LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Leo,


Zoals te zien is heeft u reeds 2334 keer gereageerd op verschillende topics, het is waarschijnlijk een onderdeel van uw dagelijkse bezigheden om te reageren op alle voorkomende onderwerpen, ook die waar u geen kennis van heeft. Het is volstrekt duidelijk dat u geen voorstander bent van professioneel beveiligen, noch heeft u er verstand van.

Wij geven graag antwoord op vraagstukken, maar u wilt duidelijk uw eigen mening naar voren brengen, iets wat in onze ogen niks toevoegt aan het originele Topic. Als u twijfelt aan NCP erkende alarmsystemen raden wij u aan om eens contact op te nemen met het NCP of andere beveiligingsbedrijven, deze zullen allen bevestigen wat wij al eerder stelden.

Mocht u nog (inhoudelijke) vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen op het in bovenstaand bericht genoemde telefoon nummer of langs komen op één van onze vestigingen. Wij hebben de koffie klaar staan en kunnen al uw vragen beantwoorden en mogelijk het ongeloof wegnemen.

Met vriendelijke groet,

Uw Huis Veilig

nanda80
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 dec 2008 16:33

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door nanda80 »

Dit verkoop praatje laat mij sterk denken aan de werk wijze van Essent Beveiliging. (en ik spreek uit ervaring)

Persoonlijk zou ik nooit 5 jaar aan een contract vast willen zijn.
Waarom moet je een 5 jaar contract af gaan? Volgens mij moet je ook de installatie kosten betalen. Gratis systeem is nooit gratis. Kosten worden gewoon verwerkt in de "abbonnements" kosten.
Ik geloof nooit in het woord gratis, totdat ik een contract heb gezien met de voorwaarden.

Ik heb het beste alarm systeem :) 2 honden :) En ja ook heb ik een normaal alarm systeem, is die aangesloten aan een centrale, heb ik een abonnement... nee... wordt ik gewaarschuwd wanneer het afgaat... JA, dan is het mijn keuze of ze er naar toe gaan en dan betaal ik £35 als kosten...
Abonnements kosten betaal je gewoon voor lucht...

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Leo The Emperor schreef:
Wij geven graag antwoord op vraagstukken
Begin daar dan een keer mee, in plaats van al die nietszeggende reclame teksten die jullie iedere keer hier plaatsen en stop eens met mensen op slinkse wijze 2450 euro uit de zak proberen te praten.
Volledig mee eens Leo, het is een geweldig produkt pfff bla bla bla maar op echte vragen worden geen antwoorden gegeven.

Goede raam en deursluitingen is heel belangrijk een alarm is voor het doosnee gezin nergens voor nodig.
En als ze echt bij u binnen willen komen dan komen ze toch wel binnen met of zonder alarm.

mape
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2012 07:39

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mape »

Net gebeld met uwhuisveilig.nl nou tot 2x toe de telefoon opgenomen en er wordt niks gezegt en na een minuut wordt hij er op gegooit... dit is mijn man van de week ook al een aantal keren overkomen... lekkere organisatie!
en straks zit ik vast aan iets wat ik totaaaaal niet wil, want die 8dgn verstrijken zo echt wel

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste mape,

onze excuses voor het ongemak, zojuist al contact gehad met KPN en er blijkt een telefoonstoring in een heel gebied van Almere. Dit ligt helaas buiten onze macht. U kunt eventueel een mail sturen met de vraag en vermeld uw gegevens a.u.b. zodat wij dit direct voor u na kunnen kijken. ([email protected])

We hebben van KPN begrepen dat ze er druk mee bezig zijn.

Met vriendelijke groet,

Uw Huis Veilig

mape
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2012 07:39

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mape »

wordt mij dit vandaag dan nog bekend gemaakt, net mail verstuurd!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

mape schreef:wordt mij dit vandaag dan nog bekend gemaakt, net mail verstuurd!
En vandaag nog iets van ze gehoord Mape ?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door dhc »

Uw Huis Veilig schreef:Beste mape,

onze excuses voor het ongemak, zojuist al contact gehad met KPN en er blijkt een telefoonstoring in een heel gebied van Almere. Dit ligt helaas buiten onze macht. U kunt eventueel een mail sturen met de vraag en vermeld uw gegevens a.u.b. zodat wij dit direct voor u na kunnen kijken. ([email protected])

We hebben van KPN begrepen dat ze er druk mee bezig zijn.

Met vriendelijke groet,

Uw Huis Veilig
Lulkoek! vandaag met diverse contacten in en om Almere gebeld via de KPN, geen enkel probleem!
je probeert dus onder de opzegging uit te komen door een externe factor de schuld te geven?
Schaam je!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

dhc schreef:
Lulkoek! vandaag met diverse contacten in en om Almere gebeld via de KPN, geen enkel probleem!
je probeert dus onder de opzegging uit te komen door een externe factor de schuld te geven?
Schaam je!
Lol :lol: :P :lol:

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Leo The Emperor schreef:Het kan ook nooit echt moeilijk zijn. na 4 dagen ben je immers al beveiligingsadviseur :
Sollicitatieprocedure
Een eerste selectie zal plaatsvinden op basis van jouw CV en motivatie. Naar aanleiding daarvan nemen we telefonisch contact met je op voor een korte kennismaking. Hebben we daar van beide kanten een goed gevoel over, dan nodigen we je uit voor een eerste kennismaking op ons hoofdkantoor in Almere. Tijdens een bedrijfspresentatie zullen we meer vertellen over de achtergrond van Uw Huis Veilig, de producten en diensten die wij verkopen en de carrière mogelijkheden die wij voor je hebben. Is het wederom van beide kanten positief, dan volgt er een tweede gesprek. Voordat je gaat starten volgt er een 4 daagse training tot beveiligingsadviseur. Deze training zal plaatsvinden op ons hoofdkantoor in Almere. Rond je deze training met goed gevolg af, dan verwelkomen wij je graag in ons team!
En ze vragen niet eens een bewijs van goed gedrag !? :shock:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Het is telefonische verkoop enzo, dus dat zijn altijd van die kanslozen wie denken iets bereikt te hebben als "belastingadviseur" terwijl ze niet beseffen dat als ze een paar keer niet het aantal verkopen wat er vanuit de organisatie verwacht wordt kunnen bereiken, ze ook binnen 1 dag weer op straat staan.

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door agnesm »

Hahaha ik woon in Almere en geen enkel probleem hier.
Smoesje nummer zoveel?

mape
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2012 07:39

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mape »

Ik heb idd reactie gehad gistermiddag, en gistermiddag nog maals een extra mail gestuurd naar info mail adres... en ze zeggen dat het is behandeling is en dat ik binnen 2wkn bericht krijg...

Die storing is idd lulkoek, want mijn man heeft ook aantal keren geprobeerd afgelopen week en dan gebeurde het zelfde...

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

mape schreef:Ik heb idd reactie gehad gistermiddag, en gistermiddag nog maals een extra mail gestuurd naar info mail adres... en ze zeggen dat het is behandeling is en dat ik binnen 2wkn bericht krijg...

Die storing is idd lulkoek, want mijn man heeft ook aantal keren geprobeerd afgelopen week en dan gebeurde het zelfde...
Raar dat Uw Huis Veilig hier wel telkens kon reageren maar het kan
wel tot 2 weken duren voor je bericht krijgt. :shock:
Maar maak je geen zorgen, je hebt kunnen lezen wat oa Leo geschreven heeft.
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 23 mar 2012 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Leo The Emperor schreef:
Maar maak je geen zorgen, je hebt kunnen lezen wat oa Nevermind geschreven heeft.
Huh, Nevermind heeft helemaal niet op dit topic gereageerd?
Sorry, ik bedoelde eigenlijk jou. :oops:

Gesloten