LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
langmens
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2014 08:33

Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door langmens »

Ik heb de telefoongids en de goudengids geraadpleegd, maar zonder succes. Ik vind het merkwaardig dat er geen duidelijk advertenties van aanbieders zijn voor dit product.

Ik heb slechte ervaringen met Cleanprofs, zo hun dus niet. Ik vraag me af of wij alle grote bedrijven maar moeten mijden. Gaan ze allemaal slordig te werk of zijn er wel fatsoenlijke bedrijven tussen de meer omvangrijke aanbieders.

Ik geef de voorkeur aan een goeie lokale aanbieder van deze dienst, maar ik vind helemaal niemand die in Harderwijk adverteert.


Hartelijk dank!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door dhc »

Zelf doen misschien?

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

Beste langmens,

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Helaas ondervinden wij hinder van anonieme klagers die alleen tot doel hebben Cleanprofs in een negatief daglicht te plaatsen. Wij kunnen alleen klachten oplossen indien de klager zich kenbaar maakt.

Als u klachten of opmerkingen heeft over onze dienstverlening. Stellen wij het zeer op prijs als u ons een privebericht stuurt met daarin uw postcode, huisnummer. Waarna wij uw klacht kunnen behandelen.

Met vriendelijke groet,
Cleanprofs Webcare

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

langmens schreef:Ik heb de telefoongids en de goudengids geraadpleegd, maar zonder succes. Ik vind het merkwaardig dat er geen duidelijk advertenties van aanbieders zijn voor dit product.

Ik heb slechte ervaringen met Cleanprofs, zo hun dus niet. Ik vraag me af of wij alle grote bedrijven maar moeten mijden. Gaan ze allemaal slordig te werk of zijn er wel fatsoenlijke bedrijven tussen de meer omvangrijke aanbieders.

Ik geef de voorkeur aan een goeie lokale aanbieder van deze dienst, maar ik vind helemaal niemand die in Harderwijk adverteert.


Hartelijk dank!
Het gaf hier al iemand aan : wat dacht je van zelf doen ?
Het gros van de mensen doet dit gewoon zelf.

langmens
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2014 08:33

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door langmens »

Cleanprofs, ik maak u hierbij duidelijk dat uw klantendienst niet naar behoren heeft gehandeld toen ik mijn klacht aan u bekend heb gemaakt. Een kennis van mij heeft ook problemen met uw dienst ervaren en zoals ik deze week lees klagen duizenden mensen over heel Nederland over BDR en Cleanprofs, en dus niet maar twee.

Ik maak mijn containers momenteel inderdaad zelfs schoon, maar ik huur liever een betrouwbare dienst om dit naar behoren te doen.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 feb 2014 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens en ongefundeerde bewering verwijderd door de Moderator

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door dhc »

Hmm...blijf het vreemd vinden dat mensen kennelijk geld genoeg hebben om een kliko schoon te laten maken...klusje kun je makkelijk zelf.

anita1971
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door anita1971 »

Bij de Action klikozakken halen (€1,35 voor 10 zakken) die in de kliko doen, daar het huisvuil op gooien, als de kliko geleegd is HG klikoreiniger er in spuiten (hoeft maar een heel klein beetje), volgende dag nieuwe klikozak erin en......... uw kliko kan er met een frisse geur weer tegen!!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door tenormin »

dhc schreef:Hmm...blijf het vreemd vinden dat mensen kennelijk geld genoeg hebben om een kliko schoon te laten maken...klusje kun je makkelijk zelf.
Nooit aan gedacht dat er mensen zijn die het niet zelf kunnen doen en ook niemand hebben die ze een handje helpt? Dan zou zo'n bedrijf een uitkomst zijn.....ware het niet dat het barst van de klachten op diverse fora, dat dan weer wel.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door eleven »

anita1971 schreef:Bij de Action klikozakken halen (€1,35 voor 10 zakken) die in de kliko doen, daar het huisvuil op gooien, als de kliko geleegd is HG klikoreiniger er in spuiten (hoeft maar een heel klein beetje), volgende dag nieuwe klikozak erin en......... uw kliko kan er met een frisse geur weer tegen!!
Dit is ook nog een goede optie.
En voor de mensen, welke bang zijn, om de handen vuil te maken, meteen nog wegwerphandschoenen kopen. :lol: :lol:

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door gilas »

Zorgen dat je personeel hebt die de container voor je kan reinigen met een hogedruk reiniger.
Ik heb zo iemand,namelijk mijn zwager en het werkt prima.
Het enige wat het me kost is koffie met een koekje :wink:

Cleanprofs webcare
verified
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:29
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door Cleanprofs webcare »

@Gebruiker Langmens

Jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de dienstverlening van Cleanprofs.
Gebruiker #langmens heeft laten weten niet zijn contact gegevens te willen delen.
Waardoor wij niet in staat zijn om de anonieme klacht te behandelen.

Lees ook onze eerdere reactie op vragen en opmerkingen door gebruiker Langmens

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 4#p1972801
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 2#p1972801

Het staat de klant alsnog vrij om contact op te nemen met onze klantenservice.
Cleanprofs Webcare

wanda14
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2014 19:54

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door wanda14 »

Interessant om een werknemer van Cleanprofs online te ontmoeten. Ik zo ik moet hem maar eens benaderen over het persbericht dat zij duizenden containers gaan schoonmaken in Nederland. Mogen wij weten in welke gemeenten dit zal gebeuren? Harderwijk is er volgens de berichten een. Welke zijn de andere gemeenten?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door puma73 »

wanda14 schreef:Interessant om een werknemer van Cleanprofs online te ontmoeten. Ik zo ik moet hem maar eens benaderen over het persbericht dat zij duizenden containers gaan schoonmaken in Nederland. Mogen wij weten in welke gemeenten dit zal gebeuren? Harderwijk is er volgens de berichten een. Welke zijn de andere gemeenten?
En dan vervolgens alle info te misbruiken en op dat laster en smaad verspreidend forumpje van mieco te plaatsen????

witte angora
Berichten: 30566
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Zoek ContainerReiniger in Harderwijk. Wie kent er een?

Ongelezen bericht door witte angora »

puma73 schreef:
wanda14 schreef:Interessant om een werknemer van Cleanprofs online te ontmoeten. Ik zo ik moet hem maar eens benaderen over het persbericht dat zij duizenden containers gaan schoonmaken in Nederland. Mogen wij weten in welke gemeenten dit zal gebeuren? Harderwijk is er volgens de berichten een. Welke zijn de andere gemeenten?
En dan vervolgens alle info te misbruiken en op dat laster en smaad verspreidend forumpje van mieco te plaatsen????
O ja, die hadden we ook nog. :roll:

Gesloten