LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cleanprofs is BDR?

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
coby123
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2013 10:12

Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door coby123 »

Goedendag, Ik ben vandaag benaderd door een werver aan de deur van Cleanprofs. Beetje raar verhaal. Hij zag dat ik al lid was van een ander bedrijf en probeerde er alles aan te doen om mij over te halen over te stappen. Ik heb niet getekend maar ben wel gelijk gaan kijken op de site. Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord namelijk. Na een interessante zoekactie kom ik erachter dat Cleanprofs een onderdeel van MIEC is, en deze ook in het bestuur van BDR zitting heeft. De opbouw site en prijzen zijn nagenoeg gelijk aan die van BDR. een auto van Cleanprofs heb ik ook nog nooit zijn rijden hier in Almere. Over BDR valt genoeg te lezen op internet, kwam ik achter. Het zal toch niet zo zijn dat BDR door alle klachten nu gewoon probeert onder een andere naam klanten binnen te halen? [Irrelevante toevoeging verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoeging verwijderd

coby123
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2013 10:12

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door coby123 »

Ben toch nog maar even verder gaan zoeken en kom er net achter dat Miec ( zie eerdere klachtenberichten) de deur aan deur verkoop voor BDR verzorgde. Dat waren de agressieve verkopers volgens reacties...........

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2013 15:09

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door [email protected] »

helaas ben ik in de mooie praatjes ven cleanprofs getuind, na 2x een groene container te hebben gereinigd zijn ze niet meer geweest. Telefonisch zijn ze nu ook onbereikbaar. Het geld € 97,= wat ze via een eenmalige machtiging hebben geïnd heb ik gestorneerd en bij de bank heb ik geregeld dat ze geen geld meer van mijn rekening kunnen halen. [Ongefundeerde informatie verwijderd door de Moderator] Vriendelijke groet Gé Kenter.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2014 15:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde informatie verwijderd

kliko31
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2013 20:24

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door kliko31 »

Ik heb een vraagje. Ik wil Cleanprofs nu blokkeren via mijn bank, maar hun hebben een tegen rekeningnummer nodig. Weet iemand hun rekening nummer? Please, ik wil dit zo snel regelen. Alvast vriendelijke bedankt.

kliko31
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2013 20:24

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door kliko31 »

Vind het een beetje jammer, dat nu niemand op mijn reactie reageert. Ik wil heel graag hun bankrekening nummer hebben van Cleanprofs.

annemtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2013 12:38

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door annemtje »

Hallo, ik ben ook hard op zoek naar het rekeningnummer van Cleanprofs. Ze hebben ons een bevestiging van het contract met de stickers gestuurd terwijl we geen contract hebben afgesloten bij die lui.

Ze zijn wel aan de deur geweest en vertelden eerst dat er maandelijks op te zeggen is. Toen later bij de telefonische bevestiging bleek dat dit niet het geval was, hebben we de boel meteen geannuleerd en dachten dat het zo in orde was. Maar nu hebben we dus alsnog een contract aan onze broek en ik wil voorkomen dat ze ook geld gaan afschrijven. Wie heeft dat rekeningnummer??!!

alvast bedankt

Corinavdp
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2013 16:29

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Corinavdp »

Afgelopen vrijdagmiddag kwam er bij mij een uiterst vriendelijke jongeman aan de deur. Hij legitimeerde zich en had een goed verhaal. Ondanks dat ik wel twijfelde of ik me voor de containerschoonmaakdiensten wilde aanmelden, heb ik me toch laten overhalen. Wel met de afspraak dat wanneer ik er toch vanaf wilde zien dit nog kon. Volgens de jongeman was dit geen probleem en kon dat binnen acht werkdagen.

Zojuist telefonisch contact opgenomen met Cleanprofs (088 0666189) en gezegd dat ik wilde opzeggen. Dit was geen probleem. Ik kon een mail sturen naar [email protected]. Dit heb ik gedaan. Nu afwachten.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Corinavdp schreef: Nu afwachten.
Niet te lang wachten. Als de bevestiging te lang op zich laat wachten, zou ik nog eens bellen of mailen of anders een aangetekende brief sturen (voor de zekerheid en om evt. problemen vóór te zijn).

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou, je kan een opzegformulier downloaden. Ziet er hoopvol uit, maar niet heus. In de laatste 24 uur zijn er 10953 opzegbrieven gedownloaded. En absoluut nergens iets te vinden. Dat email adres is leuk maar daar schiet je waarschijnlijk niks mee op. En de bank geeft ook geen nummer van afschrijving op je betaling.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door tenormin »


Annie20
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2013 11:45
Contacteer:

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Annie20 »

Ik heb vandaag nog een DBR container zien langs gaan. Als DBR nu van Cleanprofs is dan zou je verwachten dat alle voertuigen de cleanprofs logo zouden hebben, niet?

rossifumi46
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2013 19:57

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door rossifumi46 »

Ben vandaag ook benaderd door Cleanprofs en ben een abonnement aangegaan (woonachtig in Eindhoven)

Dus wat nu?

Doen ze nu wel hun werk of niet?

ik hoor graag van jullie...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rossifumi46 schreef:Ben vandaag ook benaderd door Cleanprofs en ben een abonnement aangegaan (woonachtig in Eindhoven)

Dus wat nu?

Doen ze nu wel hun werk of niet?

ik hoor graag van jullie...
Wat moet je daar voor betalen als ik vragen mag ?

rossifumi46
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2013 19:57

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door rossifumi46 »

Chocomelk schreef:
rossifumi46 schreef:Ben vandaag ook benaderd door Cleanprofs en ben een abonnement aangegaan (woonachtig in Eindhoven)

Dus wat nu?

Doen ze nu wel hun werk of niet?

ik hoor graag van jullie...
Wat moet je daar voor betalen als ik vragen mag ?
er gaat in 1 keer 91,50 geincasseerd worden.. dit is voor het schoonmaken van beide afvalbakken

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Pff dan maak ik ze toch liever zelf schoon, was gewoon benieuwd naar hoeveel
het eigenlijk kostte.
Bedankt voor het antwoord.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door tenormin »

er gaat in 1 keer 91,50 geincasseerd worden.. dit is voor het schoonmaken van beide afvalbakken
Dat het geld van je rekening word gehaald is zeker; dat ze ook schoongemaakt worden is voor 99%
zeker niet.

rossifumi46
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2013 19:57

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door rossifumi46 »

wat nu dan?

afmelden via de mail of per aangetekende brief?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door tenormin »

rossifumi46 schreef:wat nu dan?

afmelden via de mail of per aangetekende brief?
Het normale antwoord zu zijn: aangetekende brief, maar dat kost ook geld. En of ze die dan ontvangen? Ondanks je bewijsje? 'k Zou maar gaan duimen, denk zelf dat je kan aansluiten in de rij van klachten.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Er was al een tijdje sprake van en bleek dus waar te zijn:
http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal ... -1.4198584
Laatst gewijzigd door Radar op 11 feb 2014 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd

Lily73
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2014 10:57

Re: Cleanprofs is BDR?

Ongelezen bericht door Lily73 »

Afgelopen juli "lid" geworden van Cleanprofs. Ging redelijk goed met reinigen... meestal kwamen ze in de afgesproken weken. Maar dit jaar zijn mijn containers nog niet gereinigd.... heb nu meedere mailtjes gestuurd. Één om te vragen wanneer er nu daadwerkelijk gereinigd zou moeten worden (waarom krijgen we dat schema niet standaard toegestuurd?), daar heb ik netjes een antwoord op gekregen. En inmiddels 2x met de vermelding dat ik mijn abonnement op wil zeggen en daar graag bevestiging van ontvang. Nu hoor ik niets meer van ze... zelfs de lees en ontvangstbevestiging krijg ik niet..... Als ze nu dus weer zouden gaan afschrijven ga ik ze zeker storneren en blokkeren.
Je kunt de tegenrekening van Cleanprofs gewoon vinden op je rekening afschrift. Staat er bij mij tenminste gewoon op. Hopelijk helpt het de anderen om het tegenrekening nummer te vinden.

Gesloten