LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
HelenaMT
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2014 20:23

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door HelenaMT »

Anderhalve week terug, samen met mijn partner een gesprek gehad met een adviseur van uwhuisveilig/ securitas. Hij had natuurlijk een vlotte babbel, gratis alarminstallatie, allemaal wat je kan verwachten van een adviesgesprek, maar wij waren al een tijdje op zoek naar een alarmsysteem. Wij hadden wel degelijk intresse. Uiteindelijk kwamen de kosten ter sprake, en het zou gaan om een 5 jarig contract. Mijn partner en ik wilden er graag nog even over nadenken, even onder 4 ogen lees; pivacy! samen bespreken. Dit was NIET mogelijk. Eerder in het gesprek had de adviseur het nog zo uitgebreid gehad over hoe belangrijk privacy is, maar even met je partner overleggen, onder 4 ogen, dat is blijkbaar niet mogelijk.
Toen was ik er meteen klaar mee. Oke, prima, dan ging het over....
Toen kwam de uitleg over; 'ik ben NU in de wijk, en mag niet zomaar weer naar Uitgeest rijden later in de week'.
Duidelijk voor mij; low-budget bedrijf dus.
Ze wilde zo graag goede mond op mond reclame, maar dat hoeven ze van ons dus niet te verwachten!

Rens
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2014 10:56

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Rens »

Gisteren waren de mensen van huisveilig bij mij in de wijk ik moest direct tekenen (het was al in de avond de eerste keer dat ze aan belde en terugkomen was onmogelijk) of ik de korting wou of niet. Uiteindelijk overstag gegaan maar direct weer opgezegd omdat ik de voordeel er toch niet inzag. Het blijkt nu dat de verkoper bij mij onder iemands anders naam werkte met 2 verschillende nummers welke allebei niet van hem waren.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

HelenaMT schreef:Anderhalve week terug, samen met mijn partner een gesprek gehad met een adviseur van uwhuisveilig/ securitas. Hij had natuurlijk een vlotte babbel, gratis alarminstallatie, allemaal wat je kan verwachten van een adviesgesprek, maar wij waren al een tijdje op zoek naar een alarmsysteem. Wij hadden wel degelijk intresse. Uiteindelijk kwamen de kosten ter sprake, en het zou gaan om een 5 jarig contract. Mijn partner en ik wilden er graag nog even over nadenken, even onder 4 ogen lees; pivacy! samen bespreken. Dit was NIET mogelijk. Eerder in het gesprek had de adviseur het nog zo uitgebreid gehad over hoe belangrijk privacy is, maar even met je partner overleggen, onder 4 ogen, dat is blijkbaar niet mogelijk.
Toen was ik er meteen klaar mee. Oke, prima, dan ging het over....
Toen kwam de uitleg over; 'ik ben NU in de wijk, en mag niet zomaar weer naar Uitgeest rijden later in de week'.
Duidelijk voor mij; low-budget bedrijf dus.
Ze wilde zo graag goede mond op mond reclame, maar dat hoeven ze van ons dus niet te verwachten!
Hier dus wat er gebeurd met deze manier van verkopen/leuren op provisie basis. De adviseur geeft helemaal geen moer om u privacy, alleen u handtekening telt voor hem. Dat brengt geld op en een tweede gesprek kost alleen maar geld. Of ''uw huis veilig.nl'' nu een low-budget bedrijf is weet ik niet maar vasthouden aan deze wijze van contracten verkopen zitten grote nadelen waar ''uw huis veilig'' zoals gewoonlijk de ogen voor sluit. Denk dat u manier van reageren de enig juiste was, wegsturen. Als zelfs een onder 4 ogen gesprek niet kan/mag voor er beslist word over iets met een 5 jarige looptijd lekker wegwezen.

mcbkjs
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mei 2014 11:02

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mcbkjs »

Ik heb in mei of juni hier ook een bericht gepost met het verhaal dat ik nu ruim 2 1/2 jaar het systeem heb maar het gewoonweg niet meer kan betalen omdat mijn uitkering bijna het zelfde is als 5 jaar geleden maar alle kosten wel bijna verdubbeld zijn. Ik had al eerder uhv aan geschreven dat ik het graag wil beëindigen maar kreeg als reactie dat ik nog bijna 2000,00 euro moet betalen om het af te kopen. En jullie begrijpen dat als ik de maand kosten van 35 euro al niet meer kan missen ik zeker geen 2000 euro heb. Uhv heeft mij toen op deze forum beloofd dat als ik contact op neem met customer care er echt een oplossing voor te vinden is.
Nou ik heb begin juli eerst 2 keer gebeld en er is geen customer care afdeling maar ik zou terug gebeld worden. Zit nu echter nog te wachten. Maar heb toen eind juli een mail gestuurd en kreeg als reactie dat ze het naar een andere afdeling zouden door sturen. Dus 2 weken later kreeg ik een mail met het zelfde voorstel dat ik het kan afkopen voor 1545 euro. Terwijl ik in de mail heb vermeld dat via de site van radar door uhv beloofd is dat er heus een andere oplossing is.
Dus met andere woorden er is dus niets te regelen zelfs niet voor mensen die het echt niet meer kunnen betalen. Daarna heb ik ook via deze site uhv ook benaderd in een persoonlijke mail omdat ze beloofd hadden dat het goed zou komen. Maar ook daar krijg ik geen reactie op. Heb ook nog 3 mails naar uhv gestuurd maar ook daar blijft het stil.
Het is nu september en zit gewoon zo in de problemen met rond komen dat ik ook al 2 of 3 betalingen achter loop simpel omdat ik echt geld tekort kom, ik kan vaak een week gewoon geen boodschappen halen omdat ik geen geld heb. Ik heb een uitkering van 1078 per maand dus jullie begrijpen denk ik wel hoe moeilijk het is om er nog van rond te komen. Wou dat ik er nooit ingetrapt was om het systeem te nemen. Maar ze kunnen idd zo mooi praten maar zeggen niet dat je er 5 jaar aan vast zit.
Aan de ene kant hoop ik nog steeds dat ze mij willen helpen en dat ik het kan stop zetten.
Dus als iemand van uw huis velig dit leest, regel dan alstublieft iets voor mij ipv zeggen bel maar en niemand kent de afdeling. Please help mij.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

mcbkjs schreef:Ik heb in mei of juni hier ook een bericht gepost met het verhaal dat ik nu ruim 2 1/2 jaar het systeem heb maar het gewoonweg niet meer kan betalen omdat mijn uitkering bijna het zelfde is als 5 jaar geleden maar alle kosten wel bijna verdubbeld zijn. Ik had al eerder uhv aan geschreven dat ik het graag wil beëindigen maar kreeg als reactie dat ik nog bijna 2000,00 euro moet betalen om het af te kopen. En jullie begrijpen dat als ik de maand kosten van 35 euro al niet meer kan missen ik zeker geen 2000 euro heb. Uhv heeft mij toen op deze forum beloofd dat als ik contact op neem met customer care er echt een oplossing voor te vinden is.

Het is nu september en zit gewoon zo in de problemen met rond komen dat ik ook al 2 of 3 betalingen achter loop simpel omdat ik echt geld tekort kom, ik kan vaak een week gewoon geen boodschappen halen omdat ik geen geld heb. Ik heb een uitkering van 1078 per maand dus jullie begrijpen denk ik wel hoe moeilijk het is om er nog van rond te komen. Wou dat ik er nooit ingetrapt was om het systeem te nemen. Maar ze kunnen idd zo mooi praten maar zeggen niet dat je er 5 jaar aan vast zit.
Aan de ene kant hoop ik nog steeds dat ze mij willen helpen en dat ik het kan stop zetten.
Dus als iemand van uw huis velig dit leest, regel dan alstublieft iets voor mij ipv zeggen bel maar en niemand kent de afdeling. Please help mij.
Ik hoop dat ''uw huis veilig.nl '' hier zijn sociale kant laat zien maar de andere kant van de zaak is natuurlijk dat u zelf een 5 jarig contract bent aangegaan en je dus gewoon moet weten dat je ook 5 jaar een betalingsverplichting hebt aan het bedrijf. U probeert nu u onmacht om normaal het contract uit te dienen af te doen met ''ze kunnen nog zo mooi praten'' maar het is toch echt u eigen schuld.Ik zou dus dergelijk grote woorden niet gebruiken en hopen dat het bedrijf tot een schikking met u wil komen. Maar op deze wijze verkleint u de kans wel want ondanks dat ik geen liefhebber van het bedrijf ben staan zij 100% in hun recht en moeten helemaal niets, clementie vragen is de enige optie.!

330
Berichten: 74
Lid geworden op: 25 feb 2008 12:20

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door 330 »

Ook ik heb vd week iemand over de vloer gehad van uw huisveilig. Ik heb hun wel zelf benaderd omdat ik een systeem in mijn huis wilt.
Ik heb een lokale alarminstallatie bedrijf en Nuon/Feenstra ook gesproken. Alles wat hier wordt genoemd is heel herkenbaar. Wat mij wel afvraag is dat de verkoper beweerde dat zij politie kunnen sturen na een dubbele verificatie. Dat Nuon bijv dit niet mag doen als zij mij niet kunnen bereiken. En dat zij uniek zijn omdat zij met mobiele surveillance werken. ER worden altijd 2 autos op afgestuurd waar het alarm af is gegaan.
Wat is de ervaring hiermee?

btw, dat hun systeem niet duur is dat kon ik wel raden, maar dat die elders voor 299,- wordt aangeboden is wel heeel eeeerg goedkoop.

Volvov70
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2014 13:17

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Volvov70 »

pfff wat een ophef over niks zeg. :? Was echt enorm geschrokken na het lezen van dit forum maar het overgrote deel klopt gewoon simpelweg niet wat hier geschreven wordt!

Ook wij hebben een adviseur van dit bedrijf langs gehad, ja ze hadden weliswaar een afspraak gemaakt met mn vrouw waar ik niet erg van gecharmeerd was toen ik het hoorde, maargoed toch de beste man langs laten komen.

Aardige vent, niks mis mee. Goed verhaal, ging wel veel door op gevoel van veiligheid maar voor mij niet vervelend. Aan het einde goed gevoel aan over gehouden en ja gezegd. Veiligheid is voor ons belangrijk en dit was betaalbaar en klonk overtuigend. Daarna op dit forum terecht gekomen en had bijna direct alles geannuleerd. :shock: Gelukkig heb ik eerst even kritisch gekeken naar wat er gezegd wordt en in hoeverre dit ook daadwerkelijk klopt... Niet dus!

Ik heb mijn pakket vergeleken met de zogenaamd goedkope prijzen die hier op het forum staan, nou als je het zelfde pakket samenstelt ben je toch gewoon ruim duizend euro kwijt! Het o zo voordelige pakket waar over gesproken wordt bestaat precies uit niks, je moet alles er achteraf nog bij kopen om eenzelfde samenstelling te krijgen. Zo'n GSM kiezer en de losse apparaatjes om op te hangen kosten nog eens zoveel honderd extra..

Gebeld met Securitas en die konden mij niks vertellen over hun prijzen maar verwezen me naar, je raad het al.. dit bedrijf. die waren naar hun zeggen de partij om mij hierbij te helpen. Nou ik ben niet voor 1 gat te vangen, dus een lokaal beveiligingsbedrijf opgebeld. Je schrikt je dood. er komen nog kosten bij voor een simkaart, een behoorlijke jaarprijs van bijna 300 euro voor de aansluiting bij Securitas en dan ook nog grove schandalige kosten voor de uitruk van die auto'tjes.

Achteraf dus gewoon blij met mn keuze voor uwhuisveilig.nl. Miscchien heb ik geluk gehad met de adviseur en hebben anderen daar vervelende ervaringen mee, maar ik weet na goed nazoekwerk dat ik een voordelige en complete keuze heb gemaakt en dus niet teveel betaal. Voor ons is de veiligheid het meer dan waard, dus wij laten alles volgende week gewoon installeren!

Mijn advies, neem niet klakkeloos iemands mening over maar kijk zelf eens wat de echte waarheid is.

Succes!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Volvov70 schreef:pfff wat een ophef over niks zeg. :? Was echt enorm geschrokken na het lezen van dit forum maar het overgrote deel klopt gewoon simpelweg niet wat hier geschreven wordt!


Mijn advies, neem niet klakkeloos iemands mening over maar kijk zelf eens wat de echte waarheid is.
Zou ik zeker een ieder aanraden en dan ook jou reactie met argusogen bekijken, want jou mening nemen wij allemaal natuurlijk ook niet voor zoete koek.
Verder fijn dat je zo tevreden bent over dit bedrijf,en nu weer de boer op met je abbonementjes? :lol:
En die ophef over niks volgens jou. Ach er zijn (in Uw huis veilig.nl topic) maar 525+ reacties en het is slechts 194505+ keer bekeken. Allemaal ophef om niks.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 sep 2014 09:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoeging verwijderd

Volvov70
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2014 13:17

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Volvov70 »


Er zijn welgeteld 36 reacties van mensen die echt een ervaring hebben gehad met dit bedrijf!!


Dus niet 525+ reacties.. weer zo'n misleidende reactie om dit bedrijf in een negatief daglicht te zetten.
Ik zoek oprechte reacties om mijn mening op te kunnen vormen, geen gemaakte reacties van mensen die er een sport van maken om hun concurrent zwart te maken oid..

Nogmaals mijn advies, prik door alle lariekoek heen en vorm je mening op feiten en niet de fabels die hier worden neergezet
Laatst gewijzigd door Radar op 15 sep 2014 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke bejegening verwijderd

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

Er zijn welgeteld 36 reacties van mensen die echt een ervaring hebben gehad met dit bedrijf!!
En wie zegt dat ik GEEN ervaring heb met dit bedrijf??

Waarschijnlijk ben JIJ diegene die namens dit bedrijf nu op een of andere manier damagecontrol wil en probeert te doen.

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Beste Volvov70 (UHV)

Uw reactie is gelijk die van de 4 UHV medewerkers die ik gesproken heb.
"Ze proberen UHV allemaal zwart te maken en ze zijn geen echte klanten" Ja ik geef toe dat je bij mij aan het verkeerde Address bent als je mijn hoog bejaarde moeder een poot probeert uit te draaien, maar ik houd me wel aan de feiten. Onderstaand is via vele kanalen voorgelegd aan UHV en niet onderbouwd weerlegd. Ik laat me graag verassen..

- Het alarm kost over 5 jaar ongeveer 4240- euro.
- Het alarm is met een GSM jammer kinderlijk eenvoudig te saboteren.
- Uw Huis Veilig richt zich met agressieve colportage op de zwakkeren uit onze samenleving.
- Securitas zal nooit uitrijden of de politie bellen als er bij U wordt ingebroken.

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

kijk als je 1000 mensen een poot uit probeert te draaien hebben 500 het door en de andere helft kan of wil het niet zien. 50 mensen deelen hun negatieve ervaring op een forum en 5 bijten er zich in vast en onderzoeken hoe het werkelijk zit. Dit is een organisch proces wat internet zo waardevol maakt.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Leo The Emperor schreef:
Omdat UHV dit ook wel zal begrijpen, gebruiken ze een overompelingstrategie door via colportage mensen op een onbewaakt tijdstip te benaderen en te bewegen ook direct te tekenen. Gelukkig geldt er in Nederland voor colportage een bedenktermijn van 8 dagen en vinden velen de weg naar dit topic om alsnog hun bestelling te annuleren.

@trail46 . Dit topic is niet 19450 keer bekeken maar 10 keer zoveel. Het is meer keren gelezen dan dat UHV klanten heeft
Het eerste is waar ik ook over val. Men probeert ''toekomstige'' klanten lekker te maken met een gratis alarmsysteem ( waar je uiteindelijk zeer dik voor betaald want voor niets bestaat niet) en dringen zo erg aan dat het gewoon onbeschoft word.Je moet direct beslissen en kunt het niet nog eens goed overleggen anders geld de aanbieding niet meer, allemaal ordinaire verkoopstatistieken die je niet verwacht van een dergelijk bedrijf.Om de zoveel tijd verschijnt er weer iemand die zo fel reageert dat het vlug duidelijk is wie daar achter zit.Dit gedoe kost nog meer klanten want deze zijn echt niet allemaal zo dom als de colporteurs dit graag willen zijn. De meeste worden inderdaad overrompeld en zijn zodra ze even de boel rustig kunnen nalezen/bespreken wel idiote prijs er hangt aan het ''gratis'' alarmsysteem.
Leo, ik had mij vergist. Sorry. :oops: Het zijn er nu 191793 en counting.

Volvov70
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2014 13:17

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Volvov70 »

Wederom exact wat ik bedoel, een forum als dit is in mijn optiek bedoeld voor klanten of mensen die hun eigen ervaring met de betreffende organisatie kunnen delen.

Even voor de goede orde @Kado, heel vervelend als er bij je hoogbejaarde moeder iets gebeurt is, daar zeg ik absoluut niks over en dat moet je juist hier posten! Daar vind ik dit nou juist wel het juiste medium voor.

Weer terug naar mijn punt, je baseert je mening dus kennelijk niet op feiten, overduidelijk niet!

Ik heb tijdens het gesprek gewoon de optie gehad voor een los systeem, voor een contract van 1 jaar en een van 5 jaar. Ik heb die van 5 jaar gekozen, omdat het systeem dan "gratis" is voor mij. Ja natuurlijk snap ik dat gratis niet bestaat, ik kom niet uit een ei, maar het blijft voor mij een logische keuze. Ook als ik het voor de rest van mn leven neem komt het voor mij voordeliger uit dan bij een los systeem kopen en daarbij los een abonnement bij Securitas aanvragen (kon trouwens niet bij Securitas, maar moest ik via andere beveiligingsbedrijven regelen?)

Het systeem kost mij 0 euro!
Totaal ben ik 328 euro kwijt geweest voor het aanmelden en installeren etc.
Nu heb ik het meest complete abonnement gekozen wat me 38,95 per maand kost.

Dan kun je niet stellen dat het alarmsysteem dat kost, want voor de maandelijkse bijdrage krijg ik wel gewoon de dienstverlening van Securitas. Ook heb ik nagezocht wat een los systeem kost: ruim duizend euro, daarbij kost dan los de dienstverlening me ook nog eens zo'n 300 euro per jaar, dit nog zonder de uitrukken van die auto's erbij. Dus dan wil ik dat ook hebben, kost me ook nog een een paar honderd euro per jaar. Ik moet daarbij zelf nog een simkaart regelen voor de mogelijkheid om de signalen te verzenden, kost me nog eens 10 euro per maand.. Tel maar uit. Ik ben dus gewoon veel voordeliger uit om het bij uwhuisveilig.nl te doen!

Of en hoe vaak de auto's van Securitas zullen uitrukken zal ik nog moeten gaan meemaken, maar bij ons op het bedrijventerrein rijd ook een wagen van Securitas en die is er structureel iedere avond meerdere malen. Nooit klachten! Securitas zegt mij voldoende, dat bedrijf is geloof ik het grootste beveiligingsbedrijf ter wereld en in Nederland, dus het moet haast wel dat die doen wat ze zeggen en dat ze kwaliteit leveren.

Ook jouw slechte argument over politie?? De politie rukt 100% zeker uit bij een echt alarm, ik heb een goede kennis bij de politie werken en die geeft aan regelmatig uitrukken te doen voor een alarm bij woningen. Ze moeten alleen zeker weten dat er wat aan de hand is, maar als er meerdere apparaten van je systeem doorgeven dat er iemand in je woning staat komen ze dus gewoon altijd, Nou laat het nu net zo zijn dat dat bij mij zo het geval gaat zijn :) ik heb namelijk de hele benedenverdieping goed beveiligd, dus zal er bij een inbraak altijd van meer apparaten een melding komen. Politie komt dus gewoon!
Laatst gewijzigd door Radar op 15 sep 2014 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke bejegeningen verwijderd

Volvov70
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2014 13:17

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Volvov70 »

Ik heb een positieve ervaring met de adviseur en heb gekeken op basis van echt nazoekwerk (dankzij dit forum overigens) en feiten wat voor mij een goede keuze was. Dit is voor mij dus de weloverwogen beslissing om juist wel voor dit bedrijf te kiezen. Daarom mogen ze mij dus gewoon als klant verwelkomen!

Er zal nu overigens vast weer alles gedaan worden om mijn verhaal weg te drukken, maar als het mij opvalt dat jullie met elkaar meer dan 80% van dit forum vullen dan zullen andere lezers hier hoogstwaarschijnlijk ook doorheen prikken. Ik had bijna zelf alles geannuleerd door jullie (achteraf ongegronde) redenen, dus vind het ook aan mij om eens te zeggen hoe het wel is.

Succes met jullie campagne tegen uwhuisveilig, ik post wel weer als het systeem bij ons naar tevredenheid hangt!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

UHV komt aan de deur met een rotsmoes om je een beveiligingssysteem aan te smeren wat je NIET nodig hebt.

Hierbij maken ze gebruik van de angst van mensen voor inbraak, zeker als er in die buurt toevallig is ingebroken of mensen een handicap hebben.

Met dit soort onzinverhalen zijn ze al een aantal keren aan de deur geweest. Bij mij vangen ze bot omdat ik door die rotsmoezen heen prik.

tamara2014555661
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2014 06:44

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door tamara2014555661 »

Beste forum
Bij mij is op 20mdi nog ingebroken.
Ik voel me sinds de tijd niet meer veilig de woningbouw komt kijken want bij mij alles zo oud..en weggaan uuu uuuuu oh nee de volgende keer is alles weg nu waren t alle tablets mobieltjes etc. :mrgreen:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

PerUndasAdversas schreef:

Niet een van de eerder samen genoemde posters ("trail, chocomelk, Leo, Puma, kado ") heeft een persoonlijke ervaring betreffende het aangaan van een overeenkomst met "uw huis veilig"
Ik zou u adviseren te lezen wat mensen schrijven. Mijn ervaring is dat de colporteur van deze firma, die een aantal malen bij mij aan de deur zijn geweest met valse sentimenten en emoties proberen mensen te bewegen om een gesprek aan te gaan en op die manier je een "gratis" alarmsysteem proberen te verkopen.

En volgens mij is dit ook weer iemand die voor of namens uhv damagecontrol doet door forumleden te proberen in diskrediet te brengen op de zelfde manier als Volvo.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door thecure »

Volvov70 schreef:
Of en hoe vaak de auto's van Securitas zullen uitrukken zal ik nog moeten gaan meemaken, maar bij ons op het bedrijventerrein rijd ook een wagen van Securitas en die is er structureel iedere avond meerdere malen. Nooit klachten! Securitas zegt mij voldoende, dat bedrijf is geloof ik het grootste beveiligingsbedrijf ter wereld en in Nederland, dus het moet haast wel dat die doen wat ze zeggen en dat ze kwaliteit leveren.
Bij een standaard aansluiting bij een meldkamer zit geen opvolging, zoals gezegd bellen deze centralisten alleen de waarschuwingsadressen bij een alarm.

Opvolging is altijd een apart contract bij een beveiligingsdienst, dit kan dus bij dezelfde meldkamer zijn die ook opvolging hebben (securitas, G4S) of bij een aparte firma.

Is dit inderdaad apart afgesloten?

Gesloten