LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Dino77
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2006 17:39

WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door Dino77 »

Beste lezers,

Bij deze een waarschuwing.. Als u een wup heeft van AH plak hem dan niet op je auto :!: Kraaien vinden de wuppen ook erg leuk en hebben bij mij een paar aanvallen uitgevoerd en halve wuppen opgevreten.. vooral de oranje wuppen vinden ze leuk... :twisted:

Gelukkig valt de schade mee, maar u bent gewaarschuwd :!:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ehm ja en welk licht plakt die dingen op zijn auto?

Dino77
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2006 17:39

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door Dino77 »

Nou ik dus.. :oops: in de reclame van de AH is ook een auto volgeplakt, dus ik denk, laat ik ze daar maar plaatsen... slechte reclame dus... en aanzet geven tot schade :roll: hmm

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door SJZ »

in de reclame van de AH is ook een auto volgeplakt
Tja, de reclame begint nog normaal met 1 wuppie op zijn schouder, maar het wordt steeds absurder.

Op een gegeven moment treft hij een hondje aan met wuppies erop. Dan zegt hij: "het moet toch niet gekker worden." En precies dan komt een volgeplakte auto in beeld .... da's dus het gekste dat je kan doen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Kortom, niet alles wat ze je in de reclame voorschotelen moet je uitvoeren. Ik plak die dingen ook niet in mijn haar, op mijn hond of op de auto.

wuppie35
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2006 13:06

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door wuppie35 »

ach jullie hebben tenminste nog zo'n wuppie, mijn dochtertje van 6 wilde er net eentje halen en.......ze zijn op!!!!
Dit is al de zoveelste aktie waar we mis grijpen pffff

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik denk dat dat per AH verschilt, hier hebben ze er nog zat.

Toolboy

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door Toolboy »

Haha
Zo lust ik er nog wel een paar.
Net zo dom als ik dus .
Ik had er 1 op een edel deel geplakt.
Wat een gll

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door NAK »

Nou ik dus.. in de reclame van de AH is ook een auto volgeplakt, dus ik denk, laat ik ze daar maar plaatsen... slechte reclame dus... en aanzet geven tot schade hmm
Alleen simpele geesten geloven in dit soort reclames en als het dan misloopt willen ze de schuld op op het product of de leverancier afschuiven.

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door donn@ »

in de reclame van de AH is ook een auto volgeplakt

:lol: In de reclame gooien ze ook jodium bij hun vuile was. Doe jij dat soms ook?

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

Fantastisch toch die wuppenactie van 's lands grootste kruidenier die zogenaamd op de kleintjes let. :wink:
Het zijn en blijven een stel wuppen bij Ahold en de klanten lopen slaafs achter de acties aan om vooral niets te kort te komen.
Overigens, niet alleen kraaien schijnen de wuppen interessant te vinden. Men kraakt er zelfs al autoos voor. De navigatiesystemen en de autoradioos blijven intact. :lol: Daar zal wel weer een wuppenverzekering voor komen. :wink:
Nog even en men vermoord elkaar zelfs voor zo'n onnozele simpele wup.

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door donn@ »

Nog even en men vermoord elkaar zelfs voor zo'n onnozele simpele wup
Ja, maak jij ff slapende honden wakker :lol:

Dino77
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2006 17:39

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door Dino77 »

In de reclame gooien ze ook jodium bij hun vuile was. Doe jij dat soms ook?

Neu en mijn hondje slinger ik ook niet rond aan zijn riem bij een doelpunt..

Morgen misschien maar de grote Wup op mijn auto plakken.. Wie weet zie ik nog een Arend of een Gier :wink:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Overigens, niet alleen kraaien schijnen de wuppen interessant te vinden. Men kraakt er zelfs al autoos voor. De navigatiesystemen en de autoradioos blijven intact.
:shock: :shock: Dat meen je toch niet? Ik heb er 4 op m'n dashboard geplakt......Rood, wit, blauw en oranje.... :oops: :oops: :lol: :lol:

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Nou bij mij zullen de arend en de gier zich nimmer vertonen...!
A.H. is er weer een in geslaagd halverwege hun "actie" over te moeten gaan op "stickers"...
"Blame on them"...walgelijk...!!
Waneer gaan zij zich eens realiseren dat een actie "voor" hen moet werken i.p.v. tegen hen, door zoals nu voor de zoveelste keer, weer blijkt, een volkomen verkeerde inschatting te hebben gemaakt van waarvoor hun klanten bereidt zijn hun Euro's bij ze te besteden... "een GROTE WUPPIE" nou vergeet het maar...!!!
Vanaf volgende week, sorry al de hele week zijn zij hier "uitverkocht", "Op is op..."! Makkelijk toch om dat te vermelden, maar A.H. je actie liep toch tot 02-07-06...???

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ja en op welke wijze kan AH voorzien dat een actie succesvoller is dan ingepland? Je moet een realistische planning maken in verband met kosten en dergelijke.

Dat de gemiddelde Nederlander dan als gieren op die wuppen afvliegen daar kan AH niets aan doen.

Dus Zonnetje, niet alles op AH afschuiven, die kan er ook weinig aan doen. Wees blij dat je nog een alternatief krijgt.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Waar ik woon, liggen de wuppen verspreid over de vakken door de hele winkel. Genoeg exemplaren beschikbaar hier. En dat geldt voor alle vestigingen van Albert Heijn, waar ik regelmatig kom.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door karr-2 »

Hier ook hoor, gisteren hadden ze er nog honderden op voorraad.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Karr-2, bodejosm43,
Woon ik dan in zo'n achtergebleven gebied dat als ik voor de kleine meid een "Grote Wup" wil halen op za. 17-06-06, dat AH zich t.o.v. ons zich er maar met een "Jantje van Leie" afmaakt?
Echt hoor in de hele omtrek (meerdere plaatsen) geen Wup meer te krijgen...!! Heb echt m'n best gedaan.
Soi... Klaar....!
Dag WUP!!!! Op plakplaatjes (sorry) zit zij niet te wachten...!!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: WAARSCHUWING WUPPENACTIE

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Of je in een achtergebleven gebied woont kan ik niet beoordelen natuurlijk, maar evenals Karr-2 en bodejosm43 liggen er hier bij de Appie nog vele tientallen van die dingen.

Gesloten