LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BDR Containerreiniging

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Joers »

Iemand ervaringen, positief en/of negatief met BDR?

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door caruso »

Ik heb even gegoogled en via onderstaande link kun je heel "gunstige" berichten lezen over dit bedrijf. Maak zelf je keuze....

http://www.consumentenbond.nl/forum/pri ... .php?t=407

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Joers »

ik hoef geen keuze te maken, ik ben al klant (NOG WEL) maar heb het zaakje alweer in opzegging. Ongelooflijk wat een koekenpakkens

charlesbo
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2008 13:17

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door charlesbo »

In de Provincie Gelderland gaat Container Wasserette uit Velp over op een geheel ander wijze van container reiniging.

Zij gaan na een proef abonnement van 2 maanden over op het betalen na dat de container is gereinigd. Dit betekend geen contracten meer en dat de klant zelf bepaald hoevaak zij de container laten reinigen. Dit kan zelfs elke 14 dagen indien de klant dat wenst.

Voor informatie 026 3618321 of 026 3619934

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Ons reclameblokje in de weekenden.

't Schijnt te mogen.

Alleen door de week zijn de TROS-RADARforumregels weer van kracht.
Dus morgen even uw LodenLeeuwnominatie verwijderen.

Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 23 feb 2008 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Eldeedi
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2008 17:29

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Eldeedi »

Het schijnt van je woonplaats af te hangen of je tevreden bent over BDR of niet. Wij waren zeer tevreden. We moesten opzeggen i.v.m. verhuizing naar een appartement. Eigenlijk waren we een week te laat met de opzegging. Dat bleek geen probleem. De eerste keer dat onze container niet meer schoongemaakt zou worden (tevens de laatste keer dat we de container aan de straat zetten) werd de oranje band eraf gehaald en werd hij toch nog schoongemaakt (!). Dus extra service!

jezalermaarwerken
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:40

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door jezalermaarwerken »

Het personeel betalen ze ook niet op tijd + worden er nog veel meer dingen niet afgedragen wat het personeel wel af moet dragen.
Dus jullie zijn niet alleen gedupeerd maar het personeel ook.

Suuske73
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2008 18:30

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Suuske73 »

Had ik dit vantevoren maar geweten! Bij mij is er niemand aan de deur geweest, maar ik heb mezelf via de website van BDR aangemeld. Inmiddels zijn we een maand verder, is het abonnementsgeld van het eerste kwartaal al afgeschreven en mijn kliko nog steeds niet gereinigd! Ook de toezegging dat dit de volgende dag zou gebeuren maken ze niet waar. Op mail wordt niet gereageerd en als je de klantenservice wilt bereiken moet je echt 15 pogingen wagen om iemand aan de lijn te krijgen. Ik wacht nu nog een antwoordmailtje af en indien ik niets hoor ga ik de machtiging bij de bank blokkeren. Weet iemand of ik via vrijwillige aanmelding (dus geen colportrage) ook onder het contract uit kan komen? Heb er nu de buik al van vol en wil er gewoon vanaf.

ovlovv40
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2008 11:11

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door ovlovv40 »

Enkele maanden geleden ging BDR failliet omdat zij leveranciers niet betalen.

Aangezien ze dat wel meer uithalen loopt er momenteel weer een faillissementsaanvraag.

Mensen pas dus op en laat eventuele incasso's op tijd terugboeken. Voor u het weet bent u gedupeerd.

rautiainen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2008 11:55

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door rautiainen »

Vandaag heb ik ook een brief plus twee stickers van BDR in de bus gekregen met de melding dat ze de klanten van Container Service Hoving hebben overgenomen. Het tarief is ongeveer het dubbele van wat ik betaalde bij CSH. Gelukkig heb ik nooit een incasso-machtiging afgegeven. Bellen met BDR lukt niet want alle mederwerkers 'zijn in gesprek'en dat blijft blijkbaar zo...

ovlovv40
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2008 11:11

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door ovlovv40 »

Naam: Stichting BDR
Vestigingsadres: Ambachtenstraat 3
Vestigingsplaats: 4731RE Oudenbosch
KvK-nummer: 20070494 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Faillissement
Kenmerk: Telefoonnummer curator: 076-5236070

arkena10
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2008 16:33

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door arkena10 »

Kregen een brief van M.R.G. Containerreiniging dat BDR de rekeningen niet betaalde voor geleverde diensten.nl het reinigen van containers voor BDR. En dat er weer een faillissementsaanvraag loopt. Al die tijd (toch zeker een jaar of drie) zijn de bakken idd gewoon schoongemaakt bij ons in Alblasserdam. Geen probleem. Nu is er echter weer door BDR een nieuw kwartaal afgeschreven dus dat zal ik toch maar terug laten boeken.

theike
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 okt 2008 11:47

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door theike »

Nadat BDR voor de zoveelste keer het liet afweten om mijn container te reinigen ben ik eens gaan googlen op dit bedrijf en behoorlijk geschrokken wat ik te lezen kreeg. :shock:

Bellen.....ja een leuke stem die mij vertelde dat deze niet gedane beurten de volgende keer verrekent zouden worden,maar ook dat is nooit gebeurd. :cry:

Ik heb als eerst de Postbank gebelt en hier de de machtiging voor de automatische afschijvingen van BDR laten intrekken,een dag later heb ik BDR gebelt en vertelt dat hun vanaf het nieuwe kwartaal geen container meer voor mij hoeven te reinigen en ook dit laten weten door een aangetekend schrijven.
Dit is nu 2 weken geleden gebeurt,maar een reactie heb ik nog niet gehad,wel is mijn container ondertussen weer een keer wel gereinigd. :roll:

famkefryslan
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2006 09:24

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door famkefryslan »

Het word steeds gekker bij de BDR , lonen worden niet optijd betaald, pensioenen worden al jaren ingehouden maar niet betaald aan het pensioenfonds en dit is nu al voor de zoveelste keer. Probleem echter niemand durft er wat tegen te doen. Twee jaar geleden heeft men dat ook geprobeert en toen zijn degene die dat durfden ontslagen. Veel van de problemen is terug te lezen op http://www.abonnementenopzeggen.nl/pagi ... rreiniging. Om er echt een zaak van te maken lijkt met maar een paar collega's niet te doen. Alle problemen worden veroorzaakt door de hoeveelheid B.V. dat die vent heeft, het doorsluizen van geld, de bedrijven die werk verrichten voor de bdr niet te betalen, b.v.'s laten ploffen enz. Er zijn genoeg geruchten maar niemand heeft bewijs. Behalve van het pensioen en de late loonbetaling. Is er dan ook geen manier om hier wat aan te doen??? Als er iemand ideeen heeft wij horen het graag!!

King Nothing
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2008 19:44

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door King Nothing »

Bellen? Kan dat???

Wij krijgen hier regelmatig een briefje onder de deksel(s) dat de barcode(s) niet leesbaar is en dat we moeten bellen voor een nieuwe sticker. Alleen, het telefoonnummer op dat briefje bestaat niet. Het nummer op het contract wat we getekend hebben is evenmin bereikbaar.
Vanmiddag via 1800 laten doorverbinden met BDR maar het was helaas na 17.00 uur en dan is BDR niet meer bereikbaar....

tempie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2008 12:41

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door tempie »

Ook ik heb problemen met bdr
Ik ben helaas eencontract aangegaan met het bedrijf(nou ja oplichters)want ze hadden een mooie aanbieding.
Het contract is in nov.ingegaan maar mijn container is nooit gereinigd.
Ik heb in dec.gebeld en kreeg ook met een brutaal stemmetje te horen dat het de volgende keer verekend zou worden maar dat is een jaar later want met de aanbieding moest je gelijk voor een jaar betalen :twisted: Ik ging er niet mee accord en zei dat ze het maar terug moesten storten maar ook dat kon niet.
Ik heb gezegd dat ze het contract maar teniet moesten maken omdat ze hun afspraken niet na komen maar niets is bespreekbaar.
Ik heb gedreigd met het programma RADAR maar ook dat liet ze koud.
Nu heb ik radar wel gemailt maar en antwoord gekregen dat ze niet alles kunnen beantwoorden maar verder schiet ik daar ook niets mee op.
Kunnen we het gezamelijk in de strijd gooien????

Ineke

makma
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2007 16:42

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door makma »

Naar ik heb gehoord is BDR onlangs failliet verklaard. Voorlopig komt er een eind aan de wanpraktijken.

l.spatjens
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2008 18:56

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door l.spatjens »

Wij hebben een abonnement bij dbr reiniging, wat een bedrijf.
De container is inmiddels de laatste keer gereinigd zo'n 6 weken geleden, daarvoor is hij 1 keer gereinigd en hiervoor ook zo'n 8 weken niet.
Bel regelmatig met het bedrijf om maar weer eens door te geven dat ze weer niet zijn geweest. (moeilijk telefonisch contact te krijgen)
Iedere keer wordt er gezegd dat er gewoon gereinigd wordt en dat wij de enige zijn met klachten. Bij ons in de wijk komt de reiniging altijd.
Echter de mensen die ik spreek bij ons in de wijk zeggen hetzelfde dan wij.
Onlangs nog een discussie met de mevr. aan de telefoon gehad over het terug krijgen van ons geld als de container niet gereinigd werd.
Dit moest uitdrukkelijk gevraagd worden aan de telefoon, dan noteerden zij dat in hun systeem.
Blijkt dat mijn telefoontjes niet allemaal geregistreed stonden, dus ook geen geld terug.
Via mail ook een klacht ingediend op 1 sept. 08, kreeg antwoord laatst nov. 08 met de mededeling dat alles nu goed kwam.
Helaas wat een beloftes; De afboeking van volgend jaar is al afgeschreven, maar ik heb de bank opdracht gegeven om dit terug te laten boeken.
Eens kijken of er een reactie komt van hun kant.
Dit bedrijf kan in mijn ogen een goed lopend bedrijf zijn, wie vindt zijn container schoon maken een plezierig klusje, waarschijnlijk zeer weinig mensen.
Dus als je het goed aanpakt kan dit een bloeiend bedrijf zijn.

uitslag
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2008 18:55

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door uitslag »

NCCS - Nick Container Cleaning Service -> overgegaan naar BDR etc.

Een louche bende. Hebben uitsluitend een schamele website met postbus. Bellen heeft geen zin. Loopt gewoon uit.

Ondanks dat we verhuisden naar andere regio kon contract niet stopgezet worden. Die hebben we de nieuwe bewoners kado gedaan.

Daarna werd ondanks aangetekende opzegging toch geld afgeschreven. Simpele remedie. Geld laten storneren en vorderende rekeninghouder uitsluiten van automatische incasso (kan en MOET de bank voor je doen op verzoek).

Dit gaat zolang goed totdat ze een nieuw rekeningnummer openen en daar vanaf gaan afschrijven.

Na de stornering toch nog even de moeite genomen hen fijntjes te vertellen dat ze het heen en weer konden krijgen...

theike
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 okt 2008 11:47

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door theike »

Bij mij is na het opzeggen van het contract nog 1x de container gereinigd en 3x niet,2x de route uitgevallen en 1x de chauffeur ziek.
Ondertussen sluiten we hier weddenschappen af,of de container wel of niet gereingd gaat worden :lol:

In ieder geval hebben ze mij dan niet voor veel geld kunnen oplichten,zal dan een 20 euro zijn en is me te weinig om naar hun toe te rijden voor een persoonlijk bezoekje van mij om mijn geld terug te halen.

Ik krijg wel makkelijk tel contact met hun via tel nr 0165320290

Gesloten