Zijn dure tickets via Viagogo wel betrouwbaar?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Lady1234

Re: Zijn dure tickets via Viagogo wel betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Lady1234 » 23 mar 2018 15:06

Tik dan op Google maar eens in Viagogo ervaringen of klachten en huiver.

Rowindelange

Ongelezen bericht door Rowindelange » 31 mei 2018 21:12

Hallo Jan

Excuses voor de late reactie, maar ik heb eveneens Babymetal tickets voor de show op 5 juni op Viagogo gekocht. Nou heb ik direct mijn tickets binnen gekregen, maar zit ik nog steeds met een twijfel of de tickets daadwerkelijk geldig zijn. Overigens heb ik geen idee waarom je pas 3 dagen van tevoren kaarten krijgt, maar ik kan je dus geruststellen dat ik ze in ieder geval binnen heb.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 01 jun 2018 17:22

Geef daarna even door of de kaarten geldig waren.

roost

Ongelezen bericht door roost » 10 aug 2018 12:07

JanDuif schreef:Ik heb zelf net ook een ticket aangeschaft.
Gaat om een Ticket voor Babymetal voor 6 Juni 2018..

Prijs was uiteindelijk ongeveer het dubbele van wat er op ticketmaster werd gevraagd, maar helaas was het daar al helemaal uitverkocht.
Ook op marktplaats gekeken, maar door ervaringen uit het verleden daar uiteindelijk vanaf gezien.

Uiteindelijk op Viagogo terecht gekomen en die naam klonk mij (en vrienden) i.i.g wel bekend in de oren dus gewoon maar via daar gekocht.

Natuurlijk wel jammer dat het duurder is, maar dat heb ik er wel voor over.
Enige waar ik nu mee loop is een ziek onderbuik gevoel omdat ik de E-Ticket pas vanaf 3 dagen voor het concert krijg opgestuurd..
En aangezien ik al jaren niet naar een concert ben geweest en dus weinig tot geen ervaring heb met E-tickets weet ik niet of dat de normale gang van zaken is.
Ik dacht altijd dat je die meteen naar je mail kreeg gestuurd en kon uitprinten.

Hoop dat iemand van jullie daar misschien iets meer over weet.
Waren de kaartjes geldig?

Patzzz

Ongelezen bericht door Patzzz » 05 dec 2018 11:51

Mijn ervaring met viagogo is eenmalig. Vorig jaar kwam ik er achter dat ik te laat was voor de kaarten van Ed Sheeran in Nederland. Naar alternatieven gezocht op internet. Bij Viagogo geslaagd voor veel meer geld, 4 kaarten voor €400 voor het concert in Parijs inclusief de bijkomende bemiddelingskosten. Maar dit was ik bereid om te betalen en diezelfde avond meteen mijn vrouw en 2 kids blij gemaakt. Er kwamen overigens nog kosten voor hotelletje en de reis bij dus concert kostte al met al €800 voor 4 personen.
Maar goed, familie blij, maar ik buikpijn, want ik kwam er toen achter dat ik geen originele kaarten toegestuurd kreeg (ja heel naïef) maar e-tickets moest downloaden. Die kreeg ik overigens wel onmiddellijk maar ik wil nooit met e-tickets van doen hebben.
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb een jaar lang buikpijn gehad met in gedachte dat we in de rij bij Stade de France er achter zouden komen dat de kaartjes niet zouden werk. Gelukkig was dat niet het geval en hebben we een geweldig concert bijgewoond en samen nog een leuk weekend gehad. Maar....ondanks dat het allemaal goed is gekomen zou ik dit niet nog eens doen. Is me de stress niet waard.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters » 05 dec 2018 14:06

Patzzz schreef:
05 dec 2018 11:51
Mijn ervaring met viagogo is eenmalig. Vorig jaar kwam ik er achter dat ik te laat was voor de kaarten van Ed Sheeran in Nederland. Naar alternatieven gezocht op internet. Bij Viagogo geslaagd voor veel meer geld, 4 kaarten voor €400 voor het concert in Parijs inclusief de bijkomende bemiddelingskosten. Maar dit was ik bereid om te betalen en diezelfde avond meteen mijn vrouw en 2 kids blij gemaakt. Er kwamen overigens nog kosten voor hotelletje en de reis bij dus concert kostte al met al €800 voor 4 personen.
Maar goed, familie blij, maar ik buikpijn, want ik kwam er toen achter dat ik geen originele kaarten toegestuurd kreeg (ja heel naïef) maar e-tickets moest downloaden. Die kreeg ik overigens wel onmiddellijk maar ik wil nooit met e-tickets van doen hebben.
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb een jaar lang buikpijn gehad met in gedachte dat we in de rij bij Stade de France er achter zouden komen dat de kaartjes niet zouden werk. Gelukkig was dat niet het geval en hebben we een geweldig concert bijgewoond en samen nog een leuk weekend gehad. Maar....ondanks dat het allemaal goed is gekomen zou ik dit niet nog eens doen. Is me de stress niet waard.
Wat is het verschil tussen e-tickets en "echte" tickets. Het enige is dat je de ene zelf moet printen (of meenemen op je smartphone) en de andere al voor je geprint zijn. De echte tickets kunnen ook gewoon geblokkeerd zijn als er wat mee is.

Plaats reactie