LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

Ik heb sinds februari 2014 een abonnement bij Cleanprofs. Helaas de container werd niet gereinigd. Zoals later bleek. De post was niet zo slim en bezorgde de stickers bij mijn buren, die zeker schone containers nodig hebben maar ik wil niet voor hun stinkende afvalbakken betalen :!: . Gelukkig kon Clean Profs dit snel op lossen door opnieuw stickers te bezorgen. Er werd gelijk een tegoed aangemaakt voor de keer dat er niet was gereinigd. Eind mei werd mijn container weer niet gereinigd. De volgende dag een telefoontje naar de klantenservice. De medewerkerster vertelde mij dat de chauffeur vandaag ook in de buurt is. "Zet uw container klaar. hij komt vandaag langs' inderdaad tegen vieren belde hij netjes aan en mijn bak werd gewassen. Twee weken later stond mijn gft bak na zeven uur nog aan de weg en Cleanprofs was nog niet langs geweest. Gelukkig had ik geen zin om naar buiten te gaan want om half tien ’s avond werd mijn bak gewassen. Toch naar buiten voor een praatje met de chauffeur. Hij was net werkzaam bij Cleanprofs en dit was zijn vierde dag alleen op de wagen. Door een stapeling van problemen onderweg was hij laat en wilde zijn route afmaken. “Als de containers nog buiten zijn. Was ik de bak. daarvoor betalen de klanten toch!”.

Tot op heden ben ik zeer tevreden over Cleanprofs mijn containers zijn schoon. Ruiken frisser dan die van de buren en wij hebben geen vliegen en maden als huisdieren in de container. De verhuurder heeft mijn buren reeds meerdere malen aangesproken op de overlast :arrow: . Mijn buren verzaken regelmatig de (volle) containers voor lediging aan te bieden. Of zij hun containers ooit gaan schoonmaken? Van de stadswachten hebben zij een boete gekregen vanwege het verkeerd aanbieden van afval. Omdat de grijze bak vol zit ging het Restafval in de GFT bak en plastic in de papierbak.
Laatst gewijzigd door nutsabout op 03 jul 2014 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

Mag je alleen kritiek uiten op Trosradar?

Dit zijn onderwerpen op het 'gebied van consumentenkwesties.'
oa dat je de container moet schoonmaken om overlast te voorkomen en je rotzooi in de juiste afvalbak moet stoppen anders krijg je een boete. En dit jaar heb ik gekozen voor Cleanprofs om mijn containers te laten wassen. Voor die paar euro ga ik niet lopen martelen met een flesje chloor en de tuinslang.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door gilas »

Tuurlijk mag je positief zijn maar het is wel erg opvallend dat na alle negatieve berichten en hele slechte ervaringen van verschillende mensen er ineens een wel heel positief bericht is.
En nog niet eens alleen maar heel positief maar in hetzelfde draadje worden de buren maar even door de mangel gehaald.

By the way,Ik martel ook niet met chloor en een Tuinslang.
Er bestaat een hele mooie uitvinden,de hoge drukreiniger geheten en een heel handig persoon mijn zwager geheten.Dat is een heel stuk goedkoper dan cleanprofs,BDR of welke naam ze nu weer dragen bedrijf.

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

gilas schreef: Er bestaat een hele mooie uitvinden,de hoge drukreiniger geheten en een heel handig persoon mijn zwager geheten.Dat is een heel stuk goedkoper dan cleanprofs
Zelf je container wassen. Dus jij trommelt elke maand je zwager op om je bak te laten wassen. Dat mag ook! Wordt jij niet vies :D . Voor mij gaat het nu makkelijker.. Ik laat ze paar uurtjes langer buiten staan en dan wordt de kliko netjes gewassen. Niet door mijn zwager. Wel door het mannetje van Cleanprofs.
gilas schreef: En nog niet eens alleen maar heel positief maar in hetzelfde draadje worden de buren maar even door de mangel gehaald.
Zucht mijn buren… :evil: daar kan ik inderdaad niks positiefs over vertellen.
Wel over Cleanprofs. :D Klaarblijkelijk geloof jij mijn verhaal niet .
En alleen wanneer er kritiek is op een bedrijf geloof je de berichten wel.
gilas schreef:Tuurlijk mag je positief zijn maar het is wel erg opvallend dat na alle negatieve berichten en hele slechte ervaringen van verschillende mensen er ineens een wel heel positief bericht is.
Opvallend is dat de negatieve berichten over Cleanprofs op Tros Radar eenzijdig zijn.
Elke keer hetzelfde toontje van enkele gebruikers die maar enkele dagen op het forum actief zijn. Opvallend dat bij deze berichten de moderator regelmatig ingrijpt en teksten verwijderd. De –vele berichte – lijken meer afkomstig te zijn van hetzelfde groepje die alleen over Cleanprofs zitten te schelden met verwijzingen naar een antimiec groep, die zou bestaan uit ex-werknemers. Deze gebruikers werpen allerlei complot theorieën op over Cleanprofs zonder deze met feiten te onderbouwen. Een Terroristische organisatie met ‘internet bommen’.

Het feit is wel dat mijn bakken netjes worden gereinigd. Als ik een klacht heb over de reiniging door Cleanprofs, de klantenservice mij tot nu toe netjes heeft geholpen.
Hiervoor hoefde ik niet eerst een –dreig klacht- te plaatsten op TrosRadar.

Geef die warme douche maar aan Cleanprofs. :D :wink:

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door gilas »

nutsabout schreef:En alleen wanneer er kritiek is op een bedrijf geloof je de berichten wel.
Nee,eigen ervaring met de horken en brutale personen van Cleanprofs die het woordje nee niet kennen en er maar vanuit gaan dat iedereen een abonnement van ze willen.
Plus,ook meegemaakt hebbende dat ze die bakken totaal niet schoonmaken en niet 1 keer maar meerdere keren.

Maar goed,jij hebt BDR,ik bedoel Cleanprofs even een veer gegeven,zullen ze blij mee zijn als ze weer overladen worden met klachten die ze niet kunnen verwerken.

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door stfwlk »

Toch logisch dat mensen die klagen geloofwaardiger zijn. Wie registreert zich nu speciaal op een forum om lyrisch te wezen over een bedrijf dat de container komt schoonmaken tegen betaling. Zeker een bedrijf waar zoveel klachten over zijn.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

stfwlk schreef:Toch logisch dat mensen die klagen geloofwaardiger zijn. Wie registreert zich nu speciaal op een forum om lyrisch te wezen over een bedrijf dat de container komt schoonmaken tegen betaling. Zeker een bedrijf waar zoveel klachten over zijn.
Waar het wel op lijkt is dat er op verschillende sites geklaagd wordt over cleanprofs en ze dan, waar iedereen mee kan kijken, wel tot oplossingen lijken te komen, hoewel sommige verklaringen wel bijzonder zijn een meerdere keren voorkomen. De klachten zijn grotendeels het zelfde en zijn ook hier genoemd.

Die PR zal dan wel fijn zijn voor een bedrijf met zo'n reputatie. Ze zullen hun reputatie wel willen verbeteren. Fijn voor gedupeerden dat zo in ieder geval nog oplossingen mogelijk zijn. Overigens lijkt de cleanprof webcare op klachtencompas dezelfde persoon te zijn als die hier postte.

Daarnaast heeft de gemeente Tilburg een jaar terug gewaarschuwd voor verkooptrucs van cleanprofs en dat er onjuiste informatie werd gegeven aan (potentiële) klanten. Een korte google search geeft wat mij betreft meer dan genoeg reden nooit een contract aan te gaan met die lui. Zelf even schoonspuiten is veel makkelijker en kost minder tijd en moeite lijkt me.
Laatst gewijzigd door Julie4444 op 07 jul 2014 14:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Inderdaad. Op internet is er negatieve berichtgeving over Cleanprofs.
Dit iets van de moderne tijd waar elke grote onderneming mee te maken heeft.
Daarbij hebben wij ook last van ex-werknemers en concurrenten die anoniem hun ongenoegen uiten. Deze anonieme informatie verstrekkers geven graag een eenzijdig beeld over Cleanprofs.
Julie4444 schreef: gewaarschuwd voor verkooptrucs van cleanprofs en dat er onjuiste informatie werd gegeven aan (potentiële) klanten.
Inzake gemeenten
Verschillende gemeenten hebben op een onjuiste wijze gepubliceerd over Cleanprofs. Daarom zijn deze onzorgvuldige berichten verwijderd van de gemeentelijke websites en zijn deze gerectificeerd.
o.a.
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... iniger.htm

http://www.westnieuws.nl/archief/rectif ... rreiniger/

http://hillegom.nieuws.nl/nieuws/201311 ... lean-Profs


Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links verwijderd

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door puma73 »

Jullie leren het ook nooit, wordt tijd dat de moderater een keertje echt ingrijpt, jullie zitten hier gewoon ongegeneerd reclame te maken voor jullie toko en dat is niet toegestaan in de gedragsregels.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten al dan niet door gebruik te maken van hyperlinks naar websites.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

gilas schreef: bakken totaal niet schoonmaken en niet 1 keer maar meerdere keren..
Heeft u deze klacht doorgegeven aan onze telefonische klachtenservice?

Wanneer uw bakken niet zijn schoongemaakt door Cleanprofs. En u bent / was klant bij Cleanprofs.
Wilt u een privebericht sturen met uw postcode en huisnummer zodoende wij uw klacht kunnen behandelen.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2014 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: link verwijderd

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door stfwlk »

Lees dit artikel eens op na om een beeld te krijgen over die "onjuiste" publicaties
http://www.de-midweek.nl/nieuws/17247/c ... ente-leek/

Verkopers van Cleanprofs probeerden potentiële klanten wijs te maken dat ze samenwerken met hun gemeente. De gemeentes waarschuwden hun inwoners dat dit helemaal niet het geval is.

Cleanprofs blijkt onder "samenwerken" te verstaan zij dat ze rekening houden met de ophaalkalender van de gemeentes. Cleanprofs vindt dat ze door de berichtgeving van de gemeentes reputatieschade oplopen en dreigt met juridische stappen. De gemeentes kiezen eieren voor hun geld en plaatsen rectificaties.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door puma73 »

Duidelijk artikel over de handel en wandel van dit bedrijf. Even aanhakend aan het pbtje dat ik ontving van dit bedrijf.

Het verwijzen en linken naar rectificatie van gemeenten zijn wel degelijk reclameuitingen voor uw bedrijf.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

puma73 schreef:Duidelijk artikel over de handel en wandel van dit bedrijf.
Onze reinigingsprocessen zijn afgestemd op het ledigingschema van de gemeente.
Cleanprofs kan alleen containers reinigen wanneer deze leeg aangeboden worden door onze klanten

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2014 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: link verwijderd

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door puma73 »

Cleanprofs webcare schreef:
puma73 schreef:Duidelijk artikel over de handel en wandel van dit bedrijf.
Onze reinigingsprocessen zijn afgestemd op het ledigingschema van de gemeente.
Cleanprofs kan alleen containers reinigen wanneer deze leeg aangeboden worden door onze klanten

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
Dat wil nog niet zeggen dat de betreffende gemeente de bewoners adviseert met u in zee te gaan!!

Mijn gemeente heeft duidelijke waarschuwingen afgegeven destijds tegen bdr nu door jullie overgenomen dus geldt die nu ook voor jullie.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

puma73 schreef:Mijn gemeente heeft duidelijke waarschuwingen afgegeven destijds tegen bdr nu door jullie overgenomen dus geldt die nu ook voor jullie.
U doet voorkomen dat Cleanprofs hetzelfde bedrijf is als BDR.
Cleanprofs heeft niet BDR overgenomen.
Cleanprofs heeft de abonnementen overgenomen uit de failliete boedel.
Daarmee de wasverplichtingen verzekerd van de voormalige BDR Klanten.

Lees ook BDR Containerreiniging failliet: CleanProfs neemt wassen kliko's over (BN de Stem)
http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal ... -1.4198584

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2014 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: link verwijderd

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door gilas »

Cleanprofs webcare schreef:Wanneer uw bakken niet zijn schoongemaakt door Cleanprofs. En u bent / was klant bij Cleanprofs.
Wilt u een privebericht sturen met uw postcode en huisnummer zodoende wij uw klacht kunnen behandelen.
Dat is niet nodig.
Ik heb een andere oplossing die me geen geld kost,alleen maar een bak koffie.
Ja,ik heb dit regelmatig doorgegeven aan de klantenservice,inclusief de sexistische opmerkingen die ik van de chauffeur kreeg waar ik niet van gediend ben.
Dat gedrag alleen al was genoeg voor mij om weg te gaan maar het feit dat er niets gedaan werd aan de klachten die ik had was een extra motivatie.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

gilas schreef:Ja,ik heb dit regelmatig doorgegeven aan de klantenservice
Beste Gilas,

Wij willen graag uw klachten onderzoeken.

Wanneer en waar hebben deze klachten plaatsgevonden?

Wilt u een privébericht sturen met uw postcode en huisnummer zodoende wij de klacht (-en) kunnen beoordelen en daarop reageren.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2014 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: link verwijderd

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Cleanprofs webcare schreef:Inderdaad. Op internet is er negatieve berichtgeving over Cleanprofs.
Dit iets van de moderne tijd waar elke grote onderneming mee te maken heeft.
Daarbij hebben wij ook last van ex-werknemers en concurrenten die anoniem hun ongenoegen uiten. Deze anonieme informatie verstrekkers geven graag een eenzijdig beeld over Cleanprofs.
Julie4444 schreef: gewaarschuwd voor verkooptrucs van cleanprofs en dat er onjuiste informatie werd gegeven aan (potentiële) klanten.
Inzake gemeenten
Verschillende gemeenten hebben op een onjuiste wijze gepubliceerd over Cleanprofs. Daarom zijn deze onzorgvuldige berichten verwijderd van de gemeentelijke websites en zijn deze gerectificeerd.
Ik heb u deze reactie op meerdere plaatsen zien geven. Ik zal niet speculeren over redenen van rectificatie zoals eerdere posters deden, maar ik vond het artikel over Leek wel tekenend. Het verschaffen van onjuiste informatie door huis-aan-huis verkopers heb ik persoonlijk zien gebeuren, dus (naar mijn mening) is de waarschuwing van gemeente Tilburg niet onjuist.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Cleanprofs is een jong bedrijf dat begin 2013 is gestart met het aanbieden van abonnementen voor het reinigen van afvalcontainers. Inmiddels zijn wij marktleider in deze mooie branche. Hiermee hebben wij ook de verantwoordelijkheid om onze klanten een goede service te geven en natuurlijk schone en frisse containers.
Julie4444 schreef: Waar het wel op lijkt is dat er op verschillende sites geklaagd wordt over cleanprofs en ze dan, waar iedereen mee kan kijken, wel tot oplossingen lijken te komen,
Met ruim 1 miljoen wasverplichtingen per jaar is het vrijwel onmogelijk dat er geen fouten worden gemaakt. Klachten nemen wij zeer serieus en hiervan kunnen wij ook leren. Op de website van de consumentenbond is te zien dat wij 93% van de klachten naar tevredenheid hebben afgehandeld.

Helaas zijn er altijd mensen die ons het succes niet gunnen en alle middelen inzetten om Cleanprofs zwart te maken. Vanaf april 2013 is dit dan ook volop (anoniem) gebeurd,zoals dit ook is te lezen op het forum van Trosradar.
Julie4444 schreef: (naar mijn mening) is de waarschuwing van gemeente Tilburg niet onjuist.
U verwijst naar een publicatie van ruim een jaar oud. Waarin de gemeente Tilburg melding maakt van huis-aan-huisverkoop. Zoals u ook kunt lezen op de betreffende Facebookpagina hebben de wervers zich op de juiste wijze gelegitimeerd en Cleanprofs de containers reinigt nadat deze geledigd zijn door de gemeente.(BAT) Hierbij opgemerkt dat Cleanprofs jaarabonnementen heeft voor 12 reinigingen per jaar wat neer komt op 1 reiniging per maand. (duo-bakken 24 keer per jaar. 2x per maand reiniging)

De Facebookpagina verwijst ook naar een publicatie in de BDStern.
Dit artikel is vanwege onjuistheden verwijderd door de redactie van de krant.
Julie4444 schreef: Het verschaffen van onjuiste informatie door huis-aan-huis verkopers heb ik persoonlijk zien gebeuren
Beste Julie4444
Waar en wanneer was uw persoonlijke ervaring met een huis-aan-huisverkoper, die volgens u onjuiste informatie verschafte? Als het een medewerker van Cleanprofs betreft, wilt u per privébericht uw contactgegevens doorgeven zodoende wij uw melding kunnen verwerken.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2014 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: link verwijderd

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Cleanprofs webcare schreef:Helaas zijn er altijd mensen die ons het succes niet gunnen en alle middelen inzetten om Cleanprofs zwart te maken. Vanaf april 2013 is dit dan ook volop (anoniem) gebeurd,zoals dit ook is te lezen op het forum van Trosradar.
Ik denk niet dat mensen zomaar massaal klagen zonder reden, maar dat even terzijde. Overigens is dat idee van Cleanprofs is nieuw en niet te vergelijken met BDR sentiment naar mijn idee een beetje overdreven, aangezien u een groot deel van het BDR personeel in dienst heeft en ook veelal dezelfde klachten ontvangt, naast het nogal bijzondere contract dat op de naam na exact het zelfde lijkt (werd op deze forums een foto van gepost).
Cleanprofs webcare schreef:Waar en wanneer was uw persoonlijke ervaring met een huis-aan-huisverkoper, die volgens u onjuiste informatie verschafte? Als het een medewerker van Cleanprofs betreft, wilt u per privébericht uw contactgegevens doorgeven zodoende wij uw melding kunnen verwerken.
Bedankt voor het aanbod, maar aangezien ik geen klant van u ben heb ik geen belang of behoefte u van persoonlijke informatie te voorzien. Ook ben ik niet het type persoon dat iedere keer een pen pakt en signalement, datum, tijd, en exacte uitspraken van straatverkopers registreert, dus (mocht u daadwerkelijk daar achteraan willen gaan) lijkt me dat sowieso niet echt een nuttige besteding van uw tijd.

Ik denk wel dat mensen het zouden waarderen dat, indien het voor zou komen dat uw huidige medewerkers mensen van onjuiste informatie verschaffen over product, prijs, etc., u daarvoor een standaard regeling voor directe annulering of iets dergelijks laat gelden. Dat laat uw goede bedoelingen in ieder geval zien en laat mensen die zich bedrogen voelen buiten uw schuld snel een oplossing vinden.

Gesloten