LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uwcontainerschoon.nl

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
ruchama
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jan 2011 20:13

Re: uwcontainerschoon.nl

Ongelezen bericht door ruchama »

Ik heb hetzelfde probleem met dit bedrijf. Ik ken hun niet. Ik heb nooit een contract met hun afgesloten. Op de 1 of andere manier zijn ze wel aan mijn bankrekening gekomen want via een automatische incasso hebben ze nu al 7x 29,50 euro van mijn rekening gehaald. Sinds ik hier achter ben gekomen storneer ik het geld terug met een mededeling dat ik geen klant ben bij hun. Met als resultaat dat ik nu een brief via de post heb gekregen dat ik moet betalen, incl. 2,10 euro aan boete er overheen. Er staat in de brief dat ze een nieuw rekeningnummer hebben. Vervolgens staat onderaan de brief ook nog hun oude rekeningnummer.
Ik heb ze een aangetekende brief gestuurd. Maar een reactie heb ik nog niet.

Ik heb in het verleden wel een contract bij BDR gehad. Maar daar ben ik niet lang bij geweest. Ten tijde dat ik lid was van de BDR werd ook de 1e incasso van UCS gedaan.

klunsje
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 okt 2011 15:30

Re: uwcontainerschoon.nl

Ongelezen bericht door klunsje »

J a hier kwamen ze ook langs de deur beneden woning notabene en ik zie wel van die containers staan die gewoon heel erg vies zijn ondanks dat er zo een band om zit!! ik zet gewoon slang e rop en klaar is kees en smoesjes ,als ,iedereen doet mee ,werken bij mij dus niet!

Gesloten