LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende SAMSUNG Promo acties om snel klanten te trekken

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
gserban
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:20

Misleidende SAMSUNG Promo acties om snel klanten te trekken

Ongelezen bericht door gserban »

Samsung had 2 acties:
1) Qled actie binnen 6 weken een cadeau of cashback in mijn geval had ik gekomen voor €500 euro cashback
2) vaderdag actie €100 euro cashback ook binnen 6 weken uitbetalen

totaal zou ik binnen 6 weken €600 euro terug krijgen een week voor dat de 6 weken verstreken waren kreeg ik een mail dat door enorme drukte het nog eens met 3 weken kan duren!

inmiddels zijn 9 weken voorbij en als je ze dan mailt of belt of contact opneemt via messenger krijg je als antwoord.

"sorry meneer, ik kan hier niets aan doen u moet geduld hebben"

nou mijn geduld is op 9 weken om een bedrag over te maken kom op zeg we leven in 2017 niet in 2017 VC

Ik had voor samsung gekozen omdat ik dan iets goedkoper uit kwam dan voor een SONY TV maar achteraf had ik beter de SONY TV kunnen kopen want dit is gewoon een misleidende actie geweest om zo snel mogelijk zoveel mogelijk klanten bij andere tv producenten weg te halen.

Shame on you SAMSUNG inzake code 1828899 en code 1828856

ik hoop voor 18 augustus betaald te krijgen want dan zijn eer zelf 10 weken voorbij

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Misleidende SAMSUNG Promo acties om snel klanten te trekken

Ongelezen bericht door Moneyman »

gserban schreef:Samsung had 2 acties:
1) Qled actie binnen 6 weken een cadeau of cashback in mijn geval had ik gekomen voor €500 euro cashback
2) vaderdag actie €100 euro cashback ook binnen 6 weken uitbetalen

totaal zou ik binnen 6 weken €600 euro terug krijgen een week voor dat de 6 weken verstreken waren kreeg ik een mail dat door enorme drukte het nog eens met 3 weken kan duren!

inmiddels zijn 9 weken voorbij en als je ze dan mailt of belt of contact opneemt via messenger krijg je als antwoord.

"sorry meneer, ik kan hier niets aan doen u moet geduld hebben"

nou mijn geduld is op 9 weken om een bedrag over te maken kom op zeg we leven in 2017 niet in 2017 VC

Ik had voor samsung gekozen omdat ik dan iets goedkoper uit kwam dan voor een SONY TV maar achteraf had ik beter de SONY TV kunnen kopen want dit is gewoon een misleidende actie geweest om zo snel mogelijk zoveel mogelijk klanten bij andere tv producenten weg te halen.

Shame on you SAMSUNG inzake code 1828899 en code 1828856

ik hoop voor 18 augustus betaald te krijgen want dan zijn eer zelf 10 weken voorbij
OK, het duurt langer dan gepland. Niet netjes. Maar wat is er nu precies misleidend?

stofzuigertje

Re: Misleidende SAMSUNG Promo acties om snel klanten te trekken

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

NIet Samsung maar een reclame bureau heeft dit geregeld.

Je weet nooit vooraf of een actie een succes word.
Verder doen ze het ook voor de plaatselijke Supermarkt, gratis proberen een bedrag van €1,79 dat terug moet!
Dit bedragje en Uw grote gaan op 1 hoop.

Verder kunnen de uitzendbureaus die altijd alles beloven in deze vakantie periode nauwelijks personeel leveren.
Productie gaat voor dus jou bonnen blijven liggen!
Omdat je pas achteraf weet hoeveel mensen er gereageerd hebben en ze meerdere acties via 1 reclame bureau verwerken krijg je dit soort file vorming!
Eigen Samsung personeel voor 1 korte actie kan niet, en ze besteden dit uit.
Dat doen alle bedrijven.

Helaas zit de vakantie er tussen en succes bij Samsung of andere bedrijven die daar bij elkaar komen......
Elk jaar hetzelfde probleem, de acties van na april komen in de vakantie vaak vertraagd en in Juli & Augustus zijn deze er nauwelijks.
De 6 weken is hele jaar haalbaar behalve ..... ja deze vakantie periode dus ze moeten minder acties doen dus minder verdienen of digitaal regelen en automatiseren want nu is het vaak veel handmatig papier werk helaas.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Misleidende SAMSUNG Promo acties om snel klanten te trekken

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Vind het al netjes dat je nog bericht krijgt dat ze er mee bezig zijn.
Er zijn bedrijven waar je daar niet eens bericht van krijgt dat het vertraging oploopt.

Van Schijndel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2018 09:49

Re: Misleidende SAMSUNG Promo acties om snel klanten te trekken

Ongelezen bericht door Van Schijndel »

Toen ik mijn samsung tv gekocht wilde ik hem registreren bij samsung ,wat ik ook met mijn vorige tv heb gedaan.
Toen zag ik op de site van samsung dat je de tv ook levenslang tegen inbranden kon registreren.
Heb het geprobeerd maar samsung zegt je hebt de tv niet bij een deelnemend bedrijf gekocht heb dus kom ik hier
niet voor in aanmerking.
Ik had de tv bij de deelnemende winkel moeten kopen,maar dat weet je toch niet van tevoren,je komt er later pas achter
Heel vreemd dat ze op hun eigen tv geen inbrandgarantie willen geven.

Gesloten