgens dient het uitgeknipte deel in envelop op te sturen naar onderstaand adres:
TomTom Sales
Tav Inruilactie ANWB
Oosterdoksstraat 114
1011DK Amsterdam
4.8 Het geldbedrag wordt uiterlijk op 15 mei 2020 overgemaakt naar de Deelnemersrekening via een bankoverschrijving.
(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080)

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door sylvesterb »

yvo2020 schreef:
04 apr 2020 13:00
Mijn vraag om opheldering ligt nu, na dreigen met RADAR’ bij het management.
De illusie of dat dreigen met "Radar" enig effect heeft. De kans dat Radar een cashback actie behandeld in haar televisie uitzending waarbij de gegevens niet zijn binnengekomen bij de ANWB is nihil.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hebt u aan Radar toestemming gevraagd om hen in te mogen zetten bij uw dreigementen?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

yvo2020 schreef:
04 apr 2020 13:00
Zijn er meer mensen die van deze actie gebruikt hebben gemaakt? Ik ben heel benieuwd naar de ervaring. Is mijn ervaring uniek of probeert TomTom stelselmatig om de terugbetaling te blokkeren?
Niet van deze actie, maar als u in het zoekvenster "cashback" zou intypen heeft u uren leesplezier.

Waarom zou de ANWB stelselmatig de betalingen blokkeren? Schijnbaar zijn uw gegevens bij de post verloren gegaan. En dat is niet de schuld van de ANWB. Mosterd na de maaltijd, maar de tip die altijd gegeven wordt bij een cashback actie, maar een foto of een kopie van wat u verzend. Mocht het fout gaan hebt u de codes nog.

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door Kolibrie »

4.7 De Deelnemer dient het EAN-nummer (nummer onder streepjescode beginnend met 06) en serienummer (nummer onder andere streepjescode beginnend met S/N) dat te vinden is op onderkant verpakking uit te knippen. Van het uitgeknipte deel dient een foto gemaakt te worden en ingediend te worden via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie.

Heeft u de gemaakte foto dan niet meer om dat ean nummer en serienummer nog eens op te sturen?

Kees Bruné
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2020 17:44

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door Kees Bruné »

Bij mij ook geen reactie meer alles opgestuurd en terugbetalen dus niet.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees Bruné schreef:
11 aug 2020 17:48
Bij mij ook geen reactie meer alles opgestuurd en terugbetalen dus niet.
Da's wel héél summier :D als je advies wilt, helpt het om concreter te zijn.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Kees Bruné schreef:
11 aug 2020 17:48
Bij mij ook geen reactie meer alles opgestuurd en terugbetalen dus niet.
Hebt u ook geen bevestiging gehad dat het ontvangen is? In dat geval is het zeer aannemelijk dat er niets ontvangen is en kan er ook niets in behandeling genomen gaan worden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Vele geld terug acties hebben vaak zulke lastige voorwaarden en alles moet U foutloos doen en zij doen vaak maar wat....
Alles bewaren tot je eindelijk geld hebt, daarom sla ik ze vaak over en koop wel elders met normale korting!

Zowel Tom Tom als ANWB verliezen hun goede naam door tussen firma met flut voorwaarden.
voor een verouderde gewoon gelijk €50,- korting maar niet via lastige gezeur en kans op fouten en niets....

Kees Bruné
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2020 17:44

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door Kees Bruné »

Ook nu nog steeds geen reactie meer van tomtom nogmaals alles opgestuurd en niets meer van gehoord.
Lijkt mij een slechte actie van tomtom en slechte betaler.
Hij is nu in de aanbieding voor 119 euro .
Geen gezeur om een cashback dat werkt niet.

ervinhaney
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 okt 2020 15:59

Re: TomTom cashbackactie via de ANWB

Ongelezen bericht door ervinhaney »

yvo2020 schreef:
04 apr 2020 13:00
‘ Ruil bij de aanschaf van een TomTom GO Essential 5" bij ANWB een oud navigatiesysteem in en ontvang €50,- cashback’.

Alles gedaan zoals vermeld bij onderstaande eisen.
In mijn TomTom account staat nog steeds dat gegevens ontbreken.
Na herhaalde e-mails met alle gegevens en foto’s blijven de door mij opgestuurde nummers (zie punt 4.7) blijkbaar onvindbaar. Ik kan natuurlijk ook niets opnieuw opsturen, want de originele nummers heb ik via de post verstuurd.
Mijn vraag om opheldering ligt nu, na dreigen met RADAR’ bij het management.

Zijn er meer mensen die van deze actie gebruikt hebben gemaakt? Ik ben heel benieuwd naar de ervaring. Is mijn ervaring uniek of probeert TomTom stelselmatig om de terugbetaling te blokkeren?

(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080:)
Deelnemers moeten aan onderstaande eisen voldoen om in aanmerking te komen voor de Promotie:
4.1 De Deelnemer moet een TomTom Promotioneel Product kopen bij een van de Geautoriseerde Deelnemende Verkooppunten (ANWB).
4.2 De Promotie is geldig op aankopen binnen Nederland tussen 1 maart en 29 maart 2020 door een Deelnemer ("Aankoopperiode").
4.3 De Deelnemer dient binnen 7 dagen na aankoop zich te registreren. Bij aankoop op 29 maart 2020 is de laatste mogelijkheid om te registreren dan ook 5 april 2020 en geldt als "laatste Registratiedatum".
4.4 In geval van inconsistenties heeft de Deelnemer de mogelijkheid om correcties of wijzigingen aan te brengen tot 15 april 2020.
4.5 De Deelnemer is verplicht om een oud navigatiesysteem in te leveren en tijdens de registratie is de Deelnemer verplicht de merknaam op te geven van het ingeleverde product.
4.6 De Deelnemer dient een foto of scan van het aangeschafte product in te sturen via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie
4.7 De Deelnemer dient het EAN-nummer (nummer onder streepjescode beginnend met 06) en serienummer (nummer onder andere streepjescode beginnend met S/N) dat te vinden is op onderkant verpakking uit te knippen. Van het uitgeknipte deel dient een foto gemaakt te worden en ingediend te worden via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie. Vervolgens dient het uitgeknipte deel in envelop op te sturen naar onderstaand adres: 192.168.0.1 routerlogin 192.168.10.1
TomTom Sales
Tav Inruilactie ANWB
Oosterdoksstraat 114
1011DK Amsterdam
4.8 Het geldbedrag wordt uiterlijk op 15 mei 2020 overgemaakt naar de Deelnemersrekening via een bankoverschrijving.
(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080)
Hoe werkt het terugbetalingsproces? Kunnen de retouren gemakkelijk worden ingenomen?

Gesloten