LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlopen actie gratis abonnement bij Calgonit

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
F. Bravenboer
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:31

Verlopen actie gratis abonnement bij Calgonit

Ongelezen bericht door F. Bravenboer »

Altijd leuk:
Plus supermarkt heeft meerdere soorten en hoeveelheden Calgonit vaatwastabletten te koop waarvan één met wat minder tabletten maar met daarbij een gratis kwartaal abonnement op Tuin & co twv € 11,97 of Home and Garden twv € 12,75.
Eenmaal thuisgekomen besluit ik het kwartaal abonnement aan te gaan vragen. Blijkt er op de achterzijde van de actiecoupon het volgende te staan: "de unieke codes dienen uiterlijk op 31 mei 2009 verzilverd te worden op www.mijnbladopdemat.nl. :?
Dit heb ik in de winkel niet kunnen zien, aangezien de actiecoupon meerdere keren opgevouwen en volledig vastgeplakt op de verpakking zat. Het lijkt me niet gebruikelijk en gepast om deze in de winkel reeds van de verpakking te verwijderen.
Daar heb ik dus niets aan...... Het gaat me niet zozeer op het geld, maar een teleurstelling is het wel.

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Verlopen actie gratis abonnement bij Calgonit

Ongelezen bericht door RTD-Z »

tja gewoon oude actierestanten en de actie is van calgonit niet van plus.

Maar jij koopt dus vaatwastabletten voor een gratis abonnement op een tuinblad :?

je heb wel een vaatwasser ?! :mrgreen:

F. Bravenboer
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:31

Re: Verlopen actie gratis abonnement bij Calgonit

Ongelezen bericht door F. Bravenboer »

Oh hahaha, heel grappig :wink: . Wel goed lezen hè! Ik heb ook niet gezegd dat het door toedoen van (een actie van) Plus is. Ik zeg alleen dat ik de tabletten daar gekocht heb. Het is toch niet zo'n grote moeite om zo'n actiesticker er af te halen of even te vermelden dat de actie is verlopen.......

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Verlopen actie gratis abonnement bij Calgonit

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Dat is onbegonne werk want veel fabrikanten hebben dat soort acties

iglo vissticks met zoek de goude visstick
de nieuwe Lenor wasverzachter 50% retour (1 okt afgelopen) om er maar ff 2 te noemen zo 1,2,3

Daar is simpelweg geen tijd voor en ook zit het vaak niet los op de verpakking geplakt bv kan het al helemaal niet..

Mensen moeten met alle respect ook eens leren lezen , al kan je idd niet altijd alles lezen maar de looptijd kun je altijd zien ook op die foldertjes hoe klein die klerelettertjes ook zijn :D

F. Bravenboer
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2009 17:31

Re: Verlopen actie gratis abonnement bij Calgonit

Ongelezen bericht door F. Bravenboer »

Tja, je hebt gelijk hoor. Maarja als niemand er ooit iets over zegt, gebeurt er nooit iets aan. Ik zie het als een soort plan/rekenfout als ze 5 maanden na de tijd nog steeds pakken met die actie hebben staan....... 1 of 2 maanden tot daar aan toe. In dit geval gaat het om iets onbenulligs, maar dat is niet altijd zo.

Het stond er in dit geval ECHT niet op. Er staat alleen nog op: "zie binnenzijde voor meer informatie". Dat ging dus niet....

Ik hou er nu over op. Te zinloos voor woorden :oops: , maar goed in herhaling wat ik hierboven aangaf: als niemand er ooit iets van zegt.....

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Verlopen actie gratis abonnement bij Calgonit

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Ik geloof je ook wel hoor :) het is alleen niet te doen.

En dat calgonit verkoopt sowiso niet lekker vandaar die acties :D

Volgende keer als je niks ziet toch foldertje ff openen als je toch die calgonit oid meeneemt maakt dat niet uit.

Gesloten