LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voordeelbonnen CD Aangenaam Klassiek

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Waar denk je aan als je "Voordeelbon" leest?

Een bon die mij korting geeft op een product
3
100%
Een bon waarop staat dat het product in de winkel op het moment goedkoper is
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 3

pierat
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:11

Voordeelbonnen CD Aangenaam Klassiek

Ongelezen bericht door pierat »

De nieuwe Aangenaam Klassiek is uit. Bijna elk jaar koop ik deze dubbel-CD vooral omdat er altijd kortingsbonnen bij zitten voor recente klassieke CD's. Zo ook dit jaar.
Thuis gekomen merk ik dat de voordeelbonnen helemaal geen voordeel opleveren voor de recente CD's want in de winkel liggen deze CD's al voor de prijs die er op de bonnen staat. Ik voel me dus enigszins belazerd.
Quote van de CD-box: "Inclusief veel voordeel op klassieke CD's."
Quote van de website: "Plus vele voordeelbonnen om voordelig kennis te maken met de klassieke meesterwerken."

Ik heb contact gehad met de leverancier maar zij zeggen dat het woord "voordeelbon" iets anders betekent. Wat ik natuurlijk heb ontkend.

bachanaal
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:15

Re: Voordeelbonnen CD Aangenaam Klassiek

Ongelezen bericht door bachanaal »

in ons land worden de prijzen kunstmatig gigantisch hoog gehouden. ik bestel al heel lang alle cd's in het buitenland daar liggen de prijzen zeer beduidend lager, op diverse webwinkels is dat te vinden, o.a. in duitsland en engeland. ook zoeken via de titel invoeren op google is het voordeel te vinden.

Gesloten