LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
HannibalLexter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2019 12:42

XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door HannibalLexter »

Mensen pas op voor dit bedrijf.
Ze geven scheermesjes weg en laten vervolgens mensen betalen voor iets wat ze niet besteld hebben.

Ook heb ik zelf dat wel een proef pakket aan gevraagd en nooit ontvangen.
Maar wel vragen of ik even de verzendkosten wil betalen.

Gelukkig heb mijn vader een advocaat bureau en gaat dit bedrijf nog een groot schade claim tegemoet zien.

Maar contact met dit bedrijf is dus niet te doen en ze hangen gewoon op als het te heet wordt.
Gelukkig hebben wij alles op band en zwart op wit staan.

Wil alleen de mensen een waarschuwing geven.
Pas op voor het bedrijf genaamd XS FlexiFront.

Moneyman
Berichten: 29998
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door Moneyman »

HannibalLexter schreef:
03 mar 2019 12:50
Gelukkig heb mijn vader een advocaat bureau en gaat dit bedrijf nog een groot schade claim tegemoet zien.
Hahahaha natuurlijk :lol: wat is je schade dan?

Lady1234
Berichten: 27071
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik bestel nooit gratis spullen.

Moneyman
Berichten: 29998
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Verstandig, want gratis bestaat immers niet. Zoals TS nu ook ontdekt heeft... :wink:

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Bedankt voor het bericht.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door renewouters »

HannibalLexter schreef:
03 mar 2019 12:50

Gelukkig heb mijn vader een advocaat bureau en gaat dit bedrijf nog een groot schade claim tegemoet zien.
Van advocaten mag je verwachten dat ze de Nederlandse taal meer dan gemiddeld beheersen. Jammer dat jouw vader dat niet aan z'n kinderen heeft overgebracht.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Niet alle kinderen zijn hetzelfde. Is eigenlijk ook niet belangrijk.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door moederslink »

HannibalLexter schreef:
03 mar 2019 12:50
Mensen pas op voor dit bedrijf.
Ze geven scheermesjes weg en laten vervolgens mensen betalen voor iets wat ze niet besteld hebben.

Ook heb ik zelf dat wel een proef pakket aan gevraagd en nooit ontvangen.
Maar wel vragen of ik even de verzendkosten wil betalen.

Gelukkig heb mijn vader een advocaat bureau en gaat dit bedrijf nog een groot schade claim tegemoet zien.

Maar contact met dit bedrijf is dus niet te doen en ze hangen gewoon op als het te heet wordt.
Gelukkig hebben wij alles op band en zwart op wit staan.

Wil alleen de mensen een waarschuwing geven.
Pas op voor het bedrijf genaamd XS FlexiFront.
Er wordt nooit iets zomaar weggegeven , gratis bestaat niet en voor je het weet klik je op iets en zit je vast aan een vervolgzending inclusief een abo dus.
Maar u heeft dat proefpakket dus nooit ontvangen? Misschien bij de buren afgegeven?

Welke grote schadeclaim gaat uw vader nu indienen?
Houdt ons maar op de hoogte van de verdere ontwikkeling , ok?

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door Costnix »

Ik had eerder van de kennis van die vader gebruik gemaakt.

NeoDutchio
Berichten: 12304
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U besteld gratis scheermesjes en moet dan betalen voor iets dat u niet besteld heeft? Ook een kind van een advocaat zal eerst moeten lezen voordat hij/zij iets doet. De scheermesjes zijn 'gratis', maar de verzendkosten betaald u gewoon. Daarna zit u aan een abonnement vast.
En mocht u toch een zending niets ontvangen, dan kan u vader u gewoon uitleggen wat er dan moet gebeuren. En als u hier een beetje stoer komt doen wil ik het u ook wel uitleggen: gewoon de afzender vragen om bewijs.

Claims indienen heeft geen nut, u hebt geen schade en in Amerika wonen wij ook niet.

Maar de beste les is dus eerst lezen en dan pas doen.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
03 mar 2019 14:07
Verstandig, want gratis bestaat immers niet. Zoals TS nu ook ontdekt heeft... :wink:
De reclame code commissie gelooft dat gratis wel bestaat.

Lady1234
Berichten: 27071
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ja, maar dat komt omdat de RCC een papieren tijger is, ook een sprookje, die kunnen niet echt bijten.

Moneyman
Berichten: 29998
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als je op de website kijkt, zie je dat de kosten je niet kunnen ontgaan. Er valt het nodige op de werkwijze af te dingen natuurlijk (kijk alleen al naar het standaard vooringevulde vinkje voor de voorwaarden), maar dat je de verzendkosten moet betalen is evident. Bij de aanbieding zelf staat "probeer het nu voor € 0 *", met een asterix naar "* exclusief € 3,90 verzend- en administratiekosten". Ook in de aanbieding zelf staan de kosten expliciet.
Ja, stuur mij het introductiepakket: een exclusieve scheerset plus 2 extra scheermesjes en een praktische houder ter kennismaking voor €0,- (plus €3.90 verzend- en administratiekosten). Daarnaast word ik door het bestellen van het introductiepakket VIP klant van Flexifront X5, dit houdt in dat ik iedere 3 maanden een navulpakket met 8 scheermesjes van hoogwaardige kwaliteit ontvang (voor €15.90 plus €3.90 verzend- en administratiekosten). De leveringstermijn kan ik naar eigen inzicht wijzigen en ik kan op elk gewenst moment definitief de zendingen stopzetten via onze website, e-mail of telefoon. Geen enkele zending is verplicht. Hierbij verzoek ik Courlux International SA om het transport te verzorgen via een distributeur. De distributeur geef ik bij deze uit mijn naam als privépersoon tevens mandaat voor inklaring voor de goederen van Courlux, waarvan ik de ontvanger ben. Dit zal voor mij als besteller niet voor extra kosten zorgen. Ik ga akkoord met alle voorwaarden van de bestelling. Ik heb de zakelijke voorwaarden van Courlux gelezen en ga ermee akkoord en ik bevestig dat ik ouder ben dan 18 jaar.
Vandaar dat het bewijs voor de in de volksmond bekende spreuk "gratis bestaat niet" weer eens geleverd is.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: XS FlexiFront verzendt niets maar vraagt wel verzendkosten

Ongelezen bericht door Costnix »

De scheermessen zijn gratis, maar de verzendkosten niet.

Gesloten