LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Satel,

Wij bieden enkel hoogwaardige systemen aan welke aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoen zoals een EN nummer en een NCP keuring. Dit zijn, zoals u als kennelijke vakman ook weet, de 2 hoogste keuringen voor beveiligings apparatuur. Wij hebben enkel MBV of TBV gediplomeerde monteurs om de installatie vakkundig op te leveren. Dit is ook verplicht volgens de bekende regelgeving. Gezien onze systemen worden aangesloten op een door het ministerie erkende alarmcentrale, welke in de nodige gevallen ook doormeld naar de hulpdiensten, leveren wij dus enkel de kwaliteit die daarvoor vereist is. Ook bieden wij een uitgebreide garantieperiode zowel op het installatiewerk als op de beveiligingscomponenten. Wij staan voor onze kwaliteit.

Dat u hier mensen aanraad om met uw bedrijf zaken te doen en niet met ons bedrijf of de Nuon zal iedereen begrijpen. Het is echter onnodig om dit te doen door hier onwaarheden te vermelden. Wij bieden het beveiligingsconcept erg voordelig aan om een groot publiek te kunnen bedienen. U mag daar het drievoudige voor rekenen, maar als uw apparatuur dezelfde keurmerken heeft en dus aan dezelfde kwaliteitseisen voldoet is in onze optiek het enige verschil de prijs die de klant ervoor betaalt. Aan de klant dus de keuze..

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig
Laatst gewijzigd door Uw Huis Veilig op 28 jul 2014 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

satel
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 mei 2014 15:48

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door satel »

Ze blijven maar smoezen verzinnen gewoon nooit in zee gaan met dit soort grappenmakers ze hebben totaal geen oog voor beveiliging er zijn tientallen installateurs die veel beter zijn en hun vak begrijpen neem nou nooit van die snelle jongens zoals uw huis veilig die verkopen speelgoed wat hun nog geen 200 euro kost het gezegde is in de beveiliging voor dat geld mag je ook niks verwachten ik zit al 25 jaar in dit vak en beveiliging komt echt veel meer bij kijken ze weten er echt geen enkele snars van neem een echte installateur.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Satel,

Wij bieden enkel hoogwaardige systemen aan welke aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoen zoals een EN nummer en een NCP keuring. Dit zijn, zoals u als kennelijke vakman ook weet, de 2 hoogste keuringen voor beveiligings apparatuur. Wij hebben enkel MBV of TBV gediplomeerde monteurs om de installatie vakkundig op te leveren. Dit is ook verplicht volgens de bekende regelgeving. Gezien onze systemen worden aangesloten op een door het ministerie erkende alarmcentrale, welke in de nodige gevallen ook doormeld naar de hulpdiensten, leveren wij dus enkel de kwaliteit die daarvoor vereist is. Ook bieden wij een uitgebreide garantieperiode zowel op het installatiewerk als op de beveiligingscomponenten. Wij staan voor onze kwaliteit.

Dat u hier mensen aanraad om met uw bedrijf zaken te doen en niet met ons bedrijf of de Nuon zal iedereen begrijpen. Het is echter onnodig om dit te doen door hier onwaarheden te vermelden. Wij bieden het beveiligingsconcept erg voordelig aan om een groot publiek te kunnen bedienen. U mag daar het drievoudige voor rekenen, maar als uw apparatuur dezelfde keurmerken heeft en dus aan dezelfde kwaliteitseisen voldoet is in onze optiek het enige verschil de prijs die de klant ervoor betaalt. Aan de klant dus de keuze..

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Certificeringen, labels, nummers, je koopt er niets voor... Een *** SGK slot zou ook 5 minuten vertragend zou moeten werken. 50% van deze sloten zijn binnen 30 seconden te trekken of the kloppen. Koop een slot met trek en klop beveiliging en betaal geen cent extra voor de *** SGK.

Gezond verstand prefereert ook hier. Het systeem van UHV kost over 5 jaar ruim 4000,-- euro is kinderlijk eenvoudig te saboteren en ook hebben we vast gesteld dat UHV of Securitas nooit uitrijd bij een alarm.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

door Uw Huis Veilig » 09 jul 2014 16:59

Beste Kado,

zoals reeds eerder door ons aangegeven na andere uitspraken die u heeft gepost, kloppen de stellingen niet zoals u die hier uit.

Het alarmsysteem en de bijbehorende dienstverlening is vele malen voordeliger dan uw vermelde prijzen. Wat het exact kost hangt af van factoren zoals de oppervlakte en gevelopeningen van de te beveiligen woning, het pakket van diensten en de wensen van de klant. Desalniettemin is de prijs veel voordeliger dan door u aangegeven, ook bij de meest uitgebreide opties die wij bieden.

Het systeem is niet te Jammen, hier is het systeem tegen beveiligd.

Securitas zal zich exact houden aan de regelgeving omtrent het afhandelen van alarmen en zal dus altijd opvolging geven zoals tevens is omschreven in de handleiding welke onze klanten ontvangen. Dit is voor een erkende PAC (alarmcentrale) zoals die van Securitas zelfs vastgelegd in regelgeving, de Wet PBR.

De Wet PBR

De wet Particuliere Beveiligingsbedrijven en Recherchebureaus (wet PBR):
In de wet PBR is geregeld wat wettelijk gezien een verplichting is voor beveiligingsbedrijven en recherchebureaus, alvorens zij hun werkzaamheden mogen uitoefenen. Zo is geregeld dat er bepaalde vakdiploma's aanwezig moeten zijn bij medewerkers van beveiligingsbedrijven. Ook is een verplichte screening van medewerkers noodzakelijk, waardoor de betrouwbaarheid van deze medewerkers vast staat. Veelal gaat dit om de verklaring van betrouwbaarheid. Deze heeft een geldigheid van 3 jaar.


In het geval dat de contactpersonen van onze klant niet bereikbaar zijn en de melding betrekking heeft op inbraak, brand of paniek, dan zal de surveillance altijd geheel kosteloos uitrijden naar de betreffende woning, dit is onderdeel van de dienstverlening zoals wij die aanbieden.

In geval van een geverifieerde melding, zowel bij een technische verificatie danwel door een persoon op locatie, dan zal Securitas tevens doormelden naar de betreffende hulpdiensten zoals de politie. Deze zullen de melding op waarde inschatten en hulp bieden waar nodig.

Wij staan voor de kwaliteit van het alarmsysteem en Securitas.

Particuliere Alarmcentrale (PAC)

Een PAC:
Een Particuliere Alarmcentrale heeft een belangrijke rol in de veiligheidsketen. Bij een PAC werken professionals, die precies weten wat er gedaan moet worden bij een alarmering naar aanleiding van bijvoorbeeld een inbraak, een overval of een brand. De PAC handelt niet alleen bij alarmeringen, maar speelt ook een belangrijke rol bij het registreren van gebeurtenissen. Dit is voor justitie en opsporing erg belangrijk bij het vinden van de mogelijke dader(s). Een PAC is dan ook onmisbaar in de veiligheidsketen.

Erkend vanuit de wet:
Een PAC krijgt zijn vergunning en erkenning vanuit het Ministerie van Justitie. Een justitieel erkende Pac voldoet dan ook aan de eisen van de Wet PBR.
(bron VEB)
Uw Huis Veilig

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Zucht. U heeft al twee keer toegegeven dat uw systeem te jammen is. En nu is het weer niet te jammen. Weer zeggen dat het systeem geen 4000- euro kost. U weet dat het strafbaar is om uw klanten een verkeerde voorstelling van de kosten te maken. Geef liever aan welke van de genoemde verborgen kosten niet klopt.

Kado schreef:Beste UHV,

Op pagina 23 geeft u toe dat het systeem te jammen is.
Al is de leugen nog zo snel.......
Uw Huis Veilig schreef:
U heeft gelijk dat met de juiste middelen nagenoeg elk beveiligingssysteem, zowel bouwtechnisch als elektronisch is te omzeilen. Zo is het allerbeste slot te openen door juist gereedschap en de juiste persoon. Echter betreft dit veelal illegale handelingen en illegale middelen, zoals ook de door u beschreven "GSM JAMMER" welke illegaal is in Nederland en dus niet zomaar verkocht wordt

UwHuisVeilig
Geeft je te denken wie er nog voor een bedrijf met deze cultuur wil werken.
Nieuwe medewerkers lezen dit forum ook, wil je daarna nog voor UHV werken dan moet je wel uit een bepaald hout gesneden zijn.

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Beste UHV, Nogmaals de vraag welke kosten zijn onterecht opgenomen?
Kado schreef:Dit product kost U 4240,00 Euro

Hieronder de onderbouwing van dit bedrag.

3112,- Abonnements kosten. Berekend
800,- Onderhouds contract. Berekend
229,- Installatiekosten. Overgenomen van het contract
99,- Aansluitkosten meldkamer Overgenomen van het contract

Abonnement: U tekent voor 5 jaar voor 44,95 maar wat de verkoper achterhoudt is dat Uwhuisveilig het maandbedrag jaarlijks verhoogd. Het hoofdkantoor bevestigd dit maar zegt zich te beperken tot een inflatiecorrectie. In 2013 was het maandbedrag 41,95 en is in 2014 met 7,2% verhoogt. Mooie inflatie kent Uweigenhuis. Trek je dit door dat betaalt U aan het eind van de 5 jaar ruim 59 euro per maand. In totaal bent U dan aan abonnementskosten 3112,- kwijt.

Onderhoudscontract: 135 euro per jaar. Komt de verkoper pas mee als het hoofdcontract getekend is en de installatie geplaatst is. Is niet verplicht om af te nemen. Wat de verkoper achterhoudt is dat ondanks het onderhoudscontract u nog steeds moet betalen voor onderhoud. Wederom door het hoofdkantoor van Uwhuisveilig bevestigd. Uw betaald voor gepland en ongepland onderhoud voorrijkosten a 25 euro per keer. Ook bij defecten die zich na een jaar voordoen zijn de kosten voor u. Voor mijn berekening 5x135 + 5x25 = 800,-

Wilt u of moet u voortijdig van het contract af dan moet u de restmaanden minus een korting afkopen. Uwhuisveilig geeft geen inzage in de berekening van dit afkoopbedrag.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

Kado schreef:Beste UHV, Nogmaals de vraag welke kosten zijn onterecht opgenomen?

Dit product kost U 4240,00 Euro

inderdaad, zoiets zal de berekening eruit gaan zien. :wink:

ik ben zelf beveiligingsinstallateur en heb aantal jaar als hoofdmonteur via een werkgever onder de vlag van een grote Energieleverancier gewerkt. Deze installeerden standaard een Infinity paneel met draadloze detectoren uit hun eigen HOME beveiligingsafdeling, die helemaal apart stond van de rest van hun onderneming. + hadden hun eigen PAC hiervoor opgericht.

Hoewel dit niet UHV was, was de werkwijze haast identiek en werd er erg veel verdiend aan de meldkamercontracten en aankoop basissysteem van +/-600€, geen garanties op bij-producten, en veel verdienen op storingsmeldingen terwijl de klant wel garantie had. >. maar dan alleen op de hoofdprint en niet op de melders!!!
Gladde verkopers/adviseurs die voor ons als installateur de weg alvast "bewandelden" bij de toekomstige klant. Dan kwam je vaak binnen bij de klant en er klopte werkelijk niets van!! Ik kan daar verhalen over schrijven maar doe dat niet hier. :mrgreen: Dan moest je al je kennis/info/mensenkennis erbij slepen om toch nog een redelijk deugend systeem te plaatsen, hetgeen heel erg veel overlegtijd kostte met 2 partijen.


Maar iets anders..heel simpel eigenlijk, voor klasse 2 in een woonhuis [onder een bepaalde inboedelwaarde] is het helemaal niet verplicht om een doormelding op AL-1 naar een PAC te hebben! alleen een sirene en flitslicht is genoeg voor een inboedelverkeringspolis aan je alarmsysteem te kunnen koppelen.

Ik denk zonder te overdrijven dat ik in mijn eentje met 2/3 installaties per dag zeker wel 800 installaties gedaan heb in die paar jaar.
Dit was gewoon winst maken/ een zeer marketingtruuc en had niets meer te maken met de mensen een veilig gevoel geven, maar gewoon ordinair zakken met geld vullen.


toen ik opgegeven moment dat door kreeg bij deze werkgever en de zaken minder gingen als eerst... dat krijg je vanzelf als de particuliere beveiligingsmarkt aan het verzadigen is>> ben ik daar weggegaan en heb daar nooit [afgezien van leuke collega's] spijt van gehad. Ik kon niet meer achter de product en de werkwijze staan. Het product kwam uit Israël [ergens uit die uithoek] en kostte inkoop nog geen 10e als waar het voor verkocht werd... ook batterijen gingen voor het 10-voudige over de toonbank.
daar kwam ik pas veel later achter.

Ik kan dus uit eerste hand+ uit ervaring zeggen hoe dit er achter de schermen aan toe gaat.
en dat is niet fraai...
Zelfs een keer een Targetparty gehad bij deze Energieleverancier.. en ze waren blij! :roll: :lol:

nooooiiitt aan beginnen aan die gladde praatjes.
advies, neem het ter harte van iemand die achter de schermen heeft gekeken. :wink:
Laatst gewijzigd door jerwarm op 29 jul 2014 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

Uw Huis Veilig schreef: jadajadajada
prachtige praatjes, doch u bent precies hetzelfde als wat ik al dacht;
namelijk niet te vertrouwen, het gaat u hoogstwaarschijnlijk alleen om geld/winst binnenslepen.
e.e.a. is ook al te zien hoe u een kandidaat recruteert [althans probeert] om in uw verkoopteam van adviseurs te komen werken.
gelukkig heeft de beste man het afgewezen anders had ie veel mensen bedroefder gemaakt als dat ze nu waren!


jammer hoor.
Er is een keer een verkoper aan mijn deur geweest een tijd geleden, [geen UHV, wel dezelfde strekking] ik heb hem zulke vragen gesteld dat hij bijna tranen in z'n ogen kreeg en afdroop.
kom maar eens langs UHV. :lol: :mrgreen:

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

satel schreef:U huis veilig blijft maar om de hete brei heen draaien ze hebben alleen maar troep want iedereen die ik ken met zo'n systeem heeft klachten ze lossen het niet op en kan ook niet het systeem is afval veel valse meldingen ik zit al ruim 25 jaar in dit vak en ik noem dit snel geld jongens die denken ik verkoop snel installeer baar alarm in 1 dag en foetsie het lijkt goedkoop maar het is vreselijk duur het alarm kost voor hun nog geen 200 euro en als ik vertel dat een professioneel systeem al ruim het 3 voudige kost kan dit dus nooit deugen alleen al de goedkeuring kost al duurder een keuring voor een goedgekeurd systeem kost al 15.000 euro voor de importeur en dan het systeem zelf kost fabriek af al veel meer dan 200 euro een goed bediendeel kost al meer dus ze verkopen lucht ik wil het wel demonstreren hoe snel ik het alarm onklaar heb van uwhuisveilig wat een troep net als Nuon.
dan is elke euro 1 te veel neem gewoon een goede betrouwbare installateur met kennis niet deze snelle jongens.

amen!!! helemaal mee eens. 8)


ps; ik vraag me trouwens af of er bij deze "installatie";

een detector zit op de meterkast waar CCS in hoort te zitten
een gescrambelde supervisie tussen melder/ontvanger van max 4 uur [20 min]
of de CCS een stalen behuizing heeft en niet van plastic is
of het inloopgebied minimaal een detector op ingang en ruimtelijk heeft zitten
of sirene sab beveiligd is
hoelang de battspfunctie is...
of codebediendeel is gescheiden van de hoofdkast en bedraad is ipv draadloos wat niet eens mag.


ik denk het allemaal niet eigenlijk.
ik houd het express een beetje vaag, zul je wel begrijpen. :wink:
Laatst gewijzigd door jerwarm op 29 jul 2014 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

Uw Huis Veilig schreef:
door Uw Huis Veilig » 09 jul 2014 16:59

Beste Kado,

zoals reeds eerder door ons aangegeven na andere uitspraken die u heeft gepost, kloppen de stellingen niet zoals u die hier uit.

Het alarmsysteem en de bijbehorende dienstverlening is vele malen voordeliger dan uw vermelde prijzen. Wat het exact kost hangt af van factoren zoals de oppervlakte en gevelopeningen van de te beveiligen woning, het pakket van diensten en de wensen van de klant. Desalniettemin is de prijs veel voordeliger dan door u aangegeven, ook bij de meest uitgebreide opties die wij bieden.

Het systeem is niet te Jammen, hier is het systeem tegen beveiligd.

Securitas zal zich exact houden aan de regelgeving omtrent het afhandelen van alarmen en zal dus altijd opvolging geven zoals tevens is omschreven in de handleiding welke onze klanten ontvangen. Dit is voor een erkende PAC (alarmcentrale) zoals die van Securitas zelfs vastgelegd in regelgeving, de Wet PBR.

De Wet PBR

De wet Particuliere Beveiligingsbedrijven en Recherchebureaus (wet PBR):
In de wet PBR is geregeld wat wettelijk gezien een verplichting is voor beveiligingsbedrijven en recherchebureaus, alvorens zij hun werkzaamheden mogen uitoefenen. Zo is geregeld dat er bepaalde vakdiploma's aanwezig moeten zijn bij medewerkers van beveiligingsbedrijven. Ook is een verplichte screening van medewerkers noodzakelijk, waardoor de betrouwbaarheid van deze medewerkers vast staat. Veelal gaat dit om de verklaring van betrouwbaarheid. Deze heeft een geldigheid van 3 jaar.


In het geval dat de contactpersonen van onze klant niet bereikbaar zijn en de melding betrekking heeft op inbraak, brand of paniek, dan zal de surveillance altijd geheel kosteloos uitrijden naar de betreffende woning, dit is onderdeel van de dienstverlening zoals wij die aanbieden.

In geval van een geverifieerde melding, zowel bij een technische verificatie danwel door een persoon op locatie, dan zal Securitas tevens doormelden naar de betreffende hulpdiensten zoals de politie. Deze zullen de melding op waarde inschatten en hulp bieden waar nodig.

Wij staan voor de kwaliteit van het alarmsysteem en Securitas.

Particuliere Alarmcentrale (PAC)

Een PAC:
Een Particuliere Alarmcentrale heeft een belangrijke rol in de veiligheidsketen. Bij een PAC werken professionals, die precies weten wat er gedaan moet worden bij een alarmering naar aanleiding van bijvoorbeeld een inbraak, een overval of een brand. De PAC handelt niet alleen bij alarmeringen, maar speelt ook een belangrijke rol bij het registreren van gebeurtenissen. Dit is voor justitie en opsporing erg belangrijk bij het vinden van de mogelijke dader(s). Een PAC is dan ook onmisbaar in de veiligheidsketen.

Erkend vanuit de wet:
Een PAC krijgt zijn vergunning en erkenning vanuit het Ministerie van Justitie. Een justitieel erkende Pac voldoet dan ook aan de eisen van de Wet PBR.
(bron VEB)
Uw Huis Veilig

oja? en NCP keur producten, gebruikt u die eigenlijk wel??
dat lees ik echt nergens in dit verhaal. :shock:
Wij bieden enkel hoogwaardige systemen aan welke aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoen zoals een EN nummer en een NCP keuring. Dit zijn, zoals u als kennelijke vakman ook weet, de 2 hoogste keuringen voor beveiligings apparatuur
lijkt erop van wel, en de en50131 norm?


leuk dat er alleen een GSM jammingmelding gegeven wordt op het systeem, terwijl het systeem die meldingen juist zou moeten kunnen doormelden op een andere manier op het moment van jammen.
een soort van; paard achter de wagen spannen. :arrow:

mcbkjs
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mei 2014 11:02

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mcbkjs »

Heb na 2 telefoontjes waar ze totaal de afdeling customer care niet kende en ze mij nog steeds moeten terug bellen en een mail waar ik na weken het bericht kreeg dat ik het idd kan afkopen voor nu een bedrag van 1150 euro.
Had ze uitgelegd dat ik de maandelijkse kosten al niet meer kan betalen dus denken ze wel dat ik even zoveel geld heb. Echt belachelijk. Maar weet nu echt niet meet wat ik moet doen. Heb via deze site een pb gestuurd naar degene die van uw huis veilig had gereageerd dat dit toch niet echt een oplossing is. Hoop dat ze er nog wat aan kunnen doen want ben inmiddels echt radeloos. Weet niet meer wat ik moet doen.
Je had gevraagd of ik het je even wilde laten weten hoe alles loopt dus bij deze
Groetjes monica



quote="Leo The Emperor"]
mcbkjs schreef:Hallo uwhuisveilig

Ik heb nu 2 jaar geleden een verkoper aan de deur gehad en heb het systeem ook genomen. Mijn dochter had toen net een gewapende overval meegemaakt en was erg bang ook in huis. Daarom was ik er heel tevreden mee maar had de verkoper ook duidelijk gezegt dat ik maar een kleine uitkering heb en niet weet of ik het kan blijven betalen. Hij heeft mij toen gezegt dat als ik het niet meer kan opbrengen ik hem of de zaak zelf kan bellen en dat alles weg gehaald wordt. Dit heb ik vorig jaar al gedaan maar kreeg bij hem geen gehoor ook niet op mailtjes en smsjes.
Ik heb toen een brief naar jullie kantoor gestuurd en het uitgelegd. Als antwoord kreeg ik dat ik die 5jaar kan afkopen voor ongeveer 3000 euro.

Maar als ik uitleg dat ik het niet meer kan betalen zeggen jullie gewoon dat daar niets aan te doen is.

Omdat mijn dochter nu net 18 is geworden krijg ik geen kinderbijslag en kind gebonden budget meer wat +_ 200 euro in de maand is. Zij studeert nog en heeft zelf geen inkomen en ik heb zelf een uitkering van 1076 euro per maand dus je kunt wel begrijpen dat 35 euro per maand voor de meldkamer bijna mijn wekelijkse boodschappen zijn.
Kunnen jullie alstublieft niet wat voor mij doen ik loop nu al achter met de betalingen omdat ik het echt niet meer kan betalen.

Hebben nog meer mensen soms deze problemen. Als je de maandkosten van 35 euro al niet kan betalen hoe verwachten ze dat je wel even 3000 euro kan betalen.

HELP MIJ PLEASE
@mcbkjs laat hier gaarne even weten wat de uitkomst van jullie gesprek is?[/quote]

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Beste mcbkjs,

Helaas zijn jullie niet het enige slachtoffer. Vreselijk dat UHV zich zo opstelt.. We zien dat zij agressief verkopen aan minder draagkrachtigen en ze vervolgens al een citroen uitpersen als ze niet kunnen betalen.

De wet zegt dat colportage strikt verboden is bij mensen waarvan men weet of redelijkerwijs kan vermoeden dat zij niet over voldoende financiele draagkracht beschikken.

Kunnen jullie daar wat mee?

Even een andere vraag, kunnen jullie het eerste afkoop voorstel delen? Klopt het dat er nog 3 jaar op het contract stond en dat UHV daar 3000 voor wilde hebben?

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Leo,

Wij reageren op elke serieuze vraag, zowel op dit forum als via elk ander medium.
Elke klant is voor ons belangrijk en dus ook elke op- of aanmerking nemen we serieus.
Indien wij iemand redelijkerwijs kunnen helpen doen we dat.

De meeste reacties op dit forum komen van critici zoals uzelf en ook daar geven we regelmatig antwoord op. Dit maakt het aantal reacties op dit forum weliswaar behoorlijk, maar het aantal klachten van onze klanten minimaal.
Wij zijn juist erg content dat wij bijna geen klachten hebben en waar ze wel voorkomen, we ze nagenoeg altijd alsnog kunnen oplossen voor onze klanten.

Wij willen mensen helpen aan een veilig gevoel, daar staan we voor.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

Wij willen mensen helpen aan een veilig gevoel, daar staan we voor.
Een gevoel van schijnveiligheid zullen jullie bedoelen. Bovendien zijn er genoeg klachten te vinden over UHV.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Wantonisse
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2014 22:18

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Wantonisse »

Vanavond iemand op bezoek gehad van uhv. Zeer vriendelijk. Mocht, zoals net ik nu ook op het forum lees, aan mij een gratis alarmsysteem aanbieden als ik aan bepaalde voorwaarden voldeed, was namelijk een vorm van reclame.

Hij zou dat beslissen, aan het eind van gesprek, indien wij voldoende vertrouwen en interesse zouden hebben. Nu beslissen wij NOOIT tijdens zo een gesprek, en gaf dit vervolgens aan hem aan. Ik zei dus dat omdat wij NOOIT direct beslissen, zijn beslissing dus kennelijk automatisch nee zou zijn, zodat volgens mij het gesprek verder geen zin had. Hij bevestigde dat en stapte vervolgens ook direct op. Beetje vreemd als je vindt dat veiligheid van haard en huis echt belangrijk vindt.

Beetje jammer ook dat een op zich goede organisatie als Securitas zich verbindt aan een bedrijf als uhv

omgitsalive
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2014 01:11

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door omgitsalive »

Beste mensen van dit forum.

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een eigenlijk-duur-maar-speciaal-voor-mij-gratis geavanceerd en NCP keurmerk bevattend alarmsysteem incl link met de Securitas meldkamer

Op dit forum kom ik nogal wat ongenuanceerde reacties tegen. Staat u mij toe een evenwichtig beeld te schetsen van mijn ervaringen.

De verkoper aan de deur was een zeer nette Friese jongeman (zo tussen 25-29 jaar) die ons keurig te woord stond en naast zijn verkoopverhaal keurig antwoord gaf op alle vragen.

Het alarmsysteem was 'gratis' (anders ~2000 euro), maar een abonnement op de meldkamer was wel noodzakelijk. Dit werd pas erg laat in het gesprek genoemd, maar dat zie meer ik als een verkoopstrategie en heb ik geen principiële bezwaren tegen. Prijs van het abo komt neer op rond de 35 euro per maand, met wat extra installatiekosten. (optie 'B' voor de kenners). Alles werd netjes voorgerekend en doorgerekend naar 5 jaar (total cost of ownership), zodat een weloverwogen besluit genomen kon worden. Vandaag is alles netjes geïnstalleerd, compleet met boekjes, extra uitleg, codekaarten etc.

In het geheel geen negatieve ervaring!

Totdat... ik nav dit topic en met behulp van mijn vriend Google iets heb gevonden:
Ik hoop dat ik ter info (niet bedoeld ter reclame) het 'dure, geavanceerde en NCP keurmerk bevattende' beveiligingssysteem mag delen met u?

http://www.veiligwoonhuis.nl/Complete-kits-JA-60

300 euro, hele pakket.

Helaas...

Ik sta niet negatief tegenover het betalen voor een verbinding met een Alarmcentrale. Ook aansluitkosten, voorrijkosten, administratiekosten e.d. mogen in alle redelijkheid doorberekend worden.

Maar je krijgt bij UwHuisVeilig.nl dus geen state of the art nieuw gerenommeerd beveiligingssysteem twv 2000 euro... Je krijgt een 4,5 jaar oud Tsjechisch plastic doe-het-zelf pakket van 292 euro en 50 cent.

Morgen gaat de aangetekende brief op de bus.

Een goedenavond.

Gesloten