LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KCR te Oud-Beijerland

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
szymon
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2010 16:37

KCR te Oud-Beijerland

Ongelezen bericht door szymon »

Ook wij hebben te maken met KCR. Ondanks meerdere brieven, zowel schriftelijk als Aangetekend, heb ik van hun kant of van de Incasso-bureaus die ze inschakelen, nooit iets vernomen.

Mijn vrouw had zo'n 2 jaar terug een contract getekend aan de deur, en er waren stickers beloofd voor de containerbakken. Na 2 weken nog steeds geen stickers, dus ik voelde nattigheid. Toen ik op internet aan het surfen was, bleek hoe "goed" dit bedrijf bekend stond! :x :x

Ik heb toen het geld terug gehaald bij de bank, en mijn vrouw haar rekening voor KCR geblokkeerd. Inmiddels is er weer een brief binnen gekomen met het verzoek € 110,- te betalen. Frappant is wel dat er onder "hoogachtend" alleen een krabbel staat, geen naam!!

Het is eenrichtingsverkeer, ze hopen gewoon dat je van het gezeur af wilt zijn, en betaalt! Nou, ze kunnen wat mij betreft lang wachten!! Wel hoop ik dat Tros-Radar dit bedrijf nog eens wil aanpakken, ik wil best betalen, maar dan moeten ze wel hun diensten leveren!
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

axpos
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2009 23:07

Re: KCR te Oud-Beijerland

Ongelezen bericht door axpos »

Ook ik zat bij [Ongefundeerde beweringen verwijderd door de Moderator]! Begin dit jaar heb ik een abonnement genomen bij blis containerschoonmaak. Totaal geen problemen mee, ze reinigen de kliko perfect voor een vriendelijke prijs. Ook vrienden laten het door hun doen en zijn tevreden. Doe er je voordeel mee.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: KCR te Oud-Beijerland

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

szymon schreef:Ook wij hebben te maken met KCR. Ondanks meerdere brieven, zowel schriftelijk als Aangetekend, heb ik van hun kant of van de Incasso-bureaus die ze inschakelen, nooit iets vernomen.

Mijn vrouw had zo'n 2 jaar terug een contract getekend aan de deur, en er waren stickers beloofd voor de containerbakken. Na 2 weken nog steeds geen stickers, dus ik voelde nattigheid. Toen ik op internet aan het surfen was, bleek hoe "goed" dit bedrijf bekend stond! :x :x

Ik heb toen het geld terug gehaald bij de bank, en mijn vrouw haar rekening voor KCR geblokkeerd. Inmiddels is er weer een brief binnen gekomen met het verzoek € 110,- te betalen. Frappant is wel dat er onder "hoogachtend" alleen een krabbel staat, geen naam!!

Het is eenrichtingsverkeer, ze hopen gewoon dat je van het gezeur af wilt zijn, en betaalt! Nou, ze kunnen wat mij betreft lang wachten!! Wel hoop ik dat Tros-Radar dit bedrijf nog eens wil aanpakken, ik wil best betalen, maar dan moeten ze wel hun diensten leveren!
Even samenvattend:
1. uw vrouw sluit een contract
2. na twee weken heeft u nog geen stickers
3. u belsuit eigen machtig het geld terug te halen
4. bedrijf eist nakoming van de verbintenis

Heeft u de stickers uiteindelijk wel ontvangen?

Juridisch staat u mijns inziens vrij kansloos. Wat had u moeten doen?
Na twee weken geen stickers, bedrijf in gebreke stellen en een redelijke termijn van nog twee weken moeten geven om de stickers alsnog te leveren.
Na twee weken geen stickers, had u de overeenkomst kunnen ontbinden op grond van wanprestatie.

Door uw huidige handelen bent u eigen rechter gaan spelen. Ik raad u dan ook aan om snel te betalen.

NB: dit laat onverlet of het bedrijf goed of slecht is, maar de regels van het contractenrecht aan uw laars lappen en u dan beklagen op deze site zal in de ogen van de rechter naar mijn mening geen gehoor vinden.

tailko
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2013 12:24

Re: KCR te Oud-Beijerland

Ongelezen bericht door tailko »

Beste Radar,
ik heb jaren een abonnement bij KCR gehad. begin dit jaar heb ik het per brief opgezegd, maar deze brief wordt genegeerd.
de container wordt soms gereinigd en als ik de stickers eraf haalde (omdat ik op had gezegd) plakten zij het er weer op.
KCR (nu uwcontainerschoon.nl) bleef van mijn bank afschrijven tot ik hen blokkeerde. Nu sturen zij facturen en dreigen met een incassobureau.
Telefonisch contact is niet mogelijk, er wordt niet opgenomen.

wat kan ik het beste doen?

met vriendelijke groeten

Gesloten