LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cleanprofs is BDR?

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
petervdleek
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2014 19:41

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door petervdleek »

Voor de mensen die nog twijfelen of BDR hetzelfde bedrijf is als Cleanprofs:
Afbeelding
Ik ben zo dom geweest om bij beide bedrijven een contract te sluiten (BDR enkele maanden terug en Cleanprofs vorige week), inmiddels beide ontbonden want ze houden zich totaal niet aan de afspraken.

langmens
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2014 08:33

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door langmens »

Een kennis van mij heeft bij dit zelfde probleem de bank opdracht gegeven om de afschrijvingen stop te zetten. Verzoek aan het bedrijf werd genegeerd, dus werd het geld gestorneerd (terug storten) en toen de afschrijvingen gewoon werden voortgezet heeft de kennis de bank met uitleg gevraagd een stop te zetten. Dus dat zal wel de enige optie zijn in dit geval.

Contracwijze kan je in elk geval van een contract af, omdat BDR failliet is.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Jolijn »

petervdleek schreef: Ik ben zo dom geweest om bij beide bedrijven een contract te sluiten (BDR enkele maanden terug en Cleanprofs vorige week), inmiddels beide ontbonden want ze houden zich totaal niet aan de afspraken.
BDR kan zich ook niet meer aan de afspraken houden, want BRD is failliet en overgenomen door Cleanprofs.
Je contract bij BDR zal automatisch OF ontbonden OF overgenomen zijn.
Waarschijnlijk ontbonden door het faillissement, anders zou je er bij Cleanprofs toch wel een belletje zin gaan rinkelen?

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Cleanprofs heeft de wasverplichtingen van BDR Containerreiniging overgenomen.
Waarbij ook de vooruitbetaalde abonnementsgelden worden gerespecteerd.

Is uw container niet gereinigd door BDR of Cleanprofs, geef dit meteen door aan onze klantenservice. Als u per e-mail uw melding doorgeeft, vergeet niet uw postcode en huisnummer te vermelden.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

@petervdleek Als u klachten of opmerkingen heeft over onze dienstverlening. Stellen wij het zeer op prijs als u ons een privebericht stuurt met daarin uw postcode en huisnummer. Waarna wij uw klacht kunnen behandelen.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare

petervdleek schreef:Voor de mensen die nog twijfelen of BDR hetzelfde bedrijf is als Cleanprofs:
Afbeelding
Ik ben zo dom geweest om bij beide bedrijven een contract te sluiten (BDR enkele maanden terug en Cleanprofs vorige week), inmiddels beide ontbonden want ze houden zich totaal niet aan de afspraken.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Om na te gaan wanneer uw abonnement stopt. Ontvangen ik graag een privebericht met daarin uw postcode en huisnummer. Waarna wij uw klacht kunnen behandelen.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare

Lily73 schreef:Afgelopen juli "lid" geworden van Cleanprofs. Ging redelijk goed met reinigen... meestal kwamen ze in de afgesproken weken. Maar dit jaar zijn mijn containers nog niet gereinigd.... heb nu meedere mailtjes gestuurd. Één om te vragen wanneer er nu daadwerkelijk gereinigd zou moeten worden (waarom krijgen we dat schema niet standaard toegestuurd?), daar heb ik netjes een antwoord op gekregen. En inmiddels 2x met de vermelding dat ik mijn abonnement op wil zeggen en daar graag bevestiging van ontvang. Nu hoor ik niets meer van ze... zelfs de lees en ontvangstbevestiging krijg ik niet..... Als ze nu dus weer zouden gaan afschrijven ga ik ze zeker storneren en blokkeren.
Je kunt de tegenrekening van Cleanprofs gewoon vinden op je rekening afschrift. Staat er bij mij tenminste gewoon op. Hopelijk helpt het de anderen om het tegenrekening nummer te vinden.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Beste langmens,

U geeft aan dat uw kennis problemen heeft met cleanprofs.
In uw andere post op Tros Radar geeft u aan zelf slechte ervaring te hebben met Cleanprofs
Daarbij zoekt u een containerreiniger in Harderwijk.

Helaas ondervinden wij hinder van anonieme klagers die alleen tot doel hebben Cleanprofs in een negatief daglicht te plaatsen. Wij kunnen alleen klachten oplossen indien de klager zich kenbaar maakt.

Als u (of uw kennis) klachten of opmerkingen heeft over onze dienstverlening. Stellen wij het zeer op prijs als u ons een privebericht stuurt met daarin uw postcode, huisnummer. Waarna wij uw klacht kunnen behandelen.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
langmens schreef:Een kennis van mij heeft bij dit zelfde probleem de bank opdracht gegeven om de afschrijvingen stop te zetten. Verzoek aan het bedrijf werd genegeerd, dus werd het geld gestorneerd (terug storten) en toen de afschrijvingen gewoon werden voortgezet heeft de kennis de bank met uitleg gevraagd een stop te zetten. Dus dat zal wel de enige optie zijn in dit geval.

Contracwijze kan je in elk geval van een contract af, omdat BDR failliet is.

langmens
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2014 08:33

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door langmens »

Wanneer een klant klaagt doet zij dat direct via de klantendienst van het betreffende bedrijf. Maar wanneer het bedrijf geen antwoord geeft, zoals in mijn geval, dan houd alles op en dan meld de klant zijn klachten op Tros Radar en elders.

Cleanprofs, zoals wij lezen, wordt door dezelfde mensen van BDR beheerd, dezelfde managers en min of meer dezelfde reinigers.

Wij lezen dit niet allen op Tros Radar maar of tientallen websites, klacht na klacht, van gemeenten en particulieren gelijk, een eindeloze draad van klachten over BDR en Cleanprofs.

Het is duidelijk dat uw bedrijf door eigen falen heel veel klappen te voortduren heeft en dat u nu een manke comeback maakt met Cleanprofs, terwijl alles in het open is: Cleanprofs is gewoon BDR onder een nieuwe naam.

Als ik de bedrijfsvoering van dit bedrijf was zou ik alle schuldeisers van BDR betalen en er mee ophouden. Als een bedrijf zoveel klachten krijgt als BDR Containerreiniging en Cleanprofs, dan moet men er gewoon mee kappen.

Harderwijk heeft inderdaad betrouwbare containerreinigers nodig. Ik doe het momenteel gewoon zelfs.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 feb 2014 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ongefundeerde beweringen en persoonsgegevens verwijderd

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door eleven »

Ik doe het momenteel gewoon zelfs.
Ik doe het al jaren zelf.
Geen contract.
Geen gezeur.
Altijd zo schoon gemaakt, zoals ik het zelf wil!
En belangrijk, geld blijft in de portemonnee. :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik doe het al jaren zelf.
Geen contract.
Geen gezeur.
Altijd zo schoon gemaakt, zoals ik het zelf wil!
En belangrijk, geld blijft in de portemonnee. :wink:
Ja, ik denk ook dat de meeste mensen die het zelf kunnen, ook zelf doen. Bespaart je en geld en ergernis. Maar zoals vaak, sommige ouderen kunnen het niet meer en besteden het uit. Dus die mensen verwachten ook dat ze dan waar voor hun geld krijgen. Misschien kan Cleanprofs beginnen met het schoonmaken van de containers ook daadwerkelijk te doen en niet alleen geld innen zonder het beloofde schoonmaakwerk. Zo te lezen zijn ze dat van plan: dus positief. Toch?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door eleven »

Maar zoals vaak, sommige ouderen kunnen het niet meer en besteden het uit.
Dan maar de klusjesdienst inschakelen, die doet het voor veel minder geld.
Sommige ouderen hebben ook kleinkinderen, welke voor een bepaald bedrag, graag oma en opa willen helpen.
En zo zijn er legio voorbeelden.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door tenormin »

@eleven, ja, dat is natuurlijk ook een goed idee. Heb het zelf niet nodig; flatbewoners hebben gewoon containers, maar als er klusjesdiensten bestaan die het voordelig en wel regelmatig doen; natuurlijk zoiets inschakelen.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Gebruiker #petervdleek heeft via privebericht laten weten niet zijn contact gegevens te willen delen.
Waardoor wij niet in staat zijn om de anonieme klacht te behandelen.

Het staat de klant alsnog vrij om contact op te nemen met onze klantenservice
Cleanprofs Webcare

[quote="Cleanprofs webcare"]@petervdleek Als u klachten of opmerkingen heeft over onze dienstverlening. Stellen wij het zeer op prijs als u ons een privebericht stuurt met daarin uw postcode en huisnummer. Waarna wij uw klacht kunnen behandelen.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door tenormin »

Cleanprofs webcare schreef:Gebruiker #petervdleek heeft via privebericht laten weten niet zijn contact gegevens te willen delen.
Waardoor wij niet in staat zijn om de anonieme klacht te behandelen.

Het staat de klant alsnog vrij om contact op te nemen met onze klantenservice
Cleanprofs Webcare
Cleanprofs webcare schreef:@petervdleek Als u klachten of opmerkingen heeft over onze dienstverlening. Stellen wij het zeer op prijs als u ons een privebericht stuurt met daarin uw postcode en huisnummer. Waarna wij uw klacht kunnen behandelen.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
Tja, als @petervdleek het probleem niet aan u bekend wil maken is het: waar "het" niet wil verliest de keizer zijn recht. Daar kan men als forumlid dan alleen maar zijn/haar eigen conclusie uittrekken. Hij maakt echter wel hier een print-screen van zijn contract met u, d.w.z. met voormalig DBR, dus misschien kunt u daar zelf nog iets meer mee doen, dus zelf als bedrijf nog iets meer moeite voor doen.

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Inderdaad. Op internet is er negatieve berichtgeving over Cleanprofs.
Dit iets van de moderne tijd waar elke grote onderneming mee te maken heeft.
Daarbij hebben wij ook last van ex-werknemers en concurrenten die anoniem hun ongenoegen uiten. Deze anonieme informatie verstrekkers geven graag een eenzijdig beeld over Cleanprofs.

In reactie op @langmens

Met betrekking tot de gemeenten.
Verschillende gemeenten hebben op een onjuiste wijze gepubliceerd over Cleanprofs. Daarom zijn deze onzorgvuldige berichten verwijderd van de gemeentelijke websites. Daarna hebben meerdere gemeenten hun berichten gerectificeerd.Waaronder de gemeente Harderwijk.
Het is opvallend dat de anonieme gebruiker @langmens specifiek deze gemeente aanhaald in zijn posts.

lees meer over de afspraken met Harderwijk en de unieke schoonmaak actie (Nederland Schoon)
http://www.harderwijk.nl/organisatie/ac ... _3894.html

BDR – Cleanprofs
Cleanprofs heeft ruim 1 miljoen wasverplichtingen overgenomen van alle voormalige BDR klanten. Hiermee zijn ook de BDR klanten bij Cleanprofs in de toekomst verzekerd van schone containers die middels een ultramodern wasproces worden gereinigd. Naast de overname van abonnementen is ook het grootste gedeelte van het BDR-personeel overgenomen en nu naar tevredenheid werkzaam voor Cleanprofs.
langmens schreef:Wanneer een klant klaagt doet zij dat direct via de klantendienst van het betreffende bedrijf. Maar wanneer het bedrijf geen antwoord geeft, zoals in mijn geval, dan houd alles op en dan meld de klant zijn klachten op Tros Radar en elders.

Cleanprofs, zoals wij lezen, wordt door dezelfde mensen van BDR beheerd, dezelfde managers en min of meer dezelfde reinigers.

Wij lezen dit niet allen op Tros Radar maar of tientallen websites, klacht na klacht, van gemeenten en particulieren gelijk, een eindeloze draad van klachten over BDR en Cleanprofs.

Het is duidelijk dat uw bedrijf door eigen falen heel veel klappen te voortduren heeft en dat u nu een manke comeback maakt met Cleanprofs, terwijl alles in het open is: Cleanprofs is gewoon BDR onder een nieuwe naam.

Als ik de bedrijfsvoering van dit bedrijf was zou ik alle schuldeisers van BDR betalen en er mee ophouden. Als een bedrijf zoveel klachten krijgt als BDR Containerreiniging en Cleanprofs, dan moet men er gewoon mee kappen.

Harderwijk heeft inderdaad betrouwbare containerreinigers nodig. Ik doe het momenteel gewoon zelfs.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 feb 2014 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Commerciële link verwijderd.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door eleven »

Als ik een, neen hij heeft zelf twee contracten afgesloten bij het bedrijf, contact met de webcare krijg, om het op te lossen, ga ik mijn gegevens via PB plaatsen.
Doe je dat niet, ben je ongeloofwaardig, tenminste mijn mening. :wink:
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic informatie verwijderd

langmens
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2014 08:33

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door langmens »

Ik ben met Cleanprofs gestopt omdat ik genoeg van ze heb.

Het gedrag van gemeente Harderwijk word niet door andere gemeenten geëchood en het roept vragen op.
I zou echt niet naar Cleanprofs met mijn klachten gaan maar naar Tros radar, Vara kassa en elders. Nooit alleen naar Cleanprofs!

Gemeente Leek weet wat er speelt bij Cleanprofs:

http://www.de-midweek.nl/nieuws/17247/c ... ente-leek/ :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Radar op 28 feb 2014 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.

gvdl10
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:52

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door gvdl10 »

Ook problemen bij mij. Vlotte verkoper snelle babbel. Wijst op aanbieding van 69.75 voor mijn duo container. Zegt dat dit slechts iets meer dan vijf eurootjes per maand is. Schrijven ze 92.25 van mijn rekening af. Ik dus mailen en zeggen dat dit niet is wat mij was beloofd. Nou, dan gaan ze dus niet makkelijk overstag.

Iemand nog tips?

Gerard
Almere

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Beste gvdl10,

Het is jammer dat u onjuist bent geïnformeerd. Maar in Almere zijn vrijwel alleen duo-containers.
Cleanprofs heeft hiervoor een abonnement voor 24x reinigingen per jaar.
Het geïncasseerde bedrag a € 92,25 staat ook op uw contract vermeldt.

Ik wil u klacht nakijken. Stuur hiervoor een privébericht met uw naam, postcode en huisnummer.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
gvdl10 schreef:
Ook problemen bij mij. Vlotte verkoper snelle babbel. Wijst op aanbieding van 69.75 voor mijn duo container. Zegt dat dit slechts iets meer dan vijf eurootjes per maand is. Schrijven ze 92.25 van mijn rekening af. Ik dus mailen en zeggen dat dit niet is wat mij was beloofd. Nou, dan gaan ze dus niet makkelijk overstag.

Iemand nog tips?

Gerard
Almere
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Louise55
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2014 17:50

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Louise55 »

Ik ben er helaas ook ingetuind vorig jaar augustus. Sindsdien is mijn gft bak nog nooit schoongemaakt! Elke keer contact opgenomen en elke keer een andere smoes. Te vroeg binnengehaald, 2e keer moest ik hem nog langer buiten laten staan, bij de 3e keer was er iets misgegaan bij de firma die de bakken komt schoonmaken. Toen was het zo dat ik hem in de verkeerde straat had staan en nu was het laatste excuus dat de schoonmaakdag op woensdag staat, terwijl op het contract dinsdag staat. Ik probeer mijn geld terug te krijgen, maar ze zeggen dat ze dat niet kunnen doen. Weet iemand een oplossing? Ik vind het zonde van mijn geld en geloof ze niet meer, dat ze de bak vanaf nu wel komen schoonmaken. Help!!

Gesloten