LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cleanprofs is BDR?

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door dhc »

Zeg je abbo op vanwege het leveren van een wanprestatie. Dat is het namelijk...

Louise55
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2014 17:50

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Louise55 »

Ik heb mijn abbo al opgezegd, maar omdat mijn gft bak nog nooit is schoongemaakt, wil ik mijn geld terug. Ze zeggen dat ze dat niet kunnen doen. Ik zou niet weten waarom niet. Ze zijn hun overeenkomst niet nagekomen. Suggesties???
Hoop iig dat Radar ze een keer aanpakt!

teigetje77
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2014 18:46

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door teigetje77 »

Heb vorig jaar april 2013 een abonnement afgesloten bij Cleanprofs, nadat een agressieve verkoper
mij overhaalde voor het reinigen van de duo containers. Nadien is er nooit een container gereinigd.
Wel is er € 91,50 afgeschreven van mijn rekening. Heb wel het geld teruggeboekt, maar kreeg begin januari dit jaar een herinnering om het geld alsnog over te maken. Maar nog steeds geen container gereinigd. Wat kan ik het beste doen dat als mijn abonnement is afgelopen, dat ik niet hoef te betalen?

Groet,
Sander

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Beste Louise55,

Het kan altijd gebeuren dat uw container niet gereinigd is. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice zoeken wij voor u een passende oplossing. Telf 088-0666 189
.
Uw klacht wil ik in behandeling nemen. Wilt u daarvoor uw postcode en huisnummer doorgeven via een privébericht

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
http://cleanprofs.nl/#/cleanprofs-webcare/

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Beste Sander,

Als uw abonnement is opgezegd dan ontvangt u van ons een bevestiging.
Het jaarcontract is na einde looptijd opzegbaar met inachtneming van een opzegtermijn van 30 dagen.
.
Uw klacht wil ik in behandeling nemen. Wilt u daarvoor uw postcode en huisnummer doorgeven via een privébericht. Zodoende kan ik nakijken of uw contract is beindigd

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
http://cleanprofs.nl/#/cleanprofs-webcare/


teigetje77 schreef:Heb vorig jaar april 2013 een abonnement afgesloten bij Cleanprofs. Nadien is er nooit een container gereinigd.
Wel is er € 91,50 afgeschreven van mijn rekening. Heb wel het geld teruggeboekt, maar kreeg begin januari dit jaar een herinnering om het geld alsnog over te maken. Maar nog steeds geen container gereinigd. Wat kan ik het beste doen dat als mijn abonnement is afgelopen, dat ik niet hoef te betalen?

Groet,
Sander

Saan57
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 jun 2014 12:38

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Saan57 »

teigetje77 schreef:Heb vorig jaar april 2013 een abonnement afgesloten bij Cleanprofs, nadat een agressieve verkoper
mij overhaalde voor het reinigen van de duo containers. Nadien is er nooit een container gereinigd.
Wel is er € 91,50 afgeschreven van mijn rekening. Heb wel het geld teruggeboekt, maar kreeg begin januari dit jaar een herinnering om het geld alsnog over te maken. Maar nog steeds geen container gereinigd. Wat kan ik het beste doen dat als mijn abonnement is afgelopen, dat ik niet hoef te betalen?

Groet,
Sander
Is het probleem al opgeslost voor jou? En heb jij je geld terug?


De webcare mensen zouden eens uit kunnen leggen of de eigenaar van hun Cleanprofs ook eigenaar van BDR was en ook eigenaar van Mic BV is, zoals ik lees. :roll: Want als dit zo is, wat is dan de bedoeling van hun webcare? :lol:
Als het bestuur en de aandeelhouders dezelfde zijn, wat is er dan veranderd? :?

klaas1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2014 18:49

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door klaas1984 »

goede avond,

Net benaderd door verkoper van cleanpro,in eerste instantie heb ik ja gezegd.Bedacht ik later **** ik hoorde m'n vrouw erover van de week.Ik als een malle op internet gezocht en heb jullie reactie's gelezen ik weer als een malle naar buiten,En zeg tegen die gozer haal m'n papier maar uit je mappie want deze jongen gaat niet meedoen.Dit vond hij zo vreselijk onverstandig van me over korting e.d.En heel benieuwd naar de reden van mij.Ik zeg tegen hem dat er op internet allemaal verhalen staan en dat ik eerst zijn 10.000 klanten ik de straat de ervaring wil laten weten en ik dan wel contact met hun opneem.Ik weet genoeg ik koop bij de lidl wel GFT zakjes [Irrelevante informatie verwijderd door de Moderator] HHHHHHHeeeeelllllllllll vriendelijk bedankt voor jullie revieuws.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante informatie verwijderd

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

klaas1984 schreef:goede avond,
.Ik zeg tegen hem dat er op internet allemaal verhalen staan en.
Inderdaad. Op internet is er negatieve berichtgeving over Cleanprofs.
Dit iets van de moderne tijd waar elke grote onderneming mee te maken heeft.
Daarbij hebben wij ook last van ex-werknemers en concurrenten die anoniem hun ongenoegen uiten. Deze anonieme informatie verstrekkers geven graag een eenzijdig beeld over Cleanprofs.

Uiteindelijk gaat het om de feiten en niet de 'verhalen' van anonieme klagers.
Cleanprofs neemt elke klacht serieus wanneer de klant zich kenbaar maakt.

Graag vernemen wij in welke gemeente uw ervaring heeft plaatsgevonden.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
http://cleanprofs.nl/#/cleanprofs-webcare/

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Saan57 schreef:
teigetje77 schreef:Heb vorig jaar april 2013 een abonnement afgesloten bij Cleanprofs, Groet, Sander
Is het probleem al opgeslost voor jou?
:?
Beste Saan57,

Genoemde klager Teigetje77 heeft ondanks herhaald verzoek geen informatie verstrekt (postcode / huisnummer). Gebruiker Teigetje77 wenst klaarblijkelijk anoniem te blijven. Waardoor wij niet in de gelegenheid zijn gesteld om de klacht op te lossen.

Cleanprofs neemt elke klacht serieus wanneer de klant en of forum gebruiker zich identificeert.

U stelt vragen over BDR en Mic BV.
Cleanprofs Webcare kan alleen vragen beantwoorden die betrekking hebben op de dienstverlening van Cleanprofs.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare
http://cleanprofs.nl/#/cleanprofs-webcare/

BDR webcare
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2013 10:54
Locatie: Oud-Beijerland
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door BDR webcare »

Cleanprofs is geen BDR Containerreiniging.

Met deze post worden de vragen beantwoord van o.a. gebruiker: coby123.

BDR Containerreiniging is op 28 januari 2014 failliet verklaard.
http://www.faillissementsdossier.nl/nl/ ... ie-bv.aspx

Wanneer een bedrijf failliet is verklaard, is deze ophouden te bestaan.

Cleanprofs heeft een deel van de failliete boedel overgenomen.
Daarbij heeft Cleanprofs het voormalig BDR personeel een baan aangeboden.
Een aanzienlijk gedeelte is nu werkzaam bij Cleanprofs.

Cleanprofs heeft de abonnementen overgenomen en de wasverplichtingen verzekerd voor de voormalige BDR abonnees.

Lees oa.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/20598 ... +over.aspx

Voor meer informatie over BDR Containerreiniging:
Zie de openbare faillissementverslagen of
gelieve contact op te nemen met de curator.

Curator: mr. S. Visser
Adres: Postbus 477
3340AL Hendrik-Ido-Ambacht
Telefoon: 078-6814414
http://www.moreegelderblom.nl/


Voor vragen over Cleanprofs BV of MIEC Marketing BV dient u zich in contact te stellen met deze bedrijven. Ivm de beperkingen op dit forum zijn er geen directe verwijzing naar deze bedrijven.

Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Grekens
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2014 11:45

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Grekens »

BDR webcare schreef:Cleanprofs is geen BDR Containerreiniging.

Met deze post worden de vragen beantwoord van o.a. gebruiker: coby123.

BDR Containerreiniging is op 28 januari 2014 failliet verklaard.
http://www.faillissementsdossier.nl/nl/ ... ie-bv.aspx

Wanneer een bedrijf failliet is verklaard, is deze ophouden te bestaan.

Cleanprofs heeft een deel van de failliete boedel overgenomen.
Daarbij heeft Cleanprofs het voormalig BDR personeel een baan aangeboden.
Een aanzienlijk gedeelte is nu werkzaam bij Cleanprofs.

Cleanprofs heeft de abonnementen overgenomen en de wasverplichtingen verzekerd voor de voormalige BDR abonnees.

Lees oa.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/20598 ... +over.aspx

Voor meer informatie over BDR Containerreiniging:
Zie de openbare faillissementverslagen of
gelieve contact op te nemen met de curator.

Curator: mr. S. Visser
Adres: Postbus 477
3340AL Hendrik-Ido-Ambacht
Telefoon: 078-6814414
http://www.moreegelderblom.nl/


Voor vragen over Cleanprofs BV of MIEC Marketing BV dient u zich in contact te stellen met deze bedrijven. Ivm de beperkingen op dit forum zijn er geen directe verwijzing naar deze bedrijven.

Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Echt waar? Maar als de eigenaar van dit bedrijf een bedrijf is en dat bedrijf eigendom is van een man die all de bedrijven runt, dan maakt het toch niet uit? Als ik even naar de eigenaar van Miec marketing zoek dan zie ik dat er maar één is die ook eigenaar is van Cleanprofs en een groep andere bedrijven. :D

doclex
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 21:46

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door doclex »

ik ben sinds 2009 gebruiker van Cleanprofs en best zeer tevreden! Ook bij ons kwamen de colporteurs langs, die waren niet op de hoogte van ons abonnement! Dit heb ik ook aan Cleanprofs gemeld en die zouder er mee aan de slag gaan. Onze duo bak wordt netjes elke 2 weken schoongemaakt
doclex, Almere

Wilske
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2015 01:22

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Wilske »

Ik zeg absoluut NEE tegen Cleanprofs, dat gewoon BDR is met zelfde gasten die de boel beheren.
Mijn contract heb ik binnen 6 weken opgezegt. Na een beetje zoeken op internet kom ik erachter dat BDR dezelfde eigenaar had als Cleanprofs en de marketing mensen van Marketing Impuls. En de zelfde bende met colportage en nogal veel klachten. Ik lees op dit forum ook dat ze werden gepakt met verkoop van gas en stroom voor Eneco.
http://www.energieenwater.net/index.php ... spekt-met-

Rolfer
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 feb 2015 14:20
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Rolfer »

En nu heeft dit bedrijf ook Blis VOF als een kliko dienstverlener. Zij gaan daar ook deur aan deur mee.
http://www.marketingimpulses.com/forum/ ... .php?tid=1

summersun
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2015 07:45

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door summersun »

Ik heb begin jan 2014 een abonnement afgesloten bij BDR CR. Er is niet 1 keer gereinigd. Ik heb eerder daarover gebeld en geschreven, geen reactie gehad.Gezien op internet dat ze failliet waren. Nu is er weer geld afschreven de afgelopen 3 maanden. Weer zonder dat er gereinigd was. (Dus dat heb ik laten storneren door de bank).
Ik heb daarom weer een opzeggingsbrief geschreven. Cleanprofs heeft contact opgenomen om een deal te maken. Maar ik wil geen deal ik wil er gewoon vanaf. Dus dat had ik aangegeven. En nu krijg ik een email met de mededeling dat ik de facturen niet heb betaald. Of ik alsnog het geld wil overmaken. Wat moet ik hier nu mee?

geerthen
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2007 13:43

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door geerthen »

kliko31 schreef:Ik heb een vraagje. Ik wil Cleanprofs nu blokkeren via mijn bank, maar hun hebben een tegen rekeningnummer nodig. Weet iemand hun rekening nummer? Please, ik wil dit zo snel regelen. Alvast vriendelijke bedankt.
NL73ABN0487810694

Nicole1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2016 12:38

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Nicole1987 »

Goedemiddag, wij hebben een jaar een abonnement gehad op cleanprofs. Jeetje wat ik heb ik een spijt er van. Extra werk voor niets. Vaak kregen wij van die kaartjes aan de container dat de container vies was en nog vol zat. Kijk je er in zit niets in. Dus wij besloten dit op te zeggen. Nou prima gebeurd sinds 1 augustus 2016. We zijn er eindelijk af dachten wij. Wij krijgen brieven van het administratie kantoor van cleanprofs die zich voordoet als incasso bureau en willen een gerechtelijke procedure opstarten tegen ons om €10,63 want dat zou niet betaald zijn. Dus ik kijken in mijn bankafschriften en het is netjes betaald. Dus ik stuur een mail terug dat ze beter in hun administratie moeten kijken want het is betaald. En meteen boze mails terug dat ik maar moet bewijzen dat ik het betaald heb. En krijg meteen van een andere collega van die mevrouw een mail terug dat de gerechtelijke procedure in gang is gezet! Nou ja uit boosheid heb ik een mail terug gestuurd dat het betaald is (ben heel netjes gebleven) En kom maar op als het bij de rechter komt zal die hartelijk lachen als die mijn bewijzen ziet! Heb niets meer vernomen van hun terwijl ze daarvoor zo snel waren met mailen. Begin echt nooit aan deze idioterie want ze willen meer geld zodra je je abonnement opzegt. En de praatjes zijn te mooi. Voor die paar euro per maand word je bak schoongemaakt. Ze komen maar 1x per maand en daar betaal je €10,63 of €11,62 en geen vast bedrag dus wat er mooi verteld wordt! En je kan kiezen of je het per jaar doet of per maand. En wij hadden het dus per jaar dat is €90 (was veel voordeliger) maar als je al die bedragen bij elkaar optelt is het meer!! Dus oplichterij!

johnux
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2017 15:23

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door johnux »

Goedemiddag. Ook wij hebben problemen met deze 'firma'. Schoonmaak ronde is overgenomen van Sora. Ooit aangemeld bij Sora, vervolgens niets meer van vernomen. Klantenbestand is overgegaan naar Cleanprofs en we worden nu letterlijk lastig gevallen door dit bedrijf. Asociaal gebrul aan de telefoon, brieven blijven sturen, enz. Ze zijn erg vervelend, terwijl we geen eens een overeenkomst hebben! Er is niets getekend, maar ook niets betaald. Je zult meemaken dat ze een buro inschakelen om betaald te krijgen van iets wat we niet hebben en willen. Op de mail gezet en uitgelegd wat er gebeurd is, geen reactie, ze sturen nu ook al stickers voor de containers. Ik ben benieuwd wat er volgt. Als ik zo de reacties lees, wordt het tijd dat aan dit soort bedrijven wat gedaan wordt.

MRV
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2017 15:18

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door MRV »

Nooit koop ik iets aan de deur, maar hoogzwanger in het warme voorjaar zag ik het voordeel er wel van in en ben ik zonder reviews te checken een contract met Sora aangegaan. Wat een spijt! Containers werden niet gereinigd, contact krijgen is welgeteld 2 keer gelukt. Maar ze zijn hun afspraken niet nagekomen. Na 6 maanden is één container 2x gereinigd. De andere helemaal nooit.

Toen ik een brief kreeg dat Sora door Cleanprofs was overgenomen, had ik de hoop dat het nu misschien goed zou komen. Maar niets is minder waar. Cleanprofs neemt dan wel de telefoon op (al een hele verbetering tov Sora), maar ze zijn niet van plan je ook maar iets tegemoet te komen.

Onwetende dames aan de lijn, die geen enkele bevoegdheid hebben om je echt te helpen. Ze mogen alleen bieden wat Sora je schriftelijk heeft toegezegd. Aangezien Sora nooit ergens op reageerde heeft niemand dat natuurlijk. Toen ik aangaf dat Sora nooit antwoordde, maar dat ze wel aan mogen nemen dat ik al die klachtenmails niet voor mijn lol had geschreven en wel wat beter te doen had, zei ze doodleuk dat zij me toch ook niet had gevraagd al die mails te schrijven? Huh?? Redelijk brutaal.

Ze gaf ook aan dat ze niet van plan was haar baan kwijt te raken, omdat ik vond dat ik recht had op meer crediteringen (goh..leuk bedrijf ook om voor te werken) en haar leidinggevende kon ook niets voor me doen. Een andere medewerkster heeft toegegeven dat ze wisten dat Sora veel ontevreden klanten had. Als dat het geval is, calculeer je dan bij de overname in dat klachten nu door jou opgelost moeten worden. Volgens medewerker was dat niet zo. Zij waren niet verantwoordelijk voor wat Sora wel of niet heeft gedaan. Nou....volgens mij wel.

Kortom...ik heb mijn contract per einde contractdatum (die ze me ook niet duidelijk kon geven overigens) opgezegd. Nog geen bevestiging ontvangen, maar ik ga mijn afschriften in ieder geval goed in de gaten houden. want als ik zo al deze reacties lees, zullen deze boeven ook niet schuwen om gewoon te blijven afschrijven. Wordt inderdaad tijd dat iemand hier eens induikt om ze aan te pakken. Het begint een beetje naar zwendelpraktijken te rieken met al die overnames met dezelfde directie zoals ik hier lees.

Update 30 oktober 2017:
Inmiddels heb ik netjes een opzegbrief ontvangen van Cleanprofs en ook is mijn GFT bak gewoon volgende schema schoongemaakt. Dat valt me eerlijk gezegd alles mee. Toen ik hun wagen zag staan in de straat meteen even gekeken of ook de mijn werd gedaan. Ik trof een vriendelijke medewerker die nog even uitlegde dat mijn container op zijn kop stond, zodat het vocht eruit kon lopen. Zou het dan toch nog goed komen???

delurocats
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2018 19:32

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door delurocats »

Het blijkt dat ik in oktober 2018 een brief van Cleanprofs heb binnen gekregen ivm overname van een bedrijf die bij mij de containers reinigde tot mei 2018. Nadat er 7 mnd (tot heden dec 2018) niet meer werd afgeschreven en ook mijn containers niet meer werden schoongemaakt ging ik ervanuit dat mijn abbo beëindigt was na overnamen. Afgelopen donderdag kreeg ik een sms binnen dat ze geen € 30,00 hebben kunnen afschrijven. Ik vandaag gebeld om verhaal te halen. Ik werd ongehoord en zeer respectloos te woord gestaan door een vrouw die graag het hoogste woord had, me telkens onderbrak en punten wel tiental keren herhaalde om haar gelijk te krijgen dat de fout bij mij, hun klant lag. Ik voelde me zeer ongemakkelijk en uit frustratie heb ik op een gegeven moment ook het gesprek beëindigd omdat het nergens naartoe ging.

Het blijkt: ik bel om te vragen wat er aan de hand is gezien ik er vanuit was gegaan dat ik geen abbo meer heb, gezien er vanaf mei/juni 2018 niet meer gereinigd is en na een jaar betaal je Pm ipv pj, er is ook niets meer afgeschreven is, zelfs niet na overnamen, niet zo gek toch als ik er dan vanuit ga dat het voorbij is?

Ze blijken al die keren wel bij mij aan de deur/straat te hebben gestaan maar konden mijn containers niet vinden, ik woon op een plein, daar kunnen geen auto’s komen, dus moet ik net als mijn buren de containers aan een zijstraat zetten, de enige straat waar een auto doorheen kan om bij mijn straat (plein) te kunnen komen. Al een heel jaar worden daar mijn containers gereinigd, nu na overnamen bedrijf en klantgegevens, waaronder ook mijn gegevens is het ineens onbekend waar mijn containers staan. Volgens Cleanprofs had ik hun hiervan op de hoogte moeten stellen toen zij het bedrijf hadden overgenomen, ze hebben nl al die weken wel in mijn straat gestaan om te reinigen terwijl je met geen auto in mijn straat kunt komen, ik woon immers op een plein. Geen één keer hebben ze de moeite genomen om mij te vragen waarom ze mijn containers niet konden vinden en of ze misschien ergens anders stonden, nee dat was mijn probleem, ik had het moeten laten weten zonder dat ik mezelf van iets bewust was. Nu gaat het om € 30,- voor de afgelopen 3 mnd, maar wat als het om 12 mnd ging?? Lekker makkelijk om dit bij de klant neer te leggen en in de tussentijd maar blijven incasseren waarvoor ik Cleanprofs nooit geen schriftelijke nog geen mondelinge toestemming voor heb gegeven, evenals de overnamen van mijn privégegevens. Tijdens het telefoongesprek wilde de mevrouw ook niet luisteren dat ik mijn abbo wilde opzeggen, vooral niet toen ik zei dat ik verder niet met haar in discussie wilde treden maar tot een oplossing wilde komen, schoot dat bij haar in het verkeerde keelgat, kreeg het gesprek een negatieve wending, ze ratelde aan één stuk door, heb ik het gesprek maar beëindigt en een mail gestuurd. Hoop dat die aankomt. Wil niets meer met zo’n bedrijf te maken hebben die misbruik maakt van hun “klanten”!
Laatst gewijzigd door delurocats op 18 dec 2018 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten